I dag var mig og markus på en lille tur, og min mor var så sød at tage nogle billeder af os, - dejligt!
så her er en lille 'historie' om markus' og min tur.

lige inden vi tog afsted 

så er vi på vej ned af grusvejen. desværre lidt dårlig kvalitet, - mod solen
)

skridte skridte skridte
hved ikke lige hvad markus har fået øje på? 

og så kom vi af grusvejen..

huhu, så blev han frisk 

"over stok og sten?" 

men fåååk, HVAD ER DET??!

jo, det er såmænd bare en flok vilde dræber-kør!
(dræber er faktisk ikke overdrevet, men det er en anden historie)

og så så markus et skilt, hvilket han tog meget seriøst..

så han overholdte fartgrænsen ..

og kom sikkert hjem i sin boks 
smid gerne en komentar, bare ikke til ridningen da det jo ikke ligefrem er seriøst, 
fortsat god aften! 