Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 All star?
Forfatter: 
Dato:  20-10-2008 21:49

Kan de tåle at komme i vaskemaskinen? Altså, i ved, denne model:


Ellers, har i nogle gode fif tl at få dem rene? Har nemlig nogle i hvid med sort skrift, det vil sige, de var hvide engang xD Har været ude og hente hest på en meget mudret mark i dem, så i må jo selv gætte jer til hvordan de ser ud pt.


Maiken

Som kraftigt overvejer at få en ny signatur..

0
0
Svar på denne tråd
 
 all star (:
Forfatter: 
Dato:  20-10-2008 21:53

, ja det kan de godt(:


mine fungere i hvert fald stadig efter en del vaske , de mister bare farven, hvis man vasker dem for mange gange


mette'juul'møller
just another brick in the wall

'Venner er stille engle der løfter os op, når vores vinger har svært ved at flyve' <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jaja....
Forfatter: 
Dato:  20-10-2008 22:00

Sagtens.. :) Har jeg gjort med mine 4 par.




Mvh. Carina






0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  20-10-2008 22:29

Bare vask løs :)





Sofie & Minuet
- snart uden Cappuccino

0
0
Svar på denne tråd
 
 all star
Forfatter: 
Dato:  20-10-2008 23:12

Jeg har ALDRIG vasket mine all star !!! og gør det heller aldrig.


Mette Schønning (:


"Jeg tror, at det rigtigste er, at stille sig frem og sige: Her er jeg. Tag mig, som jeg er. Eller lad være."

- Jesper Skibby.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  21-10-2008 18:28

ja. mine har været i vaskemaskinen mange gange og har ikke taget skade af det endnu :) men engang kom min mor til at vaske dem med et lyserød lan, så nu er de pink indeni - de var hvide indeni før. men det er nu ret nice. d;


» emmabemma.

0
0
Svar på denne tråd
 
 miiiiiig
Forfatter: 
Dato:  22-10-2008 16:01

Man kan vaske dem , men det mister de farven af.

vis du har en blød børste ( må gerne være en strigle )

Kan du gøre den en lille smule våd og så sid(eller stå) og sid og vask dem.

men vis det er du får nye kan du få noget sprøjte gegl som beskytter dem og så kan du vaske dem :p



Møjsenkøjseren


- nu med strenge instrukser om at opføre sig mere civiliseret.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  22-10-2008 16:46

Mine mange par har fået den tur mange gange - det var ikke det der ødelagde dem i hvert fald.



Sandra
..med Sneggla vom Störtal

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider