Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Læsehestens Bogforum (Arkiv)

Hestemassage og strækøvelser
Forfatter: 
Dato:  28-01-2004 18:04
Hej alle der måtte være interesserede,

Da jeg godt kunne tænke mig at læse lidt omkring hestemassage, ville jeg høre, om der er nogen her på HN, som kender de bøger, man kan købe gennem:

Hööks

Den ene bog hedder "Hästmassage og Markövningar" af L. Tellington-Jones, og den anden bog hedder "Hätmassage" af Eva Eternell-Hagen.

Hvis I evt. kunne anbefale ovenstående eller nogle andre bøger og i givet fald hvorfor, så lad mig gerne høre om det.

mvh

Bente
stutterihoejly, som kan lide alle heste uanset race, ej raceren, størrelse og køn! (y)
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har lige
Forfatter: 
Dato:  29-01-2004 10:47
købt en bog på dansk der hedder noget lignende, jeg er ikke hjemme lige nu så jeg kan ikke huske forfatter, men den kostede 199,-... godt man som hesteejer altid er rig 8-). skriver senere når jeg er kommet hjem og fortæller korrekt titel og forfatter navn..
PS er det dig der har en MASSE til salg på mpl. ?
VH Tinne
Tinne (Duvsen) >o<hagedorn1@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd

Linda...
Forfatter: 
Dato:  04-02-2004 14:34
Hej, jeg har bogen af Linda T.Jones, bare på engelsk "Improve Your Horse´s Well-Being, A Step-By-Step Guide to Ttouch and Tteam Training" Den er rigtig, rigtig god,og enkel at forstå-men det er ikke massage!!! Ttouch er en blidere berøring der skal påvirke nervesystemet. Prøv evt. http://www.tellingtonttouch.com/
Det kan varmt anbefales!! Hvis du vil have "rigtig" massage kan jeg anbefale "Praktisk Hestemassage" af Renate Ettl!!
Mvh. Viggo...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider