Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Endelig fandt jeg drømmehesten..
Forfatter: 
Dato:  19-10-2008 15:50

Hej..


Jeg har efter at have ledt i et halvt år sådan ca. endelig fundet drømmehesten. Hentede hende i fredags, så det hele er stadig meget nyt, derfor lidt ensformige billeder..


Nå men lidt om hende:

Hun er en holstener hoppe på 5 år, og blev målt til 175 igår, men det er ikke præcist, men gir da lidt en ide om hvor stor hun er.. Hun er simpelthen sådan en nussegøj og hun virker virkelig som om hun ikk kunne finde på at gøre en flue fortræd. Hun tager alle de nye ting, rimelig roligt, altså hun pruster meget af alting, men hun reagerer ikke voldsomt på noget, hun er meget forsigtig:)

Igår havde jeg hende så på fold for første gang(grunden til hun har gamacher på er at jeg ikke ved om hun er vant til at gå på fold, så det var bar for en sikkerheds skyld), og hun går bare rundt og snuser, og står ellers bare og kigger og slapper af:) dog et par enkelte bukkespring. Idag rullede hun sig også:) så det tyder på at hun er ved at falde godt til. Hun hedder forresten Tora III


Nå men nu til billederne..


Lige ankommet..


Tora-tøsen finder lidt hø på jorden imens jeg får fjernet benbeskyttelsen..


Hihi:D


Velkommen Tora


Buk, buk, buk det er jo sjovt at være på fold


Smukke!



Tora studerer det hele..


Ser lidt skeptisk ud her



Min smukke hest.


Også til sidst et dårligt skridt billede, men ville alligevel lige ha det med..


Hva så? Er hun ikke bare skøn?


Hilsen Anne




Anne

Lokka, Supreme & Pearl

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smuk smuk
Forfatter: 
Dato:  19-10-2008 16:02

Hold da op hvor har hun et smukt udtrykt.

Rigtig skøn hest.

Held og lykke med hende frem over :)


Zazs.
Tro på dit instinkt - stol på dine følelser.
0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehee
Forfatter: 
Dato:  19-10-2008 16:03

Hun er helt utrolig lækker - er vild med større heste og deres mere ædle udtryk :-) Så tillykke med hende! Hvad skal du bruge hende til?







Mvh. Zandie&Hymnia

0
0
Svar på denne tråd
 
 jffjjfj
Forfatter: 
Dato:  19-10-2008 16:07


Nøøj hvor er hun dog fin !!!

Lækker farve og aftegn .. er vild med hendes udtryk .. Forstår godt du er glad for hende :)


Stort tillykke og held og lykke i fremtiden



Mathilde Fryba

» nu med vidunderhesten ♥Aggiore T♥
They say: "A picture is worth thousand words" but when I saw yours, I was speechless

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-10-2008 16:21

Wow, hvor er hun bare lækker!

Sorte heste er da bare for smukke!


tillykke med hende og held og lykke med skønheden :)


Kh Asta ( :

~ Måske snart med part på dejlige Terkel <3 ~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  19-10-2008 18:11

Sikke en smuk sag du har fundet dig, tillykke med den! :-)


Hvem er hun efter?





Mvh. Rikke med Katjas Ca'didet

Og som rytter på Tvillingegårdens Magic Charity

Årets JHN springrytter 07


0
0
Svar på denne tråd
 
 lojnhgtfrg
Forfatter: 
Dato:  19-10-2008 18:17

hold da op hvor er hun smuk : D


tillykke :D


held og lykke med jer =D


LouIse Frandsen

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic

"Maybe you forgotten, I'm a timecop from the future, should be taken very seriously!"


O d e n s e F a g s k o l e !



0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  19-10-2008 18:18

Hvor er hun utrolig smuk .

Stort tillykke


Bella :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-10-2008 18:26

WOOOW . Hun er godt nok lækker!!!


Kan sgu godt forstå det er drømmehesten du har fundet dig, hold da op hvor er hun bare skøn! Og høj :P


Stooooort tillykke med hende, og held og lykke i fremtiden :D <3



Skrev; Flødebollen (;

- med kokus :b

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle & chloé <3
Forfatter: 
Dato:  19-10-2008 18:33

wauw! hvor er hun bare FLOT!



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  19-10-2008 18:45

neej, hvor ser hun bare skøn ud!

kæmpe kæmpe tillykke med hende, glæder mig til flere billeder af jer sammen



... Sofie Støjko

- nu hverken med Epirus OX eller FA Estipona OX

Men forhåbentlig snart tilbage i sadlen PART SØGES

0
0
Svar på denne tråd
 
 til alle...
Forfatter: 
Dato:  19-10-2008 19:46

Tusind mange tak:) Ja hun er en rigtig lækker sag!


Hun er egentlig en springhest, men satser nok mest på dressuren i starten, så må vi se hvad det bliver til senere.. Tager det som det kommer :)


Hun er efter Quintero med Quantum til morfar.. Jeg har ladt mig få af vide at det vidst ikke sku være helt dårligt hehe..




Anne

Lokka, Supreme & Pearl

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-10-2008 20:46

Som de andre.

Hun er da bare super lækker!


Stort tillykke med hende! Lad os høre hvordan det går fremover :)


SILLEBILLE :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider