Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Tegning :)
Forfatter: 
Dato:  21-10-2008 16:57

Puha, nu kastede jeg mig ud i, at tegne min lillebror. Jeg er første lige begyndt at tegne, og dette er den 5 tegning fra mig, nogensinde.


mange af detaljerne er ikke til at se på billedet.



& her er der lige et par billeder af min lillesøster og Zitta fra i weekenden





God tirsdag til jer alle



' P O N Y H E S T E N C A S S I D Y '


- Foldbumserne Zitta og Mathilde (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 jgljhglikjb
Forfatter: 
Dato:  21-10-2008 17:56

Ej, hvor er det bare en flot tegning! Virkelig!
Nu ved jeg selvfølglig ikke hvordan din bror ser ud i virkeligheden, så jeg kan ikke sige om den ligner ham.. men den er rigtig flot tegnet - meget fin, detaljeret og virkelighedstro. Jeg kan især godt lide næsen og munden. Og så er det kun din femte tegning? Hold da op!



sofie
I NY



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider