...til mine nye heste 
Og nu er der ingen der kan følge med og det kan jeg dårligt heller selv, men nu er det sådan her og det håber jeg holder det næste lange stykke tid.
Jeg har fået part på DV hoppen Katjas Ca´didet (husker i Chaos' Elefant? Hun er mor til hende
) og skal ride noget dressur på den. Hun er 6 år, 184 cm høj og har gået nogle enkelte LA programmer. Efter Cape Town S og Weinberg.

Skrummelhesten Ca'di
Desuden er jeg blevet "hjælperytter" på en anden DV hoppe. En bekendt af mine forældre hvis datter netop er gået fra pony til hest skal bruge noget hjælp til at genstarte hesten og holde den lidt på plads til hun får lidt mere erfaring i hesteridning 
Hun hedder Tvillingegårdens Magic Charity, 168 cm høj og 7 år gammel. Har gået noget LA i dressur på distriktplan. Er ikke indsprunget. Efter Bernstein og Voltaire.

Med nye ejer.

Og lidt longering af hende fra i dag. Tag lyden fra medmindre i vil høre interessant samtale mellem min far og mine søskende
Longering. Og ja jeg får lige så meget motion som hesten når jeg longerer...