|
|
| Dagens humoristiske indlæg er ikke... |
|
|
...skabt af mig, men min lillesøster som går i 7. klasse. Her har de fået biologi og hun har været så, host, heldig at få samme lærer som jeg havde. Denne lærer går meget ind for at lave prøver i forskellige emner hvor man får et stykke papir med nogle spøgsmål på og så har man et vidt tidsrum til at svare. Sådan en havde min kære lillesøster fået tilbage i dag. Med et flot 0 på. Jeg citerer lige et par spørgsmål og svar: - Hvad er forskellen på en nærringsrig og en nærringsfattig sø? Den ene sø har flere penge end den anden. (...) - Hvad hedder den største sø i Danmark og hvor ligger den? Badesøen, og den ligger i Albertslund (...) (Til dem der ikke ved det, er det et badeland) Ak ja. Tror søsterlystig skal til at følge lidt mere med i biologi...
Mvh. Rikke med Katjas Ca'didet Og som rytter på Tvillingegårdens Magic Charity Årets JHN springrytter 07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hahahaha!!! |
|
|
Det synes jeg er helt iorden musiksmag det der!! Ej hvor genialt  Men nøj min mor var blevet tosset!!
Karen "Gestüt Pallerhaff" "Don´t cry because it´s over - smile because it happened!" .: Dressurundervisning tilbydes i Odense og omegn - skriv PB for info :.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ettffss |
|
|
"Her skal der være en smiley der ruller rundt på gulvet og efterfølgende får iltmaske, af bare grin"
Louise og Dam's Gennah <3 ...man skal ikke forsøge at holde på noget man ikke have i sine hænder... 12/11-2008! endelig gennemfører jeg noget igen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Er din søster meget blondine dum?  haha, hvor er det genialt svaret!
Nu med Enekærs Ana-Bell Tidligere Magic Bonnie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
En fra min klasse havde i afslutningen af afslutningsskema skrevet : 'Virksomheden er gået konkurs' Også ret genialt skrevet :p Synes din søster har humor :p
{Gudde'licious} Samvittigheden er det der gør ondt, når resten af kroppen har det godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Karen - Min mor havde også pålagt sig rimelig interessant ansigtsudtryk, fra den negative afdeling  Jannie - Jeg begynder at mistænke hende for at være, bare lidt blondine ihvertfald Men tror problemet er at hun ikke er så skolemindet.. Men humor er det ihvertfald, var flad af grin hele vejen i gennem opgaven  I får en til: - Hvad er fotosyntesen og hvor foregår den? Den foregår der hvor den er blevet sat til at foregå på den måde som den skal (...) ;-D
Mvh. Rikke med Katjas Ca'didet Og som rytter på Tvillingegårdens Magic Charity Årets JHN springrytter 07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Haha Jeg tror i har nogle sjove familieaftener hos jer :b
Emilie Watson
Jeg søger en billig, men absolut brugbar kvalitetsdressursadel(Stübben, Passier, Country, Kieffer el. lign), 17" med bred bom. Alder og skønhed er ikke vigtigt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hahahahahaha Hvor er hun sej!
Det første spørgsmål har jeg også lige haft, dog har jeg svaret noget lidt mere... logisk? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ettfsss |
|
|
Nej skolemindet, ville da være synd... Men nogle gange kan jeg altså godt have lidt ondt af dem i den alder. Der foregår så meget andet i deres hoveder at for det meste kommer det i sidste række at tænke sig om. Ikke for at hænge hende ud, men min kærestes datter i 7. klasse kommer altså også med nogle guldkorn en gang i mellem: "Se far, en and" Og der lettede en krage...
Louise og Dam's Gennah <3 ...man skal ikke forsøge at holde på noget man ikke have i sine hænder... 12/11-2008! endelig gennemfører jeg noget igen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
ved alle ikke hvad fotosyntese er?  xD Det er ihvertfald Grønkorn, som laver dem - haha  Min mor var garanteret også blevet lidt hidsig, men bagefter garanteret grinet  Hun ligner da dig, 
Sara & SaraL-Foto ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Natasja 2 |
| Dato:  |
22-10-2008 18:27 |
|
Haha... Jeg går oss i 7... Vi har oss haft omdet der fotosyntese... Kan bare ikk huske hva det er... 
>> N A T A S J A I ♥ Ranka. I will never let you go... Nu uden Blackie:=( I miss you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Neej hvor fedt!  Alt alt for grinern - specielt når man har kørt rundt i det crap der SÅ meget i folkeskolen 
... Sofie Støjko - nu hverken med Epirus OX eller FA Estipona OX
Men forhåbentlig snart tilbage i sadlen PART SØGES
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gggggggggggggg |
| Forfatter:  |
miss chanel |
| Dato:  |
22-10-2008 18:59 |
|
Hahahah jeg fik også 05 i min føøørste biologiprøve i 7. klasse. hahahahahaha badesøen i albertslund, ahahahahhahahahaha. oh my
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Ja, det er alt andet end skole der flyver rundt i deres hoveder. Ved det lyder fesent ( ), men jeg havde engang en lærer som meget pædagoisk skrev op på tavlen at vi burde have et skilt om halsen i den alder, hvor der står "Under ombygning". Og det er jo i princippet rigtig nok  Men som pigebarnet sagde: "Jeg anede jo ikke noget om det, så jeg prøvede jo bare at svare"  Sara - Ligner min søster mig..? Eller hvem ligner mig og hvorfor? 
Mvh. Rikke med Katjas Ca'didet Og som rytter på Tvillingegårdens Magic Charity Årets JHN springrytter 07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalal. |
|
|
Hahahhaha.. Den der med fotosyntesen det er da et enormt politisk svar hehe.. På vores introtur i 1.g var der en der spurgte om der var en hel liter mælk i en liter mælk 
-It's hard to lead a cavalry charge if you think you look funny on a horse. NannaHildgaardLarsen *Team Midgaard*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hahahaha, ge-ni-alt! Kan ikke sige andet  - Selv ville jeg nok ikke turde svare sådan i 9. klasse, men stilfuldt gjort, når det skal gøres 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahahahaa |
| Forfatter:  |
Avana |
| Dato:  |
23-10-2008 18:50 |
|
hold kæft hvor er det genialt svaret :b hun har sgu da humor, det kommer man også langt med 
Avana - som er herre nice :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
23-10-2008 20:27 |
|
det skal jeg SÅ meget også prøve! d:
LINE & LUKAS You are always on my mind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flad af grin :p |
| Forfatter:  |
McCoy |
| Dato:  |
23-10-2008 20:57 |
|
EEEJ.. En Nice søster du har XD Flad af grin XD
Møjsenkøjseren
- nu med strenge instrukser om at opføre sig mere civiliseret.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
25-10-2008 17:45 |
|
- min mening fionabona - med part på Frk. Olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg skal følge en neger til svømning.. |
|
|
HAHAHHAHAHAHAHAHAH, @!#$ hvor genialt. men hun har stadig 3 år til at lære det, vi kører ihvertfald stadig rundt i det, og jeg kan heller ej fotosyntesen.
JEGMIG'HEDVIGLÆRKE uden fancy farver, grimme hjerter og besværlige citater
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|