|
|
| Læringsstil, hvordan lære du bedst ? |
| Forfatter:  |
Line »Rhapsody« |
| Dato:  |
11-10-2008 20:25 |
|
Harj ænder 8D
Ja nogle af jer følger nok med i det der program "Skolen". Det handler jo om at lære på en anden måde, så jeg tænkte hvordan lære du bedst? Røre? Se? Høre? Gøre?
Tag en test her: programmer.tv2.dk/skolen/tests/ test1.php/
(':
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ♥TheDreams♥ |
|
|
Du lærer bedst ved at røre. Det betyder, det er godt for dig at løse praktiske opgaver, spille bordspil samt bruge computeren. Du vil også have gavn af at have noget i hænderne, tage notater eller tegne, når du lytter eller læser når du skal lære noget nyt og svært stof eller træffe vanskelige beslutninger. Du vil typisk bruge vendinger som "jeg kan håndtere situationen", "vi holder kontakten" eller "han har en finger med i spillet". ^Det er mig, vil sige det er nogenlunde korrekt
♥Bailey, Beauty & Plet♥ Min hest er mit spejl som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
11-10-2008 20:52 |
|
Du lærer bedst ved at gøre. Det betyder, det er godt for dig at der indgår fysiske aktiviteter i form af drama, rollespil eller gulvspil i undervisningen. Du vil også have gavn af at deltage i praktisk undervisning som f.eks. projektarbejde og walk and talk forløb, når du skal lære noget nyt og svært stof eller træffe vanskelige beslutninger. Du vil typisk bruge vendinger som "jeg vejer for og imod", "jeg tabte tråden", "vi skal holde kursen" eller "rend og hop".
LINE & LUKAS You are always on my mind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Du lærer bedst ved at gøre. Det betyder, det er godt for dig at der indgår fysiske aktiviteter i form af drama, rollespil eller gulvspil i undervisningen. Du vil også have gavn af at deltage i praktisk undervisning som f.eks. projektarbejde og walk and talk forløb, når du skal lære noget nyt og svært stof eller træffe vanskelige beslutninger. Du vil typisk bruge vendinger som "jeg vejer for og imod", "jeg tabte tråden", "vi skal holde kursen" eller "rend og hop".
{Gudde'licious} Samvittigheden er det der gør ondt, når resten af kroppen har det godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jeg skal følge en neger til svømning.. |
|
|
Du lærer bedst ved at høre. Det betyder, det er godt for dig at anvende lydbøger, hørespil eller computer med lyd. Du vil også have stor gavn af at gå til foredrag, lytte til detaljerede forklaringer samt deltage i diskussions- og debatgrupper, når du skal lære noget nyt og svært stof eller træffe vanskelige beslutninger. Du vil typisk bruge vendinger som "det lyder godt for mig", "jeg hører, hvad du siger" eller "der er noget, der siger mig, at det er okay".
JEGMIG'HEDVIGLÆRKE uden fancy farver, grimme hjerter og besværlige citater
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgddfgdfg |
| Forfatter:  |
Pernille Skipper |
| Dato:  |
11-10-2008 23:02 |
|
PERNILLE » what doesent kill you makes you stronger í;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdhjsgjshgjkshgkjs |
|
|
Efter min egen mening lærer jeg bedst ved at se, høre og på nogle få punkter gøre. Testen siger: Du lærer bedst ved at høre. Det betyder, det er godt for dig at anvende lydbøger, hørespil eller computer med lyd. Du vil også have stor gavn af at gå til foredrag, lytte til detaljerede forklaringer samt deltage i diskussions- og debatgrupper, når du skal lære noget nyt og svært stof eller træffe vanskelige beslutninger. Du vil typisk bruge vendinger som "det lyder godt for mig", "jeg hører, hvad du siger" eller "der er noget, der siger mig, at det er okay". Og jeg er SÅ enig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
Nu tog jeg ikke testen, men jeg lærer helt sikkert bedst ved at diskutere og snakke om ting. Jeg forstår ingenting ved bare at lytte til en der fortæller, jeg skal helst omkring de ting der skal læres på mange forskellige måder og ikke mindst forstå tingene. Jeg kan ikke bare acceptere at tingene er som de er uden at vide hvorfor.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| ved at se |
|
|
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! nu med Sambuca ¤BNSLLS¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567890+ |
|
|
Du lærer bedst ved at høre. Det betyder, det er godt for dig at anvende lydbøger, hørespil eller computer med lyd. Du vil også have stor gavn af at gå til foredrag, lytte til detaljerede forklaringer samt deltage i diskussions- og debatgrupper, når du skal lære noget nyt og svært stof eller træffe vanskelige beslutninger. Du vil typisk bruge vendinger som "det lyder godt for mig", "jeg hører, hvad du siger" eller "der er noget, der siger mig, at det er okay". Korrekt, eeeelsker foredrag og diskussions timer :b
Sassi' Den halve parade er den alle taler om, men ingen ved hvad er ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
13-10-2008 22:24 |
|
jeg lærer bedst ved at gøre
- min mening fionabona - med part på Frk. Olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| selwyn |
|
|
Du lærer bedst ved at røre. Det betyder, det er godt for dig at løse praktiske opgaver, spille bordspil samt bruge computeren. Du vil også have gavn af at have noget i hænderne, tage notater eller tegne, når du lytter eller læser når du skal lære noget nyt og svært stof eller træffe vanskelige beslutninger. Du vil typisk bruge vendinger som "jeg kan håndtere situationen", "vi holder kontakten" eller "han har en finger med i spillet".
skrev catrine sørensen - der er bidt af en gal welsh... Hvis din pony kan hop er det uden tvivl en bette welsh cob. en welsh kan umuligt være nok! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tamtam |
| Forfatter:  |
LHM »Camilla« |
| Dato:  |
13-10-2008 23:26 |
|
jeg er også et hørebarn..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|