Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Stakkels Plet
Forfatter: 
Dato:  09-11-2001 14:13
Hej allesammen,
ved i hvad, idag da jeg var ude at gå tur med Plet (min Border collie) gik vi forbi en have, hvor der stod en noget vissen hortensiabusk, Plet ville over og snuse til den, og det fik han da så lov til (det skal lige siges at han altså ikke fik lov til at gå længere ind i haven, end lige indenfor) da han havde snused et stykke tid, gik han lidt tættere på trådte næsten helt in i den, for så at lette ben op ad den, han var godt trængene, da det var flere timer siden at han sidst havde ladet sit vand, men han nåede kun at stå der i 4 sekunder, før en gammel dame kom farende ud og kylede en sko lige i hovedet af ham, han hylede op og sprang væk, og jeg råbte til damen: "Hvad fanden laver du?" og damen svarede: "Den køter skal Sgu ikke stå og lette ben op af mine blomster!" Og jeg svarede: "Den er sgu da vissen!" Så smækkede den gamle dame døren i, og jeg og Plet gik videre, men stakkels plet, turde næsten ikke lette ben, mere, først, da vi kom hjem, løb han ud i haven og ladede vandet op ad hvores hængepil og det tog ham faktist (det lyder vildt) 10 minutter, at blive færdig, så der var godt vådt. Men syndes i ikke hende den gamle dame var ond, at kyle en sko i hovedet af Plet???

Hilsen Tulle-pigen
og
Plet !!!
0
0
Svar på denne tråd

Re: Stakkels Plet
Forfatter: 
Dato:  09-11-2001 14:57
Dumme kælling!! :-(
Sig til Plet at jeg føler med ham!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-11-2001 16:03
Det skal jeg nok *Joze*!!!
:-(
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-11-2001 16:08
Det var da godt du sagde noget til damen, for sådan noget skal man bare ikke gøre mod dyr der ikke er ens egen.

Såååååå... Husk det, hvis der er nogen der slår dit dyr, skal du bare sige noget til dem. Om så det er din bedste veninde/ven der gør det, så sig det, og hver ikke bange for at hun/han kan gå op i skolen og sige hvor dum du nu har været fordi fx dit dyr har bidt Hende/ham og at så du ikke en gang gav den skæld ud.

Det har jeg prøvet med en der slog min hest Zoya. Jeg torde ikke sige noget, og bag efter gik jeg ind til min far og sagde at den og den person havde slået Zoya, Så sagde han bare at jeg skulle ikke være bange for at sige det, for det er da bedre at man siger det en hesten er bange eller noget andet ik!!!

Qnuz *fire* :)

p.s Jeg syntes det er synd for plet.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-11-2001 16:08
Jeg kan bae blive så sur nå mennesker gør sådan noget!! >:-(
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-11-2001 18:22
Ikke for noget, men ville i ikke blive bare lidt sure hvis fremmede folks hunde gik og pissede i jeres have? Og hvad så hvis blomsten var vissen, det er da lidt lige meget! Okay det var da skide synd han fik den sko i hovedet, og stakkels lille hund som skulle tisse - men stadig, du kunne da have ladet ham gøre det et andet sted end lige i en fremmeds have?!!
Jeg ved, at hvis en fremmed hund kom forbi og ejeren lod hunden gå ind i min have og tisse, så ville jeg nok også lige sige noget til ejeren, ikke ligefrem smide med fodtøj, men sige noget.

Rollo.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-11-2001 18:41
Hej!

Jeg synes også det er synd for Plet, men jeg vil altså også give Rollo ret!

Venlig hilsen Sofie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-11-2001 19:47
Jeg vil give Rollo og Sofie ret i at, selvfølgelig, skulle han helst have lettet ben et andet sted f.eks. op af hækken, men havde jeg vidst at han ville lette ben op af blomsten, havde jeg trukket ham væk derfra, men jeg troede bare, at han skulle snuse til den, men pludselig lettede han bare ben op af den, og så var det jo lidt synd at trække ham væk, for så var han jo faldet!!!

Tulle-pigen!!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-11-2001 19:58
Hej Tulle-pigen!

Okay, så er du undskyldt.

Hilsen Sofie

PS.Giv Plet en godbid og et kys fra mig!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-11-2001 21:03
Det skal jeg nok Sofie!!!

Knuzz Tulle-pigen!!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-11-2001 23:15
Stakkels lille Plet!!! (vi har en pony på rideskolen som også hedder Plet)

Selvfølgelig skal man ikke lade sin hund pisse op af en blomst - vis man ovethovdet får en chance for at få den til at la' vær!!! Men den der gamle Heks (undskyld mig!) skal fandme ikke kaste sko i hovdet på Plet!!!

Giv Plet et sted at tisse - en hel kasse godbider - tusind kys - en go' hundekurv og endnu en kasse godbider!!!
Fra *Nullermus* som også har hund - den går tur uden sin ejer!!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-11-2001 11:45
EJ hvor synd....

Men hold dig væk en anden gang
Knus Stina
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-11-2001 15:46
Sikke en dum kælling!
Og staaaakkels Plet!!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider