Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Læringsstil, hvordan lære du bedst ?
Forfatter: 
Dato:  11-10-2008 20:25

Harj ænder 8D


Ja nogle af jer følger nok med i det der program "Skolen".

Det handler jo om at lære på en anden måde, så jeg tænkte hvordan lære du bedst?

Røre?

Se?

Høre?

Gøre?



Tag en test her: programmer.tv2.dk/skolen/tests/ test1.php/


(':


Line

- med Rapper (L)

0
0
Svar på denne tråd
 
 ♥TheDreams♥
Forfatter: 
Dato:  11-10-2008 20:33

Du lærer bedst ved at røre.
Det betyder, det er godt for dig at løse praktiske opgaver, spille bordspil samt bruge computeren. Du vil også have gavn af at have noget i hænderne, tage notater eller tegne, når du lytter eller læser når du skal lære noget nyt og svært stof eller træffe vanskelige beslutninger. Du vil typisk bruge vendinger som "jeg kan håndtere situationen", "vi holder kontakten" eller "han har en finger med i spillet".


^Det er mig, vil sige det er nogenlunde korrekt


Bailey, Beauty & Plet

Min hest er mit spejl som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner.

Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  11-10-2008 20:52

Du lærer bedst ved at gøre.
Det betyder, det er godt for dig at der indgår fysiske aktiviteter i form af drama, rollespil eller gulvspil i undervisningen. Du vil også have gavn af at deltage i praktisk undervisning som f.eks. projektarbejde og walk and talk forløb, når du skal lære noget nyt og svært stof eller træffe vanskelige beslutninger. Du vil typisk bruge vendinger som "jeg vejer for og imod", "jeg tabte tråden", "vi skal holde kursen" eller "rend og hop".


LINE & LUKAS
You are always on my mind.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  11-10-2008 22:15

Du lærer bedst ved at gøre.
Det betyder, det er godt for dig at der indgår fysiske aktiviteter i form af drama, rollespil eller gulvspil i undervisningen. Du vil også have gavn af at deltage i praktisk undervisning som f.eks. projektarbejde og walk and talk forløb, når du skal lære noget nyt og svært stof eller træffe vanskelige beslutninger. Du vil typisk bruge vendinger som "jeg vejer for og imod", "jeg tabte tråden", "vi skal holde kursen" eller "rend og hop".


{Gudde'licious}

Samvittigheden er det der gør ondt, når resten af kroppen har det godt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-10-2008 22:20

Jeg lærer bedst ved at gøre, samme forklaring som de andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg skal følge en neger til svømning..
Forfatter: 
Dato:  11-10-2008 22:42

Du lærer bedst ved at høre.
Det betyder, det er godt for dig at anvende lydbøger, hørespil eller computer med lyd. Du vil også have stor gavn af at gå til foredrag, lytte til detaljerede forklaringer samt deltage i diskussions- og debatgrupper, når du skal lære noget nyt og svært stof eller træffe vanskelige beslutninger. Du vil typisk bruge vendinger som "det lyder godt for mig", "jeg hører, hvad du siger" eller "der er noget, der siger mig, at det er okay".




JEGMIG'HEDVIGLÆRKE

uden fancy farver, grimme hjerter og besværlige citater


0
0
Svar på denne tråd
 
 dfgddfgdfg
Forfatter: 
Dato:  11-10-2008 23:02

ved af gøre.


PERNILLE » what doesent kill you makes you stronger í;

0
0
Svar på denne tråd
 
 fdhjsgjshgjkshgkjs
Forfatter: 
Dato:  11-10-2008 23:22


Efter min egen mening lærer jeg bedst ved at se, høre og på nogle få punkter gøre.



Testen siger:


Du lærer bedst ved at høre.
Det betyder, det er godt for dig at anvende lydbøger, hørespil eller computer med lyd. Du vil også have stor gavn af at gå til foredrag, lytte til detaljerede forklaringer samt deltage i diskussions- og debatgrupper, når du skal lære noget nyt og svært stof eller træffe vanskelige beslutninger. Du vil typisk bruge vendinger som "det lyder godt for mig", "jeg hører, hvad du siger" eller "der er noget, der siger mig, at det er okay".


Og jeg er SÅ enig ;)




NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
www.123hjemmeside.dk/equitoslitote
0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum
Forfatter: 
Dato:  11-10-2008 23:39

Nu tog jeg ikke testen, men jeg lærer helt sikkert bedst ved at diskutere og snakke om ting. Jeg forstår ingenting ved bare at lytte til en der fortæller, jeg skal helst omkring de ting der skal læres på mange forskellige måder og ikke mindst forstå tingene. Jeg kan ikke bare acceptere at tingene er som de er uden at vide hvorfor.





Nadia Dahl



/Toftegaardens Silver Sock/


/Nørlunds Penny Lane/


Intet er for svært for den, der ikke skal gøre det selv.


www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/124578/1/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  12-10-2008 09:26

Jeg lærer bedst ved at høre ;)


Mvh.

Mia-musen
;D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-10-2008 15:08

Lærer bedst ved at gøre.


SILLEBILLE ' (:


0
0
Svar på denne tråd
 
 ved at se
Forfatter: 
Dato:  12-10-2008 16:16

lære jeg bedst


mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!


nu med Sambuca

¤BNSLLS¤




0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567890+
Forfatter: 
Dato:  12-10-2008 18:08

Du lærer bedst ved at høre.
Det betyder, det er godt for dig at anvende lydbøger, hørespil eller computer med lyd. Du vil også have stor gavn af at gå til foredrag, lytte til detaljerede forklaringer samt deltage i diskussions- og debatgrupper, når du skal lære noget nyt og svært stof eller træffe vanskelige beslutninger. Du vil typisk bruge vendinger som "det lyder godt for mig", "jeg hører, hvad du siger" eller "der er noget, der siger mig, at det er okay".


Korrekt, eeeelsker foredrag og diskussions timer :b


Sassi'

Den halve parade er den alle taler om,

men ingen ved hvad er ..

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  12-10-2008 18:17

Jeg er hørebarn 8D



SOFIE

- snart uden Cappuccino


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 22:24

jeg lærer bedst ved at gøre


- min mening



fionabona

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 selwyn
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 22:31

Du lærer bedst ved at røre.
Det betyder, det er godt for dig at løse praktiske opgaver, spille bordspil samt bruge computeren. Du vil også have gavn af at have noget i hænderne, tage notater eller tegne, når du lytter eller læser når du skal lære noget nyt og svært stof eller træffe vanskelige beslutninger. Du vil typisk bruge vendinger som "jeg kan håndtere situationen", "vi holder kontakten" eller "han har en finger med i spillet".


skrev catrine sørensen

- der er bidt af en gal welsh...


Hvis din pony kan hop er det uden tvivl en bette welsh cob.

en welsh kan umuligt være nok! :*

0
0
Svar på denne tråd
 
 tamtam
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 23:26

jeg er også et hørebarn..


- Lone H. Myrtue


Med Camilla og pt. Jackpot
* DISTRIKT 11/13 *


MEGET SÆLGES: www.hestegalleri.dk/html/ mar_vis.asp?MarID=185091

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider