Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Nåleskræk
Forfatter: 
Dato:  14-10-2008 20:53

Er jeg den eneste der er ekstremt nåleskræk ?


Trods trylleplaster og en meget sød sygeplejeske, begyndte jeg at stortude da jeg idag skulle vaccineres mod livmoderhalskræft :( Jeg gik helt i panik :/ Det er først begyndt efter jeg fik vaccine mod japansk hjernehindebetændelse, men der var også meget i sådan en sprøjte :O


Hvad gør i ved jeres nåleskræk?


Forsat god aften ællinger (:




~ EMMELIE ~
HINNERUP RIDECENTER

BECAUSE I AM SPECIAL! :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-10-2008 20:57

Jeg har også 2-tal NÅLESKRÆK!

Jeg skal om en uge vaccineres mod livmoderhalskræft.


dengang jeg fik mit 12 års stik besvimede jeg da jeg havde fået stikket, er bange for jeg også gør det når jeg skal stikkes om en uge :O



©Hottentott©

Tab og vind med samme sind.

Jeg elsker dig Hotte <3'33

~Hottentott I©u~






0
0
Svar på denne tråd
 
 Browny
Forfatter: 
Dato:  14-10-2008 20:57

Jeg plejer bare at lade være med at kigge


Jeg skal først have mit første stik mod den der livmoderhalskræft i november..

det bliver squ ik sjovt



*Nathalia & Browny star*

..Øvelse gør mester..

-Staldvesterskov<3



0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  14-10-2008 20:58

det gør lidt ondt at få 12 års stik når hun sprøjter, men det gør ikke ondt at få nålen ind i huden syntes jeg.


nåle er ikke det jeg elsker mest i verden, men har ikke ligefrem en forbi for det. men alligevel glæder jeg mig ikke til at få livmoderhalskræft stikket! men det vil jeg hellere end at dø, der er nemlig 2 i min familie der er døde af det d:


» Emma.

0
0
Svar på denne tråd
 
 æpyhrfed
Forfatter: 
Dato:  14-10-2008 21:01

jeg panikker ligesåsnart det har noget med min krop at gøre. er pisse bange for fysisk smerte. dvs alt hvad der hedder nåle, sprøjter knive og sakse er bare no go !! og slet ikke hvis det er andre der sidder med det i hånden .
ja jeg er meget bange for alt hvad der skal ind i mig på den måde. og fis af med at det gør ondt for jo på mig gør det ;)


LouIse Frandsen

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic

"Maybe you forgotten, I'm a timecop from the future, should be taken very seriously!"


O d e n s e F a g s k o l e !



0
0
Svar på denne tråd
 
 gggggggggg
Forfatter: 
Dato:  14-10-2008 21:03

jeg skal have den der grimme vaccine imorgen!!! gør den ondt?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er som jeg er
Forfatter: 
Dato:  14-10-2008 21:07

De siger det ikke er så slemt, hvis man slapper af (: Men men men, det kan jeg altså ikke finde ud af, når der sidder en med en sprøjte klar til at stikke den ind i musklen på en gør det ;)




~ EMMELIE ~
HINNERUP RIDECENTER

BECAUSE I AM SPECIAL! :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-10-2008 21:07

Miss Chanel: Selvfølgelig gør den ondt, når det jo er en vaccine, men det tager 3 sekunder at sprøjte selve vaccinen ind, og bagefter er man bare lidt øm.


Kig den anden vej og tæl til 5, så er man virkelig bare lettet. Det gjorde jeg alle tre gange jeg blev stukket mod den, og jeg lever stadig ;)


SILLEBILLE :)


Tro kan flytte bjerge,

men med almindelig fornuft

går folk udenom.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tooskesmoothie ...
Forfatter: 
Dato:  14-10-2008 21:30

Jeg spurgte min læge om jeg ikke lige måtte sætte musik i ørene i mens, og det måtte jeg.


Så skruede helt op for mit yndlings nummer og lukkede øjnene. Så gik det fint :)


» Camilla Stormont «

How do we change the world?

By making one act of random kindness at the time!
Myspace - Arto - Facebook



0
0
Svar på denne tråd
 
 tamtam
Forfatter: 
Dato:  14-10-2008 21:42

Jeg er meget bange for nåle :(
For nærmese paninanfald, hvor jeg bare flytter mig helt instintivt, uden at jeg selv kan 'gøre for det'. Og så begynder jeg at stortude - og herregud jeg er 16 år!

Og for mig er der ingen kur! Er ikke bange for smerten el. lign - kun nålen. Jeg fik min angst efter en operation hvor jeg skulle stikkes med en meget stor nål.

Kan huske alle mine vac. fra jeg var omkring de 4-5 år, og husker dem tydeligt!



» Mvh. LoneHM & Camilla
++ OG pt. rytter af Jackpot

MEGET KVALITET SÆLGES: www.hestegalleri.dk/html/ mar_vis.asp?MarID=185091



0
0
Svar på denne tråd
 
 tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  14-10-2008 21:44

Din stakkel /: .

jeg er også bare mega bange for nåle og hver gang jeg skal stikkes går jeg også bare i panik og begynder at tude, og så har jeg det som om jeg skal besvime.


Michaela' :}

'Patrizia du'skønherlige!



Jeg er bare mig selv, ikke dig.


Jeg skiller mig ud, sikkert med min haffer!


Ligemeget hvilken hest?


Vær glad for den dú har!

0
0
Svar på denne tråd
 
 lou.k,jmynhtbr
Forfatter: 
Dato:  14-10-2008 22:58

Får os virkelig en klump i halsen, og er ved at blive kvalt af kvalme :/


Michelle Vang

- Er måske pisse mærkelig?

- Men jeg elsker Solbjerggaard's Speedy <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er ganske
Forfatter: 
Dato:  15-10-2008 12:46

enkelt blevet stukket i så mange gange at jeg har vænnet mig til det.

Prøv at slappe af selvom det er så godt som umuligt. Så er smerten ikke nær så stor.



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  15-10-2008 13:04

Bare slap af, tænk på at det er hurtigt overstået og at det er det bedste for dig.


Jeg er blevet stukket i ret så mange gange, så jeg er egentlig ligeglad.



Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!

Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges - SADEL, BIL OG KAMERA TILBEHØR!


0
0
Svar på denne tråd
 
 fffffffffffffff...ffffffffff
Forfatter: 
Dato:  15-10-2008 16:45

Fik den der vaccination idag og det var IKKE slemt.

Men okay nu har jeg heller ikke nåleforbi som nogle af jer andre.. Ikke at jeg ligefrem elsker at blive stukket, men er heller ikke panisk for det.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vaccine
Forfatter: 
Dato:  16-10-2008 18:19

Cecilie ♥Sylle♥: Jeg synes ikke det gjorde ondt overhovedt :P?


Siff og Benton

Dressur pony-ekvipage fra KRK.

Amatørfotograf, www.siff-ronja.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift ...
Forfatter: 
Dato:  16-10-2008 18:35

Siff: Jeg synes heller ikke den gør ondt ;). Man kan slet ikke mærke det d:. Man er bare en smule øm bagefter, men det er også dét :D



Skrev; Flødebollen (;

- med kokus :b

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-10-2008 18:47

Jeg fik min sidste livmoderhalskræft vaccine igår, kunne slet ikke mærke det, jeg har så heller intet imod at blive stukket og er også bloddonor det kan jeg slet ikke mærke heller, men har også en meget høj smertetærskel :-)


Hilsen

Louise

Luna og Snippe <3



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er som jeg er
Forfatter: 
Dato:  16-10-2008 19:22

Jeg har også kunne slappe af, men nu går jeg helt i panik, før vi kom ind til hende :s


Men ja, tag dig sammen Emmelie - træk vejret - tår øjnene - tag en tudekiks . ! :P




~ EMMELIE ~
HINNERUP RIDECENTER

BECAUSE I AM SPECIAL! :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 vacine
Forfatter: 
Dato:  16-10-2008 20:17

Jeg har også en stor skræk for nåle.

men den kom af at jeg har tandlæge skræk.

jeg ved ikke hvordan jeg 100% binder det sammen.

nok fordi de bruger dem til at bedøve med

- min 12 vacine, er den eneste jeg kan huske smerten fra, men den gjorde også naller.

havde sidet hele dagen og sagt det ikke var noget at snakke om.

men da han havde gjordt sprøjten klar, var jeg kold det tog mere end 42-3 min (bogstavlig talt) at få mig til at sie stille.

lige nu er jeg skræk for min vacine mod livmoderhalskraft.

i får det til at lyde som om man skal have den flere gange

så skal jeg da ikke blive mere end 12 forløbig.....


Cloé:



- Hvordan kan du blive min??? selv om du IKKE er min, elsker jeg dig mere end noget andet.


Håber det engang kan blive OS!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-10-2008 20:12

OM jeg er? Da jeg skulle have taget blodprøve fik jeg det så dårligt bagefter, at det er helt vildt. Jeg kunne slet ikke se noget, slet ikke stå på benene! Jeg vil fandme heller alt andet i verden, end at blive stukket..

0
0
Svar på denne tråd
 
 sprøjte
Forfatter: 
Dato:  19-10-2008 18:06

altså jeg har ikke nåleskræk men for da lidt kriller i maven da jeg skulle vaccineres men det var så i 20 år den holdte.jeg tænker bare på noget godt som chokolade. så er det overstået. man bliver lidt øm der hvor man blev stukket men det er bare et bitte bitte bitte hul der er i huden bagefter



Sagde Maria


Tro på det du vil, det gør jeg


Miss you Ohiyo:(

0
0
Svar på denne tråd
 
 rtghsdrfff
Forfatter: 
Dato:  19-10-2008 20:52

Jeg er også helt panisk omkring nåle :s


Det er helt forfærdeligt, ved ikke hvad jeg skal gøre med den der livmoderhalskræft. Ved sgu ikke om jeg tør ;)


.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 svar til: julie kronborg og og emma thom
Forfatter: 
Dato:  19-10-2008 22:01

emma: det ved jeg sgu' heller ikke.


julie: det lyder ikke godt. jeg syntes kun blodprøver er sjove :D





Nu Vil Jeg gå efter en part!!!<3




Cloé:

-Vis du engang bliver min skal du have et lyserødt fliz dækken ;)


0
0
Svar på denne tråd
 
 heej (:
Forfatter: 
Dato:  22-10-2008 14:37

Nu er det for sent for mig at få den mod livmoderhalskræft såå..


Men jeger pisse bange for nåle.

bare en blodprøve skal jeg have trylleplaster på for.


Underligt nok har jeg ikke noget problem med at blive piercert . hmm



Camille med Herkules <3

Den lykkelige ejer af Welsh Mountain :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 krgnjregje
Forfatter: 
Dato:  22-10-2008 14:49

det kan da aldrig blive for sent kan det? ;D


jeg er iskoold haha, ej det rør mig ikke at blive stukket, er ligeglad.



Vildrose

nu med Tivall <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 heej (:
Forfatter: 
Dato:  22-10-2008 20:18

Jo man skal være jomfru - aldrig havde haft @!#$ for man kanfå den ellers kan det være lige meget. det var hvad min læge sagde (:



Camille med Herkules <3

Den lykkelige ejer af Welsh Mountain :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  22-10-2008 20:36


Man skal altså ikke være jomfru? :)



»Natazzcha.


0
0
Svar på denne tråd
 
 heej (:
Forfatter: 
Dato:  22-10-2008 21:17

Fik jeg at vide men okay (:



Camille med Herkules <3

Den lykkelige ejer af Welsh Mountain :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  22-10-2008 22:48

Jeg skal ikke have den. Et valg fra egen side, da jeg helt enkelt er holdt op med at tro på at de skide vacciner virker - man får jo sygdommene alligevel.


Fik heller ikke min 12 års vaccination da jeg havde haft de vigtigste af de sygdomme man bliver vaccineret for der, og det er nogle som man kun får éen gang.


Såeh, sidst jeg blev vaccineret er 10 år siden - som 6 årig Så det kan jeg ikke lige huske.


For 3 år siden fik jeg taget en blodprøve, og det gør i hvert fald ikke ondt :b men der er jo også forskel på at hive noget ud og sprøjte noget ind..



... Sofie Støjko

- nu hverken med Epirus OX eller FA Estipona OX

Men forhåbentlig snart tilbage i sadlen PART SØGES

0
0
Svar på denne tråd
 
 heej (:
Forfatter: 
Dato:  23-10-2008 13:20

SS ♥Epirus♥ :


Jeg synes sådan noget gør frygtelig ondt (:



Camille med Herkules <3

Den lykkelige ejer af Welsh Mountain :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 HÆLHIU
Forfatter: 
Dato:  26-10-2008 17:02

okey:


1) man skal altser værre jomfrue.

2) vacinen skal nok virke MEN!!: de ved ikke hvor længe den holder alt fra 1 dag til hele livet er mugligt.

3) jeg er MEGA!! bange for nåle, MEN jeg vil IKKE dø af kræft.


- så tror jeg er mere eller mindre glad for livmoderhalskræft-vacinen ^^


Nu Vil Jeg gå efter en part!!!<3




Cloé:

-Vis du engang bliver min skal du have et lyserødt fliz dækken ;)


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider