Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Læsehestens Bogforum (Arkiv)

ABC i arbejdet fra jorden
Forfatter: 
Dato:  20-12-2002 22:47
Hejza!
Jeg havde tænkt mig at forære min veninde ABC i arbejdet fra jorden i julegave, er den nyttig? Kan den bruges til noget eller bør jeg glemme den tanke?

Har nogle ideer til bøger? Hun er dressur rytter og har en unghest, prisen må være omkring 70 kr.

Håber på svar! :)

-*Jule Joze*
Glædelig jul og godt tub'år

Jeg lider ikke af vandvid. Jeg nyder hvert eneste sekund af det.

HjemmesidePræsentationMail
0
0
Svar på denne tråd

Re: ABC i arbejdet fra jorden
Forfatter: 
Dato:  21-12-2002 07:45
Tjah, det kommer jo an på, hvem man er. Jeg har for nylig købt den, der står nogle udmærkede ting, men ikke noget, jeg ikke vidste i forvejen, så jeg har foræret den væk.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-12-2002 13:41

...bøgerne i denne serie er også netop tænkt som en introduktion til emner, man endnu ikke ved så meget om, eller som korte, præcise opslagsbøger, som det fx er tilfældet med bogen "Distanceridning".

Det kommer, præcis som du nævner, an på hvem man er, og det siger måske mest noget om din omfattende viden omkring heste og ridning, Tina MJ, at du ikke fandt noget nyt i bogen. Hvis alle ryttere havde et vidensniveau som dig, var der naturligvis ikke meget salg i sådanne bøger!

Jeg kan se, ovenstående kan læses som et sarkastisk stik til dig, Tina MJ, så lad mig hellere straks understrege, at det er det IKKE. Jeg er fuld af beundring over din viden og gode indlæg.

Kn,
Tanja
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-12-2002 16:40
TAK Tanja - og jeg vil gerne lige understrege, at bøgerne er UDMÆRKEDE, det er bare begynderbøger, som introducerer emnerne, de er ikke til "fortsættere" som mig. ;-) - men vil man gerne introduceres til emnerne, så kan de anbefales.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider