Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 4 mins. longerings video og introduktion
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 22:41

...til mine nye heste ;-D


Og nu er der ingen der kan følge med og det kan jeg dårligt heller selv, men nu er det sådan her og det håber jeg holder det næste lange stykke tid.


Jeg har fået part på DV hoppen Katjas Ca´didet (husker i Chaos' Elefant? Hun er mor til hende ;-) ) og skal ride noget dressur på den. Hun er 6 år, 184 cm høj og har gået nogle enkelte LA programmer. Efter Cape Town S og Weinberg.


Skrummelhesten Ca'di


Desuden er jeg blevet "hjælperytter" på en anden DV hoppe. En bekendt af mine forældre hvis datter netop er gået fra pony til hest skal bruge noget hjælp til at genstarte hesten og holde den lidt på plads til hun får lidt mere erfaring i hesteridning ;-)


Hun hedder Tvillingegårdens Magic Charity, 168 cm høj og 7 år gammel. Har gået noget LA i dressur på distriktplan. Er ikke indsprunget. Efter Bernstein og Voltaire.


Med nye ejer.



Og lidt longering af hende fra i dag. Tag lyden fra medmindre i vil høre interessant samtale mellem min far og mine søskende :-P Longering. Og ja jeg får lige så meget motion som hesten når jeg longerer...






Mvh. Rikke med Katjas Ca'didet

Og som rytter på Tvillingegårdens Magic Charity

Årets JHN springrytter 07


0
0
Svar på denne tråd
 
 selwyn
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 22:45

hvor er de begge fine :)

haha fald af grin over dine søskendes og far's samtale.

"SLÅ DEN!" :D


skrev catrine sørensen

- der er bidt af en gal welsh...


Hvis din pony kan hop er det uden tvivl en bette welsh cob.

en welsh kan umuligt være nok! :*

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 22:50

sikke nogle dejlig heste begge to :) held & lykke med dem.

Ville gerne være ligeså hardcore til at longere som dig - har prøvet 1 gang og det var ikke just en succes ;)


- min mening



fionabona

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 kdkdf.
Forfatter: 
Dato:  14-10-2008 12:58

Haha, hold op hvor er de bare for grineren at høre på! ;D ;D

"Tænk hvis man skulle spille håndbold med den.. altså lorten!"

- "Aaad, helle for ikke at være målmand. Tænk at få den i hovedet!"


Og du RAMTE hesten!? Haha, alt bliver overvåget :D


Thea:

- Nu med Chameur .

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  14-10-2008 16:49

sørensen - Det er så min lillebror der udtrykker sig på en meget sympatisk måde ;-D


Fiona - Yes jeg er hardcore longefører B-) Eller øh hehe :-P Tror bare det er fordi hesten er flink til det ;-)


Thea - Haha det har jeg ikke engang hørt :-P Jeg ramte den ikke vil jeg lige pointere ;-D





Mvh. Rikke med Katjas Ca'didet

Og som rytter på Tvillingegårdens Magic Charity

Årets JHN springrytter 07


0
0
Svar på denne tråd
 
 kfkfkd.
Forfatter: 
Dato:  14-10-2008 17:23

Rikke, det var vidst også bare storm i et vandglas ;D


Thea:

- Nu med Chameur .

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dapoll OX
Forfatter: 
Dato:  14-10-2008 19:22

Hvor er de fine begge to Rikke


Hvor blev der af Araberen ?


Catrine Nalepa

Med Fantastiske CA Dapoll OX

Uden Prinsesse hesten Zasha OX


Hg Hjemmeside Facebook

0
0
Svar på denne tråd
 
 we3dft54r7y6u
Forfatter: 
Dato:  14-10-2008 20:34

fine heste, det lyder rigtig godt for dig :) Smart med hjælperytter, det er en rigtig god ide, så hesten ikke bliver ødelagt af ryttere med knap så meget erfaring.


Btw, ser din longeringsvideo også okay ud, men lagde mærke til at du i starten har overkroppen mod hestens bagpart, det er helt klart lettere for hesten at forstå hvis du har navlen mod mulen :)

Men det har du heldigvis også i galoppen ;)


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider