|
|
| Hvilket navn ligner jeg? |
|
|
Ind med et billede af Jer selv, og så skal næste læser skrive, hvilket navn du "ligner"  Hvis I forstår?  Så hvad hedder jeg, hvis I skal tænke på udseende?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| jvskhjnfshgvjfshl |
|
|
Hedviglaerke: Du ligner egentlig en Sara lidt. Emma: Louise, Caroline eller Emilie. Mig: 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Gider ikke lige til at sætte et billede ind, men jeg synes at numse ligner en "Helene" eller "Malene". Lærke: En "Katrine" eller "Christina". Emma: En "Sara(h)"
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rteyy5456 |
|
|
Emma Thomson: Malene  Mig: 
Sissel aka Tiss Med Jackie. I look like an angel, but i am a devil. Joy Salina & Toscha, savner jer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ohøj.. |
|
|
Emma Thomson: Synes faktisk du ligner en Camilla.. Hvad ligner jeg: 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jgjfjtyitiy |
|
|
Anita - Du ligner lidt en Maria.

Mig til højre.
"You can't find the right person, if you never let go of the wrong one..." - FlavaBC
Reggae, Ragga, Rasta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tooskesmoothie ... |
| Forfatter:  |
Camilla Stormont |
| Dato:  |
08-10-2008 22:06 |
|
Det første jeg tænkte var: TANJA!  
» Camilla Stormont « How do we change the world? By making one act of random kindness at the time! Myspace - Arto - Facebook
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fhfhgfhfh |
|
|
Camilla: synes du ligner en Sara eller Nina (: 
TRI NE **~**~**~**~**~**~**~**~**~** med kæmpedyret Sonny <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lallala. |
|
|
Trine: Kaja tror jeg  
LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (: Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Lalalala. |
|
|
Numse: En Malene tror jeg  
LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (: Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift' . |
|
|
Laura: Du ligner en maria (; 
» EMILIE P - What doesn't kill you make your strongere <3 «
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| geterrete |
|
|
Emilie Pedersen: En Cecilie . 
Sissel aka Tiss Med Jackie. I look like an angel, but i am a devil. Joy Salina & Toscha, savner jer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfhfdhzdfhzdf |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
09-10-2008 14:04 |
|
Toss - Jeg syntes du ligner en Clara. 
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} donni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaeh.. |
|
|
En Sarah..  Mig med håret sat op.
Rhea & Don Alfredo - Tidligere med Amiro
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala. |
|
|
Rhea: En Sofie . 
LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (: Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgdgdfg |
|
|
Laura: helt sikkert en Freja! (: 
TRI NE **~**~**~**~**~**~**~**~**~** med kæmpedyret Sonny <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Lalalala. |
|
|
Patricia : Freja . 
LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (: Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ovrskrift |
|
|
Laura: Maja eller Mia
 Lige det eneste billede jeg har. Mig til højre.
mvh Anna og Topas
Stævnefotografering i Nordsjælland
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mig <3<3<3 |
| Forfatter:  |
Padkær ♥Savner dig Oak♥ |
| Dato:  |
09-10-2008 18:16 |
|
Stine eller Nanna  Lige det eneste jeg kunne finde
'KAMILLA'. Oak you will always bee in my heart -I miss you<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Miiiiig |
| Forfatter:  |
Padkær ♥Savner dig Oak♥ |
| Dato:  |
09-10-2008 18:32 |
|
Stine eller Nanna 
'KAMILLA'. Oak you will always bee in my heart -I miss you<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Padkær: Maja 
{Gudde'licious} Samvittigheden er det der gør ondt, når resten af kroppen har det godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Miiiiiig |
| Forfatter:  |
Padkær ♥Savner dig Oak♥ |
| Dato:  |
09-10-2008 18:51 |
|
Du ligner en Line  
'KAMILLA'. Oak you will always bee in my heart -I miss you<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Sandra (Beauty Star) |
| Dato:  |
09-10-2008 18:53 |
|
Guddestar: en Kirstine eller Sissel 

- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fghfghf |
|
|
Sandra: Christina eller Marie (: 
TRI NE **~**~**~**~**~**~**~**~**~** med kæmpedyret Sonny <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift.' |
| Forfatter:  |
Line »Rhapsody« |
| Dato:  |
09-10-2008 18:58 |
|
Sandra (Beauty Star): Du ligner en Kristina (': 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Line - du ligner en Kamilla 
{Gudde'licious} Samvittigheden er det der gør ondt, når resten af kroppen har det godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala |
|
|
Kamilla: Det passer godt til dig 
LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (: Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Miiiiig |
| Forfatter:  |
Padkær ♥Savner dig Oak♥ |
| Dato:  |
09-10-2008 21:00 |
|
Du ligner en: Sofie eller Marie Mig: 
'KAMILLA'. Oak you will always bee in my heart -I miss you<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghsfghsdfhsdf |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
09-10-2008 21:37 |
|
padkær - du ligner en maria ller liv. 
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} donni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
09-10-2008 22:42 |
|
Numsefisk: malou eller luna synes jeg.  ^okeey ik lige det bedste billede vel, men fu'ck nu det
- min mening fionabona - med part på Frk. Olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dgfgdfg |
|
|
Fiona: synes du ligner en Katrine eller Tove. 
TRI NE **~**~**~**~**~**~**~**~**~** med kæmpedyret Sonny <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
09-10-2008 22:58 |
|
drini: tove? HAHAHAHHAAHHAHHAH men du ligner mest en sara 
- min mening fionabona - med part på Frk. Olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsfsdfsdf |
|
|
Fiona: Ja okay, måske ikke et så almindeligt navn til unge... Men en fra min klasse hedder det, og lige på det der billede, er der altså noget der minder mig lidt om hende... 
TRI NE **~**~**~**~**~**~**~**~**~** med kæmpedyret Sonny <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| df7yxrtjxfgjkxfgjkghikgh |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
11-10-2008 17:42 |
|
Fiona - Jag syntes du ligner en Kristina 
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} donni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billeder |
|
|
Rikke: Du ligner helt vildt meget Simone (low) på det billede, så det er det jeg tænker. 
- Lammegårdens Roxy Music Tidligere med Sasha <3 Sælger Aloe Vera serien Forever
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ½12345678 |
|
|
HAHAHAHAHAH FIONA HEDDER TOVE FREMOVER .. sorry kunne ikke lade være at grine af det   Det er desværre det eneste billede jeg har på denne computer..
N A N O U Sponseret af TONA v. TONA TRADING. Nu med Calico! K a s t a n i e g å r d e n Fredensborg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er som jeg er |
|
|
Nanou : Anne Sofie eller Nanna ?   Og et UDEN lampeskærm d:  Mig med det lysehår 
~ EMMELIE ~ HINNERUP RIDECENTER BECAUSE I AM SPECIAL! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Emmabemma xD |
| Dato:  |
11-10-2008 18:59 |
|
Emmabemma :} __ what goes around comes around.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift.' |
| Forfatter:  |
Line »Rhapsody« |
| Dato:  |
11-10-2008 20:17 |
|
Statsministeren: Anne-Louise ? (': Fionaah: Haha harj med dig tove, haha griner min mor hedder Tove :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift.' |
| Forfatter:  |
Line »Rhapsody« |
| Dato:  |
11-10-2008 20:19 |
|
Orv glemte lige et billede :l 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdkjghsdjgm |
|
|
Line »Rhapsody«: Clara eller Pernille (: Mig :  MIG TIL VENSTRE
Mvh. Tine med dressurponyen Villiza Royal <3.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| santos |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
11-10-2008 22:28 |
|
Pernille eller julie. 
» Mvh. Frederikke & Santos. (L) - et team der kan og vil! (se vores hjemmeside & HG)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er som jeg er |
|
|
Frederikke: Caroline eller Signe ?   
Og et UDEN lampeskærm d:
 Mig med det lysehår 
~ EMMELIE ~ HINNERUP RIDECENTER BECAUSE I AM SPECIAL! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdgdzhjzdfhfzd |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
12-10-2008 19:18 |
|
Emilie - Jeg syntes du ligner en Lene eller kathrine
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} donni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| druzdfgjfx |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
12-10-2008 19:18 |
|
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} donni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er som jeg er |
|
|
Rikke : Simone  
~ EMMELIE ~ HINNERUP RIDECENTER BECAUSE I AM SPECIAL! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ndgoehno |
| Forfatter:  |
LillePrins |
| Dato:  |
13-10-2008 22:18 |
|
Statsministeren: en Mie eller Amalie  
>>AnnaChristine.<< one plus one equals everything, and two minus one equals nothing. I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Miiiiiiiiiig |
| Forfatter:  |
Krullermyg ♥Coysen♥ |
| Dato:  |
14-10-2008 22:59 |
|
Lilleprins : Julie 
Hende Med Ponyen Der Ligner Et Æsel. - nu med strenge instrukser om at opføre sig mere civiliceret.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|