Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Skovtur...
Forfatter: 
Dato:  12-10-2008 11:32

Hvor tit rider i skovtur???

Hvor rider i så henne?

Ved i hvor man kan se hvilke skove man må ride i?

Hvilket udstyr har i på hesten?

Hvad med jer selv?



LOTTEPOTTE

-Nu med fantastiske Monique.

-Og ridning på en dejlig Gorba/Balou.

Gorba, you will always bee in my heart.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-10-2008 12:08

Hvor tit rider i skovtur??? Hver gang jeg rider
Hvor rider i så henne? I skoven, eller på vejene. :)

Ved i hvor man kan se hvilke skove man må ride i? Nej. Udover i selve skoven, hvis ikke der er skilte der forbyder ridning, tror jeg sagtens man kan ride der.
Hvilket udstyr har i på hesten? Sadel, hovedtøj og klokker. Til vinter også reflekser på alle 4, og refleksfortøj.

Hvad med jer selv? Bare det normale. Ridehjelm, ridebukser, ridestøvler hvis jeg gider.

Jeg plejer at ride ture på enten 7 eller 10 km. :) Ikke så langt, men fint til mig.


mvh Anna
og Topas

Stævnefotografering i Nordsjælland
0
0
Svar på denne tråd
 
 kastanjegårdens Fersken
Forfatter: 
Dato:  12-10-2008 12:09

Hvor tit rider i skovtur???

Aldrig

Hvor rider i så henne?

Rider langs landevejen, det er nu også meget hyggeligt :)

Ved i hvor man kan se hvilke skove man må ride i?

næh, spørg dem hvor du rider.. der er også nogengange skilte man kan rette sig efter. mange steder må du ride imod at du har købt skovkort for et x antal kr.

Hvilket udstyr har i på hesten?

det jeg plejer..

Hvad med jer selv?

det jeg plejer - eventuelle sporer og pisk.



Nanna & Fersken

& lånehesten Garcon(:

Man spiser ikke ferskener

-man rider på dem


Fantastisk 2'er sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/201499/1/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stormeren
Forfatter: 
Dato:  12-10-2008 13:20

Hvor tit rider i skovtur??? Vil gerne afsted minimum 1 gang ugentligt, men nogle gange blir' det til to gange på en uge og andre gange slet ikke. Men holder af at skridte af udendørs lige meget hvad :)

Hvor rider i så henne? Vi rider enten ud til motorvejssøen, til skelhøje skov eller rundt på vejene. Motorvejssøen er "på vejen" ud til Skelhøje og er der jeg rider ud, når jeg rider tur alene, da man ikke skal krydse motorvejsbroen for at komme derned. Lækkert sted! Skelhøje skov ligger 30 min. skridtgang væk og man skal over en motorvejsbro og forbi heste-ædende golfspillere (synes hesten i hvert fald ), men der er super lækkert derude. Mange gode stier og lidt bakker. Næste gang jeg skal finde opstaldning til hesten, vil jeg dog gerne have lidt mere terræn i nærheden.. bryder mig ikke om at ride ved vej pga. dårlige billister.

Ved i hvor man kan se hvilke skove man må ride i? Mener der er sådan en hjemmeside, hvor der er en oversigt, men kan ikke huske adressen..

Hvilket udstyr har i på hesten? Sadel og trense. Til vinter, når han bliver klippet, regner jeg med at købe et lændedækken og putte på ham til skridtture.


Hvad med jer selv? Hjelm, støvler og tøj. Om vinteren har jeg mine "store klodsede støvler" (sådan nogle korte nogle) på, vinterridehandsker med ekstra for og godt med tøj på.. om sommeren er det bare en t-shirt, tynde ridebukser, ridestøvler og hjelm. Har pisk med nogle gange (hvis jeg har andre fra stalden med ofte, fordi vi er "førerhesten").


Et billede fra en af vores ture til Skelhøje:




// Katrine & Stormvind

* Team halv tinker *

Følg med i hverdagen hos mig og superhesten her

"Nysgerrighed er et af de evige og sikre tegn på et levende intellekt"



0
0
Svar på denne tråd
 
 cfghngjgkfghkfgkf
Forfatter: 
Dato:  12-10-2008 14:29

Hvor tit rider i skovtur??? Meget sjældent hvis jeg rider "i det fri" er det tit for at skridte varm eller skridte af efter træning.

Hvor rider i så henne? Det er forskelligt.

Ved i hvor man kan se hvilke skove man må ride i? Nææh, jeg red bare hvor det passede mig

Hvilket udstyr har i på hesten? Almindeligt sadel, hovedtøj underlag gamasher. måske et dækken alt efterårstid og temperatur.

Hvad med jer selv? almindeligt måske en lidt varmere jakke men ellers det samme.



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg skal følge en neger til svømning..
Forfatter: 
Dato:  12-10-2008 14:52

Hvor tit rider i skovtur???

Tit om sommeren, næsten aldrig vinter.

Hvor rider i så henne?

Enten i grusgraven eller den skov der ligger.

Ved i hvor man kan se hvilke skove man må ride i?

Man kan vel se et skilt hvor der står ridesti, ellers så ring og spørg kommunekontoret og hør dem ad om reglerne.

Hvilket udstyr har i på hesten?

Det sædvanlige, sadel, hovedtøj og gamacher.

Hvad med jer selv?

Det sædvanlige, ridestøvler, ridebukser, ridehjelm.



JEGMIG'HEDVIGLÆRKE

uden fancy farver, grimme hjerter og besværlige citater


0
0
Svar på denne tråd
 
 ertjhxfkizfxgikgxfkxg
Forfatter: 
Dato:  12-10-2008 14:54

Katrine *Storm* - Har du din hest opstaldet ude ved Ikast?



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalalalal.
Forfatter: 
Dato:  12-10-2008 15:07

Hvor tit rider i skovtur??? En gang om ugen ca.
Hvor rider i så henne? På strand, i skov, på mark osv.
Ved i hvor man kan se hvilke skove man må ride i? nææ ;D
Hvilket udstyr har i på hesten? Spring sadel, springhovedtøj(krydsnæsebånd), spring gamacher og spring pisk xD

Hvad med jer selv? Det samme som jeg plejer, jeg rider bare i korte støvler :)


LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (:

Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-10-2008 15:32

Iiih hvor du spørger Lotte :D


Hvor tit rider i skovtur? En gang hver anden uge, ca.

Hvor rider i så henne? I skoven? :P

Ved i hvor man kan se hvilke skove man må ride i? Nej.

Hvilket udstyr har i på hesten? Gamacher, hovedtøj, for det meste springsadel.

Hvad med jer selv? Det jeg plejer. Eller bare gummistøvler.


SILLEBILLE ' (:


0
0
Svar på denne tråd
 
 xccxcxccx
Forfatter: 
Dato:  12-10-2008 15:49

Cecilie: Ja. Men er nysgerrig. Og synes at der mangler noget liv her inde.



LOTTEPOTTE

-Nu med fantastiske Monique.

-Og ridning på en dejlig Gorba/Balou.

Gorba, you will always bee in my heart.

0
0
Svar på denne tråd
 
 stormeren
Forfatter: 
Dato:  12-10-2008 20:26

RikkeEvigGlad - Jeps, han står på Højris! Skelhøje kan man jo nemt kende - er du også fra heromkring? :)



// Katrine & Stormvind

* Team halv tinker *

Følg med i hverdagen hos mig og superhesten her

"Nysgerrighed er et af de evige og sikre tegn på et levende intellekt"



0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  12-10-2008 20:48

Hvor tit rider i skovtur??? altså rider ikke særlig tit i skoven da det er en ret så lang tur, ca. 2 timer. Så det er nok 1 gang hver anden måned. Men at ride tur, altså i grusgraven, på bakken er 1 gang om ugen (og den anden gang undervisning, rider 2 gange om ugen)

Hvor rider i så henne? skovtur er i skoven. ved sgu ik hvilken en det er. Ellers i grusgraven eller på bakken eller i industriområdet

Ved i hvor man kan se hvilke skove man må ride i? nej

Hvilket udstyr har i på hesten? når vi rider tur? det normale: sadel, hovedtøj og gamacher


Hvad med jer selv? ridehjelm, ridetøj + ridestøvler


- min mening



fionabona

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 fgjmxfghklghklcgkh
Forfatter: 
Dato:  12-10-2008 23:31

Katrine *Storm* - Okay det kender jeg godt der ude (: Jeg er fra Engesvang og har pony'en opstaldet på BORK lige pt.



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 stormeren
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 08:53

RikkeEvigGlad - Nice :) Det jo' tæt på



// Katrine & Stormvind

* Team halv tinker *

Følg med i hverdagen hos mig og superhesten her

"Nysgerrighed er et af de evige og sikre tegn på et levende intellekt"



0
0
Svar på denne tråd
 
 Solbjerggaard's Speedy
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 09:11

Hvor tit rider i skovtur??? op til 4 gange om ugen

Hvor rider i så henne? ´skoven, veje, marker, osv.

Ved i hvor man kan se hvilke skove man må ride i? rid der, hvis der ikke er andre skilte, med andre oplysninger.

Hvilket udstyr har i på hesten? Sadel, Hovedtøj, Martingal, klokker på alle 4 ben, gamacher, nogle gange mordax.


Hvad med jer selv? Hjelm, bukser, jakke, nogle gange støvler, altid sporer, nogle gange pisk, eller en tilfældig gren.


Team Speedy <3 (L)

www.webhorse.dk
Superadmin på Webhorse.dk

Solbjerggaard's Speedy

Mads ? du betyder ubeskriveligt meget for mig ! <3 (L)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Skal vi på skov tur i dag?
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 10:04

Hvor tit rider i skovtur? Meget ofte

Hvor rider i så henne? I Lerkenfeldt skovene
Ved i hvor man kan se hvilke skove man må ride i? - Næh, vi har private skove
Hvilket udstyr har i på hesten? Alm.

Hvad med jer selv? Alm.


- Sagde Andrina


Er du stærk? -Stå ved hvem du er...


Roldsmindes Bolette og Lise

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider