Her sidder jeg, grim, bulet, blå og godt irriteret på hesten der ikke forstå kvindelig skønhed 
Det hele startede denne skønne onsdag eftermiddag, efter en hæsblæsende cykel tur når jeg ud til herlige Findus, Vallak, 5 år, og utrolig nysgerrig. Glæder mig frygteligt til en ridetur. Et blik ind i boksen fortæller mig så at det ikke bliver inden for den næste time, dyret har nemmelig leget kæmelon og skiftet farve fra brun til grå
Great. Går i krig med den grove børste. Det er ret varmt denne onsdag eftermiddag, og jeg jeg får lidt sved på panden af denne storartede stigling, så da jeg ENDELIG langt om længe har fået dyret acceptabelt rent, og vil hente mine støvler, får jeg kigget mig i spejlet. Og nu har jeg ufrivilligt ændret ansigtskulør, vi snakker her; GRÅ. Støvet har plantet sig i fjæset på mig. Kanon! Nå men, jeg skal jo ingen score her, så efter at ha fjernet det allerværste, er jeg nu kun gråmeleret. Får støvler på, og henter sadel og hovedtøj. Får også lagt sadel på kæmpe dyret der måler 170, uden voldsomme problemer. Så er det trensens tur, lægger grimen om halsen på den kære, og med ét skeunds uopmærksomhed, fordi der er en der snakker til mig bagved, vender jeg hurtigt hovedet, det samme gør, søde Findus, men det ser jeg ikke så hesten nikker mig en mega skalde lige med mulebenet, så jeg flyver ind i boksen bagved, og så står jeg ellers der helt groggy. Med en bule i panden OG en i baghovedet, så mit hovede ligner ny en amerikanskfodbold sat fast på min hals. Samtidig med skalden får jeg hakket tænderne sammen, for jeg sku jo til at svare, med det resultat at hjørnet af min fortand er knækket af - det var kunstigt sat på, da jeg selv tidligere i en lettee påvirket tilstand har slået en flaske mod samme
.
Ligner nu absolut @!#$. Gråmeleret amerikansfodbold med halvt manglende fortand. 
Nå efter 10 minutters tid, hvor jeg lige kommer mig, og beslutter at dyret skal motioneres, forsøger vi med trensen igen. Og det LYKKES!!!!!!
Nu skal jeg bare ha' ridehandsker på og så er vi klar. Med et fast greb i tøjlen bukker jeg mig ned for at tage handskerne i kassen, der står 1 m foran den kære hest. I det jeg her vil rejse mig, op og vender front med søde hesten, bliver den utålmodig - det forekommer meget nemt nå man er 5 år gammel og åbbenbart halv retarderet - Hesten svinger så sit venstre forben højt op, og sætter den liger over min knæskald. Sætter i et hyl, for det gjorde satme naller. Hesten står nu meget stille, mens jeg nærmest kravler.. Det gjorde nuller naller, og resulterede i 1 stk. sort/blå/gul/rød mærke lige over knæ, på størrelse med en Tennisbold
Det er kærlighed til heste det her.
Beslutter mig nu for at jeg ikke skal ride, eftersom alt gør ondt og mit knæ dunker på fuld smadder, og jeg nærmest ligger på gulvet mens jeg sadler af igen.
Finten ved alt det her, der gør mig mest ked, er at jeg skal til stooooar fest i morgen, hvor jeg skal mødes med denne frygteligt søde, og meget kønne fyr. KANON SANDRA - Du ser pisse godt ud!
Kan ikke have ny indkøbte alt for dyre kjole på, da den vil vise blåmærke meget flot frem. Mangler en 1/3 af min fortand, og har to store meget tydelige buler
Skønhed kommer altså bare ikke altid inde fra 
Jeg har i øvrigt besluttet at undervise Findus i Kosmetik, og gang på stilethæle.. så han en anden gang er mere påpasselig.
Sov godt