Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Læsehestens Bogforum (Arkiv)

 Anbefal et godt gys
Forfatter: 
Dato:  03-04-2010 21:54

Det er efterhånden et godt stykke tid siden, at jeg sidst har læst en sådan en bog hvor nakkehårene rejser sig og man bare ikke kan lægge bogen fra sig - så kort og godt - anbefal et godt gys og gerne en, hvor man ikke fra starten kan lure hvem der er "det onde".


Jeg har læst langt de fleste Dean Koontz, Stephen King, Mary Higgings Clark og de 2 forfattere der skriver sammen, hvor den ene hedder noget med Preston...


Vil du tilride 2 lækre heste og få løn for det, samt have mulighed for at få gratis part efterfølgende?? Så se annonce på min præsentation.

(Hestene bor i Odsherred).

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mine favoritter
Forfatter: 
Dato:  02-11-2010 11:32

Få fat i H.P. Lovecraft.

Han skrev en hel del horror noveller i 1920'erne og de er virkelig spooky. Desuden har han senere inspireret både Neil Gaiman (som også er rigtig fed) og Stephen King.


Fra samme tidsalder er der jo også Edgar Allan Poe. Også temmelig uhyggelig, men sproget er meget anderledes og temmelig forældet på trods af at han skrev på samme tidspunkt som Lovecraft.


Hvis du skulle være til noget så simpelt som zombier, kan jeg til hver en tid anbefale Dennis Jürgensons Kadavermarch... super underholdende, morsom, klam og slet ikke til at lægge fra sig.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Helt klart
Forfatter: 
Dato:  03-11-2010 18:30

Du skal læse - De hvide mænd af Kenneth Bøgh Andersen eller Intet af Janne Teller


Venlig hilsen


M




Hestetrailer udlejes (7000 Fredericia) - se mere på min præsentation

0
0
Svar på denne tråd
 
 mit bud
Forfatter: 
Dato:  12-11-2010 23:16

Dennis Jürgensen- Tingen i cellen :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Du skal
Forfatter: 
Dato:  19-04-2011 22:29

helt klart læse Den grønne fjer af Robert R. Mccammon....Er i 2 bøger i paperback ihvertfald.....Uha, fed læsning, hvor man aldrig helt ved, hvad kommer nu, og der hele tiden ligger en undertone af.....GYS.......!!


Livet er aldrig for sent til en hestepige.....



<3 Anglo Arabere , det er sagen.... <3



0
0
Svar på denne tråd
 
 Gys.....
Forfatter: 
Dato:  18-05-2011 10:36

Vintermørke er vildt god og uhyggelig..


www.litteratursiden.dk/boeger/ vinterm%C3%B8rke


Hilsen Benedicte



SÅ BLEV DEN GED VIST BARBERET!



Se min præsentation for diverse udstyr til salg!


Medarbejdere til Roskilde Festival 2011 søges. Se præs.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider