Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Læsehestens Bogforum (Arkiv)

Ps. Jeg elsker dig!
Forfatter: 
Dato:  08-11-2008 20:53

Denne bog er jeg netop startet på at læse, da jeg faldt over den i føtes og har hørt godt om filmen.

Og hold da op, den fanger 100% og det med at have kleenex klar er også sandt, da den virkeliug er sørgelig og smuk på samtid

jeg er ikke nået så langt og har ej heller set filmen, så ingen afsløringer men er der andre der har læst bogen? ogh ar den "fanget" dig eller ej?

god weekend til alle jer HN`ænder.

Dame cykel købes, max 400kr....

0
0
Svar på denne tråd

jaja....
Forfatter: 
Dato:  08-11-2008 20:56

jaja, for søren - den har jeg stående på hylden - den er bare så god, virkelig gribende.

jeg har også set bogen, men som altid, så syntes jeg bøgerne er bedre, for der får man tanker og andre smukke beskrivelser og følelser som man ikke får med i filmen :)

( man han er sgu ret lækker hendes døde mand i filmen :D )

Rikke - nu uden sparky (med Nynne)

Thats the time you must keep on trying, Smile, whats the use of crying?
Youll find that life is still worthwhile, If you just smile

Batterigreb til 400Dcanon tilsalg

0
0
Svar på denne tråd

bog......
Forfatter: 
Dato:  08-11-2008 20:58

jeg kan se der lige er et par tastefejl i teksten ovenover, håber det er forstårligt alligevel

det er ikke sådan når det går lidt hurtigt på tastaturet

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  08-11-2008 21:00

Er det ikke den hvor det er butleren der er morderen???

0
0
Svar på denne tråd

bog...
Forfatter: 
Dato:  08-11-2008 21:01

så nåede du lige at komme først sparky og tak for dit svar, jeg kan næsten heller ikke slippe den, når jeg først går igang...

imorgen bliver der rig tid til at læse, da turen går til nakskov, så 3 timer non stop ca. jeg regner med det bliver en blanding af følgende der kommer til at vises på mit ansigt, så kleenex skal helt sikkert med i tasken.

0
0
Svar på denne tråd

Jep læste
Forfatter: 
Dato:  08-11-2008 21:05

bogen før filmen kom i biograferne. Lige til at starte med synes jeg, at den virkede lidt tam, men jo længere ind i historien jeg kom, jo bedre synes jeg den blev :-)

Sasser

0
0
Svar på denne tråd

super!
Forfatter: 
Dato:  08-11-2008 21:20

Jeg blev også fuldstændig grebet af bogen ;)

Kunne slet ikke lægge den fra mig :P

Synes dog filmen var lidt af en skuffelse, men ville sikkert have været bedre, hvis jeg havde set filmen FØRST lol

0
0
Svar på denne tråd

Den bedste
Forfatter: 
Dato:  08-11-2008 21:23

Tudefilm længe!!!!!

Faldt tilfældigt over den på tanken en aften hvor den stod på tøsehygge, pizza og film....

Uden at være et selvudnævnt tudefjæs, tror jeg der gik ca 10 min før vi sad 2 veninder og stortudede.....

Og Sparky, du har helt ret, han er SUPERlækker, men desværre er han også på det "forkerte hold" iflg de kulørte blade

MOD DUMHED KÆMPER SELV GUDERNE FORGÆVES......

Billetter( 2 stk) til Gerd H foredrag d 15.11 købes...

HV stinker til billetsalg!!!

0
0
Svar på denne tråd

bog....
Forfatter: 
Dato:  09-11-2008 11:11

Her skal filmen også helt sikkert ses, når bogen er læst færdig.

Klokken blev 01 i nat, da jeg bare liiiiiige skulle læse til næste kapitel

Super god bog, og rigtig god asøndag til jer alle, jeg ved godt hvad min skal gå med, foruden en togtur til nakskov

0
0
Svar på denne tråd

UUØØØØHH
Forfatter: 
Dato:  09-11-2008 11:49

Marianne: Skulle Gerard Butler (den mandlige hovedrolle i PS. I love you) være "på det forkerte hold"??? Det har jeg meget svært ved at tro på.. i hvert fald hvis man skulle tro på hans ord når han omtaler kvinder .

Har fulgt hans karriere ret tæt de sidste 5-6 år.

Skide dygtig, ret så pæn og RET så intelligent. Og i øvrigt ret så glad for heste.. se mit link til youtube nederst på denne side:)

Desuden så er gossip´en i de kulørte blade ca 90% løgn og 10% sandhed.

Selvfølgelig er en mandlig stjerneskuespiller homo hvis han aldrig viser sine forhold i det offentlige Tror nærmere det er et spørgsmål om at han er ekstremt privat om sin person.. Han bryder sig ikke om at hælde sit privatliv ud i pressen.. dette er hans egne udtalelser.

Nå pyt... jeg syntes han er cool.. har altid syntes det. Om han er på det ene eller det andet hold forringer jo ikke hans evner som skuespiller.. selvom maaaaange kvinderhjerter nok bliver lidt knuste:)

Har i øvrigt ikke set filmen eller læst bogen endnu. Tror først jeg ser filmen.. i hvert fald hvis det forholder sig som I andre skriver:)

www.youtube.com/watch?v=mJaS6M9lmLU

...en hyldest til den islandske hest, nu også i Hollywood:)

0
0
Svar på denne tråd

har læst den...
Forfatter: 
Dato:  09-11-2008 14:45

og ja, det vigtigste når man satte sig med bogen var en boks kleenex.. Puha hvor var den dog skøn..!

Det er sådan en bog hvor jeg bare ville ønske at der altid blev ved med at være sider man ikke havde læst, for man bliver helt trist når man er færdig med den...

Så nu ønsker jeg mig filmen i julegave...

0
0
Svar på denne tråd

jeg har læst den....
Forfatter: 
Dato:  09-11-2008 14:58

... og jeg synes den var fantastisk. Jeg droppede dog filmen ret hurtigt fordi jeg synes den var så langt fra bogen som den overhovedet kunne være, så den gad jeg ikke.

Venlig hilsen
-miki-
www.prettyfancy.ridesiden.dk
-om krybbebidning og vævning

HUSK:

De mennesker du træder på på vej op af stigen
er de samme mennesker som du møder på din vej ned.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider