Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Er vi kærester?
Forfatter: 
Dato:  08-10-2008 15:55

Hvordan kommer i vidre hvis en fyr har droppet jer? Jeg føler lidt, er jeg ikke god nok?



- Sagde Andrina


Er du stærk? -Stå ved hvem du er...


Roldsmindes Bolette og Lise

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-10-2008 15:58

Jeg havde sgu også svært ved at komme videre sidste gang. Det jeg gjorde, var vidst, at jeg kun tænkte dårlige ting om ham og lavede alt muligt, så jeg ikke havde tid til at tænke på det. Så indså jeg det til sidst.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mener Videre
Forfatter: 
Dato:  08-10-2008 15:58

Jeg mener self. videre istedet for vidre ;)


- Sagde Andrina


Er du stærk? -Stå ved hvem du er...


Roldsmindes Bolette og Lise

0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  08-10-2008 16:24

Tiden healer alle sår, tag den tid du har brug for.

Men prøv at kun tænke de dårlige ting om ham, også vær sammen med dine veninder så meget som muligt så du ikke har tid til at være ked af det.



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 Mange tak
Forfatter: 
Dato:  08-10-2008 18:43

Det hjælper meget lige at få lidt råd, når man er nede :(


- Sagde Andrina


Er du stærk? -Stå ved hvem du er...


Roldsmindes Bolette og Lise

0
0
Svar på denne tråd
 
 ggggggggggg
Forfatter: 
Dato:  08-10-2008 19:25

Venner er de eneste der kan få mig op, når jeg er aller længst nede.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala
Forfatter: 
Dato:  09-10-2008 08:28

Sørg for at være sammen med vennerne hele tiden. Man er nødt til at tænke på noget andet, så man ikke sidder alene derhjemme og har ondt af sig selv. Og få snakket med nogen om, hvordan du har det.. Det er vigtigt, så du ikke brænder inde med en masse følelser.

Det er vist de bedste råd, jeg kan give..




TRINE BLOCH AGER

Hvert eneste sekund vi bruger på ikke at gøre noget,

kommer endnu flere problemer, som vi kunne have undgået.

0
0
Svar på denne tråd
 
 frgfffdeer
Forfatter: 
Dato:  09-10-2008 08:39

Lad være med at skriv med ham, lad være med at tænke på ham, og snak kun om hvor stor en lettelse det er at i ikke er sammen længere. Og så brug tiden sammen med dine veninder, og hyg dig med dem.

Men sådan noget tager altid lang tid :)


.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej hej
Forfatter: 
Dato:  09-10-2008 17:40

Jaeh det samme som de andre, jeg er ved at komme oven på, efter min ekskæreste.

Lad for guds skyld være med og skrive med ham, det har jeg gjort (og han skriver stadig), og det hjælper IKKE!!

Se på det positive i det, der er jo ligesom ikke andet for nu, hvor i ikke er sammen længere.

Sørg for at få tiden til og gå med en masse, og prøv og tænk på noget andet, når tankerne om ham dukker op!


Og ja, det tager altså lidt tid, men der er mange andre derude, selvom det er svært og se i starten ;)



Nu med Enekærs Ana-Bell

Tidligere Magic Bonnie


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg føler
Forfatter: 
Dato:  11-10-2008 19:55

at det altså bare var ham her :(


- Sagde Andrina


Er du stærk? -Stå ved hvem du er...


Roldsmindes Bolette og Lise

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider