Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 vildhesten på tur!
Forfatter: 
Dato:  17-10-2008 21:30

I dag var mig og markus på en lille tur, og min mor var så sød at tage nogle billeder af os, - dejligt!


så her er en lille 'historie' om markus' og min tur.


lige inden vi tog afsted


så er vi på vej ned af grusvejen. desværre lidt dårlig kvalitet, - mod solen )


skridte skridte skridte hved ikke lige hvad markus har fået øje på?


og så kom vi af grusvejen..


huhu, så blev han frisk


"over stok og sten?"


men fåååk, HVAD ER DET??!


jo, det er såmænd bare en flok vilde dræber-kør! (dræber er faktisk ikke overdrevet, men det er en anden historie)


og så så markus et skilt, hvilket han tog meget seriøst..


så han overholdte fartgrænsen ..


og kom sikkert hjem i sin boks


smid gerne en komentar, bare ikke til ridningen da det jo ikke ligefrem er seriøst,


fortsat god aften!


Line & Markus(:

Jeg elsker dig!

25/3 2008 - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!

jeg elsker dig!

ALDRIG glemt!



0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalala (:
Forfatter: 
Dato:  17-10-2008 21:36

Han er godt nok fin (; lyder til at have været en hyggelig tur


Astrid P

Med Præsthøjens Nico-Light<3


BROMFIELD SPRINGSTØVLER SÆLGES

Skriv PB for information.

0
0
Svar på denne tråd
 
 oadlhxfanfxas
Forfatter: 
Dato:  17-10-2008 21:50

Hahahahah, lyder godt nok som en dejlig tur :D.
Fot hest :)



Part søges i 6710-området.

0
0
Svar på denne tråd
 
 dask malene.
Forfatter: 
Dato:  17-10-2008 22:07

*flot hest :)


Part søges i 6710-området.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-10-2008 22:55

Haha, sød historie og dejlig hest <3

Han minder mig meget om Sylle med de der ører når han får øje på noget xD


SILLEBILLE :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 svar..
Forfatter: 
Dato:  17-10-2008 23:10

astrid: tusind tak, ja det var en god tur


malene: tusind tak!


cecilie: tak, ja ørene ligger ikke ligefrem ned af nakken på ham, -MarkusEvigGlad!


Line & Markus(:

Jeg elsker dig!

25/3 2008 - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!

jeg elsker dig!

ALDRIG glemt!



0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  17-10-2008 23:21

årh søde, Markus er sååå flot. virkelig <3
uha, ville ønske jeg kunne tage mig en rolig tur på min lille vildpony


LINE & LUKAS
You are always on my mind.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hahahahaha
Forfatter: 
Dato:  17-10-2008 23:54

fik lige sidste grin inden jeg skal i seng. den med hastigheden og tag 10 af farteb. god aften and(ænder)


Nu Vil Jeg gå efter en part!!!<3




Cloé:

-Vis du engang bliver min skal du have et lyserødt fliz dækken ;)


0
0
Svar på denne tråd
 
 svar..
Forfatter: 
Dato:  18-10-2008 00:00

Line: åååh tak svedske! ku være sjovt at tage de to vilddyr på en tur sammen!


cloé: jamen det var da godt så. og forresten held og lykke med at finde en part




Line & Markus(:

Jeg elsker dig!

25/3 2008 - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!

jeg elsker dig!

ALDRIG glemt!



0
0
Svar på denne tråd
 
 sddssds
Forfatter: 
Dato:  18-10-2008 08:30

Dejlige Markus som altid. Køer kan være meget farlige.



LOTTEPOTTE

-Nu med fantastiske Monique.

-Og ridning på en dejlig Gorba/Balou.

Gorba, you will always bee in my heart.

0
0
Svar på denne tråd
 
 vildhesten på tur!
Forfatter: 
Dato:  18-10-2008 10:48

lotte: tak..


Line & Markus(:

Jeg elsker dig!

25/3 2008 - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!

jeg elsker dig!

ALDRIG glemt!



0
0
Svar på denne tråd
 
 slet ikke flere?
Forfatter: 
Dato:  18-10-2008 12:10

er der virkelig slet ikke flere der vil lægge en lille komentar til Markus, og mig?


Line & Markus(:

Jeg elsker dig!

25/3 2008 - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!

jeg elsker dig!

ALDRIG glemt!



0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  18-10-2008 22:09

hvor er i hyggelige, sød hest :)


- min mening



fionabona

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 vildhesten på tur!
Forfatter: 
Dato:  18-10-2008 23:41

fiona: Hihi tak


Line & Markus(:

Jeg elsker dig!

25/3 2008 - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!

jeg elsker dig!

ALDRIG glemt!



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider