|
|
| jarastavens vandring.. |
|
|
hej..
jeg fik i fødselsdagsgave en bogserie der hedder jarastavens vandring som handler om en pige, siri, og hendes liv op vøvl på hendes boplads.
men til mit spørgsmål: jeg har nu 7 bøger og går nu og tænker på om der var nogle af jer der ved hvornår den næste udkommer?
bøgerne er forresten skrevet af sagaborg.
håber på at høre fra jer.
Kram Sofie ♥ magnus ♥ min drømmehest
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ved ikke |
| Forfatter:  |
Janis |
| Dato:  |
05-07-2005 20:52 |
|
Jeg ved ikke hvornår den næste kommer, men jeg har læst de første 4, er de andre gode?? for ellers går jeg ikke ud og køber dem ??
Janis 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
det synes jeg de er.. jeg er hvert fald helt vild med dem..
så det kan jeg godt anbefale... og så er de jo heller ik dyre..
Kram Sofie ♥ magnus ♥ min drømmehest
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Deres hjemmeside: |
wsg |
07-07-2005 09:02 |
|
Jeg er også en stor fan af den serie, men jeg kan da se, at jeg har misset den sidste nye:-(
Ved du hvor den kan købes? Jeg har kigget i boghandler og Kvickly (der hvor jeg plejer at købe dem)....
Men du kan se mere om bøgerne og deres udgivelse her:
Jarastavens Vandring
Med venlig hilsen
Wivian.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så vidt jeg kan se |
|
|
Udkommer 8´eren her i Danmark senere på året... jeg har nemlig dem alle sammen og jeg venter spændt på en næste...
Malene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| elsker dem også |
|
|
selvom jeg stadig ikke har fået læst nr. 7 - livets kilde.
min farmor er også vild med dem, hun låner dem af mig
mvh xanadue
"kun når jeg er alene, kan jeg samle de tanker, som jeg får ved at være sammen med andre". LDLhvis mad er vejen til en mands hjerte, så er mente komplimenter vejen til kvindens. LDL 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bøgerne kan købes mange steder.... |
|
|
Jeg købte selv livets kilde i en DSB kiosk på Odense Bandegård, og de kan da også fås i bogbutikker.
Jeg glæder mig selv til den næste kommer, og det lyder godt at den allerede kommer i slutningen af 2005. Der plejer jo ellers at gå et år i mellem hver bog.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja de er alle gode |
AnjaFP |
31-08-2005 10:37 |
|
Jeg er flittig læser af dem og skyndte mig at købe den seneste lige så snart jeg opdagede der var kommet en ny. Det er ganske rart at man ikke bliver ruineret når man gerne vil have en bog. Synes godt nok nogle bøger er dyre!!!
Hilsen, Anja 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bog nr. 8 Ulvens Hule |
Sophie |
18-01-2006 14:28 |
|
Heej <3 Bog nr. 8 er udkommet.Den hedder Ulvens hule, og kan købes nu. Har været inde på deres hjemmeside, og bog nr. 9 kommer til foråret og hedder Blodsbrødre. Glæder mig helt vildt, for jeg købte nr. 8 i mandags og blev færdig allerede i går !!! Foresten vil jeg meget gerne skrive med en masse som også bare er helt vilde med bogserien Jarastavens vandring. Bare kontakt mig på min email princess_zopii12@hotmail.com . Kysh Sophie <3<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er |
|
|
godt at høre, at andre er lige så vilde med bøgerne. Jeg læste også nr. 8 alt for hurtigt, men så er det godt, at bog nr. 9 snart kommer 
Hesteblade (Penny og Wendy) købes/sælges, se mere på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har dem |
Bluckie |
06-02-2006 21:13 |
|
Jeg har alle dem der er udkommet - dvs 8... Nummer 9 udkommer her til foråret, og det skulle efter sigende være den sidste i serien! Det læste jeg på forfatternes hjemmeside - udgivelsesdatoen har jeg fra en veninde der arbejder i en boghandel 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tertors vrede |
MagicBaby |
30-05-2006 18:29 |
|
Er udkommet og jeg har læst den. Bøgerne i denne serie fanger min interesse og de er læst i løbet af en dag eller to. Jeg synes dog ikke, at den sidste her (Tertors vrede) er ligeså god som de første, men det er vel altid svært at holde den samme gode "stemning", hvis I forstår hvad jeg mener.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nyt fra samme forfatter |
Lady |
02-06-2006 17:55 |
|
Vil bare lige sige at Saga Borg er påbegyndt en ny serie, som kan købes i Sverige.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dum slutning... |
|
|
Jeg har læst alle 9 bøger og har stort set dem alle sammen. (mange kys til biblioteket som hjælper en stakkels fattig skoletøs med at få lidt interessant at læse). Serien er virkelig god og jeg kort sagt eeelsker den. Selvom det er en rigtig dum slutning.
IEE! Jeg er tosset, og det er jeg stolt af! ^__^' baka... Tag mig som jeg er, eller lad være, for mig er det ligemeget. WEEEHHHH!!!! Fejrer snart mit 1års jubilæum med kawaii Mio-Kun.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| øv... |
|
|
Ja for søren nu har det virkelig været en kanon serie, spænding spænding og spænding, og så er det bare så ringe en slutning øv, er altså ret skuffet havde forventet en kanon slutning netop fordi alle bøgerne er så velskrevet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|