Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Læsehestens Bogforum (Arkiv)

 10 bøger + 1 outsider du ville køb
Forfatter: 
Dato:  01-02-2011 08:42

Hvad for 10 bøger ville du købe hvis du stod i en butik og hvilken en ville du vælge som outsider.


Jeg skal nok selv komme med mine senere, men jeg ville lige oprette tråden i medens jeg drikker kaffe. :)



Mvh Viben.



Hold op med at slå.

www.voldsramtekvinder.dk/


Sponsor for Børnsvilkår børnetelefon 2007-2008-2009.

www.bornsvilkar.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvilke ville du så købe?
Forfatter: 
Dato:  07-04-2011 14:58

Jeg ville klart købe hulebjørnens klan serien nu hvor den sidste er kommet.


Så ville jeg "fylde op" til de 10 med night huntres serien ooooogg så tror jeg resten må være hundefagbøger..


Outsideren ville klart være Blod vil have Blod


Sandie & Gaia





0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kunne godt...
Forfatter: 
Dato:  07-04-2011 19:02

... finde på at købe de 3 første i Hulebjørnens Klan serien i samme version som den jeg har de sidste 3 i. Altså indbundet og på engelsk og med samme design.


Og ligeledes ville jeg gerne have de 4 første i Harry Potter i samme version som jeg har de sidste i.


Det er jo bøger jeg egentlig har i forvejen, men som bliver genlæst jævnligt og derfor gerne på være lidt solidere end paperbacks.


I en dansk boghandel kan jeg desværre ikke finde lige dem jeg har lyst til, men kunne jeg, ville Sizzeling Sixteen og Smokin' Seventeen af Janet Evanovich være mellem mine valg (den sidste er ikke kommet endnu, men kommer først i juni).


Skal også have The Kingdom af Clive Cussler når den kommer, men der må jeg også væbne mig med tålmodighed lidt endnu.



Derudover tror jeg ikke lige jeg kan komme på bøger jeg MANGLER. Men slip mig løs i en velassorteret boghandel og jeg ville ikke have problemer med at finde MINDST 5-10 bøger til der lød interessante!


£isbeth & Baloo


Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lisbeth..
Forfatter: 
Dato:  08-04-2011 08:43

Lisbeth - Har du en drøm som min??


En stor pose penge og så bare på bog-shoppe-tur i Londons fantastiske boghandlere???


Hvor ville det være dejligt!! Dog skal man nok ikke tænke på hvad det vil koste at få alle de bøger emd hjem


Sandie & Gaia





0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja tak ....
Forfatter: 
Dato:  08-04-2011 13:25

... men man skal nok være i bil derover, for pengene skal gå til BØGER - ikke til overvægt i flyet!



£isbeth & Baloo


Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider