Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Læsehestens Bogforum (Arkiv)

Den kongelige stald
Forfatter: 
Dato:  13-03-2008 22:16

Det var virkeligt sjovt at læse at der nu kommer en ny bog om den kongelige stalds heste.

Jeg har nemlig den gamle "Den kongelige stald-etat" fra 1947 i et yderst velholdt eksemplar i tilhørende boks, faktisk forfatteren Hjalmar Friis eget eksemplar. Det er en virkeligt spændende bog. Og jeg bliver da nødt til at have den nye også.

I den gamle er der illustrationer af de gamle klassiske ridekunster i et fantastisk tryk. Det er da morsomt hvad der er sket på ca. 60år, i både skrift og billeder.

Er spændt på hvilken "historie" denne kan fortælle.

Andre der har eller kender den gamle? Eller har andre gamle sjove bøger om heste og ridekunst?

Mvh. Mette

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har..
Forfatter: 
Dato:  17-03-2008 08:04

desværre ikke den gamle udgave af den kongelige stald, men har lige fået den nye.

Den kan kun anbefales! - jeg har ikke læst så meget i den endnu, men den er super flot og nogle helt fantastiske billeder og jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang med den.

Jeg har nogle gamle bøger liggende et eller andet sted omkring hestens eksteriør med blyanttegninger og rigtig gamle fotos og en omkring fodring af heste.

Det er rigtig sjov læsning, tror det er gamle landbrugsskole bøger eller lign.

Skal prøve om jeg kan finde dem i gemmerne

Mette

Baby udstyr sælges, se præsentation...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider