Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Er du kreativ? ;)
Forfatter: 
Dato:  11-10-2008 17:46

Ja, Er du kreativ?


Det kan være tegne, bygge et eller andet, male, lave en ting, udstyr, mm ?

alt, ?


Vis billeder og fortæl :D


Sara

&

Freja

SaraL-Foto

0
0
Svar på denne tråd
 
 fhfghfhfhfgh
Forfatter: 
Dato:  11-10-2008 17:48

ej det syntes jeg ikke ligefrem jeg er 8D

kan bedst lide af købe ting d:


PERNILLESKIPPER{8.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegerggud
Forfatter: 
Dato:  11-10-2008 18:05

Jeg er heller ikke voldsomt kreativ, da jeg normalt ikke har tålmodighed til det, men nogle gange er jeg (:


Her er lige et billede af et pandebånd, som jeg har lavet til min pony :D


.

:D


Sara

&

Freja

SaraL-Foto

0
0
Svar på denne tråd
 
 sddfsdfsdf
Forfatter: 
Dato:  11-10-2008 18:20

Tror jeg vist godt man kan sige... :D

Kan da godt vise et par eksempler. (:


Tegninger:



Malerier:

Rød hest i akvarel


abstrakt ^ (desværre lidt uskarpt på billedet)


Blomster på min væg^


Syning:

Taske^


Underlag^


Kjole ^



TRI NE

**~**~**~**~**~**~**~**~**~**

med kæmpedyret Sonny <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 hfdhdffhdfhd
Forfatter: 
Dato:  11-10-2008 19:13

Det hænder, at jeg begiver mig ud i det kreative. Jeg burde gøre det noget oftere, faktisk meget oftere. Det er jeg ked af, at jeg ikke får gjort. Men sådan må det nu være indtil videre.



Mine malerier. Marley, Afrika og Marley.



Gammelt maleri. Man with coke bottle.



Forsøg på selvportræt. Skal have lært mere om skygger og hår.



Og lidt flet af min ekskærestes hår. Det skal jeg også have øvet mig mere på, så jeg kan komme igang med mønstre, falsk hår og self. mit eget.


"You can't find the right person, if you never let go of the wrong one..." - FlavaBC


Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd
 
 LouiseA
Forfatter: 
Dato:  12-10-2008 13:12

Jeg er faktisk rimelig kreativ. Specielt til at tegne, dog skal jeg have lidt mere træning i skygger. Så kan jeg også godt lide at male, udfra det kommer der for det meste gode ting ud af.




FlavaBC : Hold da op, gad godt eje bare en del af dine evner.





Louise <3

Veneration (;


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-10-2008 13:34

Nej, jeg er slet ikke kreativ. Har heller ikke tålmodighed til at sidde lang tid, med en lille ting. :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg skal følge en neger til svømning..
Forfatter: 
Dato:  12-10-2008 13:48

Min hjerne er kreativ, det kniber dog med at udføre det.


Men syr tøj, tager billeder og laver smykker.



JEGMIG'HEDVIGLÆRKE

uden fancy farver, grimme hjerter og besværlige citater


0
0
Svar på denne tråd
 
 ettffss
Forfatter: 
Dato:  12-10-2008 13:52

Jo lidt, når det lige kommer over mig...


Lavede et pandebånd til prinsessen sidste weekend, som hvis jeg selv skal sige det, blev en del bedre end forventet:


Så har jeg malet lidt til min storebror og min mor, men har ingen billeder af det...


Er så småt i gang med et pandebånd til Kristina Outzen, det bliver i nuancerne:

Gammelrosa Gammelrosa

Mørkerød/lilla Mørkerød/lilla


og med sten i farven silk og light rose.


Lægger billeder ind når det er færdigt





Louise og Dam's Gennah <3


...man skal ikke forsøge at holde noget man ikke have i sine hænder...


12/11-2008! endelig gennemfører jeg noget igen!

0
0
Svar på denne tråd
 
 jgjggg
Forfatter: 
Dato:  12-10-2008 14:42

Jeg tog lige lidt billeder af det det nu er lykkedes mig at lave.

Min computer og hn vil dog ikke samarbejde, ved sgu ikke hvad det er, men den går bare i hvidt når jeg lægger billeder i indlæg. Herre irrititerende.


Nå, men:

i209.photobucket.com/albums/bb241/ hedviglaerke/MyPicture-1-11.jpg

^Maosko, der bliver fikset lidt med glimmer.


i209.photobucket.com/albums/bb241/ hedviglaerke/MyPicture-1-10.jpg

^Negle


i209.photobucket.com/albums/bb241/ hedviglaerke/IMG_5534.jpg

^Gamle solbriller hvor glasset trykkes ud, de males med neglelak, og sidedimserne pyntet med målebåndstape.


i209.photobucket.com/albums/bb241/ hedviglaerke/IMG_5535.jpg

^Gamle solbriller der bliver pyntet.


i209.photobucket.com/albums/bb241/ hedviglaerke/IMG_5536.jpg

^Keeedelig hårbørste der fik en tur med serviet og lak.


i209.photobucket.com/albums/bb241/ hedviglaerke/IMG_5537.jpg

^skidegrimt gult plastikarmbånd der blev pyntet med serviet+lak


i209.photobucket.com/albums/bb241/ hedviglaerke/IMG_5538.jpg

^Bøjler jeg pyntede med sølvpapir og ander and. Har også andre med perler, avis osv


i209.photobucket.com/albums/bb241/ hedviglaerke/IMG_5543.jpg

^Fandt en kapsel, og limede den på gammel ring fra BR.


i209.photobucket.com/albums/bb241/ hedviglaerke/IMG_5544.jpg

^Gammelt skuffedarium som jeg pyntede med kinesiske avisudklip fra Chinatown i San Francisko(stav for mig) og malede sort i kanterne.




Det var det, gider ikke lige tage billeder af mere.



JEGMIG'HEDVIGLÆRKE

uden fancy farver, grimme hjerter og besværlige citater


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider