Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Læsehestens Bogforum (Arkiv)

 Hest & Pony blad/ bog ca. 1990/95
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 20:02

Er der nogen der kan huske et meget tykt blad Hestsom udkom et sted mellem 90 og 95. Det var meget tykt med glitterforside og handlede kun om temaer såsom: Hestens farver, racer, western ridning, strigling osv.


Senere udkom en del af bladene i en reel bog. Jeg kan bare ikke huske navnet på bogen? Og westerndelen var blandt andet IKKE med i bogdelen.


Jeg tror der nåede at udkomme 12 numre af bladet men desværre har jeg mistet mine... og de er ellers super gode til introduktion inden for alle områder af ridning.


Men er der nogle som kan huske bladene eller bogen? Kan man mon få bogen mere?


Maria & Samson Enricca Nemo


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hest og Pony
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 18:27

Ja, det er nogle herlige blade - jeg har 2 stk fra 1992 - godt slidte, men jeg smider dem ALDRIG ud :-)


Jeg vidste dog ikke, at de var kommet i en bog, men stigle- og plejetemaerne er baseret på en anden bog, men også kan få herhjemme - mener den hedder Hestepleje eller noget lign.


Mvh

Jeannett



Fjordhest/knapstrupper vallak efterlyses:

www.heste-nettet.dk/forum/7/104300/ 104300/




'It's nice to be important, but it's more important to be nice'

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bøøøøørge
Forfatter: 
Dato:  03-02-2010 00:53

Det lyder som hest og pony :)







Mvh.


Charlotte "Holopainen" Berwald <3




!! Nightwish !!


* Blodsøstre * Du findes stadig, må jeg få dig? * Sort Engel * Skabt af Ingenting * Begravelsen * Kom her, jeg er det firkantede mareridt! *

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider