Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Nye Billeder, af den gamle :)<3
Forfatter: 
Dato:  15-10-2008 22:26

Ville lige vise jer nogle nye billeder af verdens skønneste pony.

(Hvis i spørger mig)

Bolero er 21 år gamel, gamel avlshoppe. Har haft 6 føl. Jeg har haft hende i 4 år. Hun har over 50 placeringer i alt i spring og Dressur.

Hun har en kæmpe personlighed, og ja jeg kunne skrive flere romaner og hvor dejlig hun er . Men det hele er jo ikke perfekt, hun fik desværre konstateret gigt sidste vinter, et kæmpe nederlag for os begge, så den har stået på hygge/LC niveau i Dressur, og springning det er slut. Men vi har nu klaret os fint uden

Nå nu til billederne.





Så kommer der lige nogle ride billeder, vi skulle rigtig ride helt uden udstyr, men hun blev meget frisk, og begyndte at bukke så hun fik lige et hovedtøj på







Her udfører vi vores trick, spanskskridt/løfte foden.

Dårligt moment, men hun løftede den. :)


I skal da også lige have en video med 2 af de tricks vi kan nemlig løfte forden, og kys:

www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=92937




Smid gerne en kommentar ;)




Valhallas Bolero&Gismo Silk

De 2 Der Betyder Mest.







0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-10-2008 23:03

Nååårh hvor er I søde :)


SILLEBILLE :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 fjfjfjf
Forfatter: 
Dato:  15-10-2008 23:12


Hvor sødt :)



Trist med gigten :( det er surt når sygdom sætter en stopper for noget man elsker.. meeen det er jo godt I stadig kan hygge Jer sammen :D



Jeg lånte ogs en pony i nogle år, som jeg sendte tilbage da hun var 20 år .. nu er hun 21 ( det er 1 år siden :P ) hehe ..


De holder godt de gamle :P hehe ..



Mathilde Fryba

» nu med vidunderhesten ♥Aggiore T♥
They say: "A picture is worth thousand words" but when I saw yours, I was speechless

0
0
Svar på denne tråd
 
 hihihi
Forfatter: 
Dato:  16-10-2008 09:40

ihh hvor er hun sød. hun ligner en rigtig bamse :)

sjovt en welsh så sådan ud for 21 år siden :D


skrev catrine sørensen

- der er bidt af en gal welsh...


Hvis din pony kan hop er det uden tvivl en bette welsh cob.

en welsh kan umuligt være nok! :*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift ...
Forfatter: 
Dato:  16-10-2008 10:28

Hvor er hun bare sød


Ærgeligt det med gigten, men dejligt at i hygger jer sammen alligevel :D



Skrev; Flødebollen (;

- med kokus :b

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfsdfsdfsdf
Forfatter: 
Dato:  16-10-2008 11:51

Cecilie ♥Sylle♥:

Tak ;)



Mathilde »Aggiore«:

Ja ;(.

Og Tak :)


sørensen »stald-grove«:

Tak, Det er hun også, hun har bare allerede giga meget vinter pels.

Forstår ikke hvad du mener med det sidste? Ser de ikek stadig sådan ud?



Flødebollen xD:

Takker.



Valhallas Bolero&Gismo Silk

De 2 Der Betyder Mest.







0
0
Svar på denne tråd
 
 selwyn
Forfatter: 
Dato:  16-10-2008 21:29

det kommer an på hva sec. hun er. ;)


skrev catrine sørensen

- der er bidt af en gal welsh...


Hvis din pony kan hop er det uden tvivl en bette welsh cob.

en welsh kan umuligt være nok! :*

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider