Jeg tog lige lidt billeder af det det nu er lykkedes mig at lave.
Min computer og hn vil dog ikke samarbejde, ved sgu ikke hvad det er, men den går bare i hvidt når jeg lægger billeder i indlæg. Herre irrititerende.
Nå, men:
i209.photobucket.com/albums/bb241/ hedviglaerke/MyPicture-1-11.jpg
^Maosko, der bliver fikset lidt med glimmer.
i209.photobucket.com/albums/bb241/ hedviglaerke/MyPicture-1-10.jpg
^Negle
i209.photobucket.com/albums/bb241/ hedviglaerke/IMG_5534.jpg
^Gamle solbriller hvor glasset trykkes ud, de males med neglelak, og sidedimserne pyntet med målebåndstape.
i209.photobucket.com/albums/bb241/ hedviglaerke/IMG_5535.jpg
^Gamle solbriller der bliver pyntet.
i209.photobucket.com/albums/bb241/ hedviglaerke/IMG_5536.jpg
^Keeedelig hårbørste der fik en tur med serviet og lak.
i209.photobucket.com/albums/bb241/ hedviglaerke/IMG_5537.jpg
^skidegrimt gult plastikarmbånd der blev pyntet med serviet+lak
i209.photobucket.com/albums/bb241/ hedviglaerke/IMG_5538.jpg
^Bøjler jeg pyntede med sølvpapir og ander and. Har også andre med perler, avis osv
i209.photobucket.com/albums/bb241/ hedviglaerke/IMG_5543.jpg
^Fandt en kapsel, og limede den på gammel ring fra BR.
i209.photobucket.com/albums/bb241/ hedviglaerke/IMG_5544.jpg
^Gammelt skuffedarium som jeg pyntede med kinesiske avisudklip fra Chinatown i San Francisko(stav for mig) og malede sort i kanterne.
Det var det, gider ikke lige tage billeder af mere.