Ej, hvor er det bare en flot tegning! Virkelig! Nu ved jeg selvfølglig ikke hvordan din bror ser ud i virkeligheden, så jeg kan ikke sige om den ligner ham.. men den er rigtig flot tegnet - meget fin, detaljeret og virkelighedstro. Jeg kan især godt lide næsen og munden. Og så er det kun din femte tegning? Hold da op!