Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Læsehestens Bogforum (Arkiv)

anatomisk korrekt ridning
Forfatter: 
Dato:  21-11-2005 18:52

nogle der ved om den bog af Klaus Schöneich er oversat til dansk og hvor man kan købe den?

Kommer hunde i himlen når de dør?? >o<
0
0
Svar på denne tråd

ikke dansk
Forfatter: 
Dato:  29-11-2005 12:06

Klaus Schöneichs bog "Die Schiefentherapie" findes kun på tysk -desværre. Men den er dog skrevet i et rimelig let læst sprog - det kræver dog stadig at man kan noget tysk.

Jeg har købt min gennem Susanne Frimodt - www.susannefrimodt.dk og den kostede 250 kr.

Vh Karoline

0
0
Svar på denne tråd

okay...
Forfatter: 
Dato:  03-12-2005 22:31

... jamen så er det jo godt at jeg kan læse tysk

har den nogle ting man kan bruge? har fået den anbefalet til min hest der har tætsiddende tårntappe

Kommer hunde i himlen når de dør?? >o<
0
0
Svar på denne tråd

det synes jeg...
Forfatter: 
Dato:  05-12-2005 08:46

Tjah, jeg har været på kursus hos Klaus Schöneich og købte bogen, for at have noget at slå op i, hvis jeg bliver i tvivl i min daglige træning. Det synes jeg, at den er rigtig fin til, men jeg har jo som sagt også været på kurset og lært alt det grundlæggende.

Jeg ved ikke om man kan lære teknikkerne udelukkende ud fra bogen, da det ikke er helt ligetil og alle heste er jo forskellige, men træningsmetoderne er rigtig gode til heste m tendens til kissing spines.

Hvis du er interesseret i kurserne kan du kontakte Susanne Frimodt - hun arrangerer dem jævnligt på Fyn.

VH Karoline

0
0
Svar på denne tråd

Forslag
Forfatter: 
Dato:  29-12-2005 08:36

Du kan også prøve at kigge i Sally Swifts Centreret Ridning. Den er god.

Venlig hilsen

Birthe

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider