Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Læsehestens Bogforum (Arkiv)

hest og pony til husbehov
Forfatter: 
Dato:  07-01-2004 19:26
Hej

Kender nogen denne bog:

hest og pony til husbehov. af carl trock?

Jeg har lige købt den og synes den er ret god, den fortæller lidt om det mest basale om hestehold osv. det er en ret gammel bog, men den fås stadig hos boghandleren til 98 kr...

Mvh Sofie Iversen

Fjordhingsteejer & madmor til 3 skønne misser
;-D
Min hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

Hej Sofie.
Forfatter: 
Dato:  09-01-2004 21:29
har selv bogen henne på reolen.
det er en god bog til folk som gerne vil have råd og vejledning i pasning af heste/ponyer. Men jeg synes deres foderplan er for kraftig. Hvis vi gav vores ponyer ligeså meget foder ville de da være døde af forfangenhed for længst.
imc
0
0
Svar på denne tråd

Hej Inger
Forfatter: 
Dato:  10-01-2004 14:15
Ja, min lille hyp får altså ikke ret meget foder, og han trives fint på det, han får omkring3-400 gram hestepiller (fuldfoder) og så omkring 600 gram byg/havre hver dag fordelt på 2 gange, det trives han godt på, og så får han sf alt det gode hø han kan spise :)

Mvh Sofie Iversen

Fjordhingsteejer & madmor til 3 skønne misser
;-D
Min hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

Ja da!!!
Forfatter: 
Dato:  08-02-2004 14:45
Har bogen, men har aldrig... Når mån har en hel reol med bøger, så har man 1 par klassikere, som man bruger... (Hesten)...

-Super sød dejlig hoppe til salg. 11 år, springer 1 m, LC dressur. Ignen unoder. Glad og kærlig. frisk men stikker ikke af. 9.500. Ring 25343066 og hør mere!-
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider