Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Viva Italia, E-kval Corvetten
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 01:33

Så er vi atter vel tilbage i DK efter årets sidste militarystævne, der blev afholdt i Cameri, Italien. Corvette og jeg skulle debutere i CIC2* - en klasse der gerne skulle give os den første ud af tre billetter til YR EM 2011.

Men at finde på at skulle sådan noget, kan være lidt af et projekt som ganske almindelig privatperson. Ud over det økonomiske aspekt i sådan en tur, er der en masse logistik der skal gå op. Hvordan kommer vi der ned og i hvad? Hvilken vej skal vi køre? Skal vi overnatte på vejen og hvor? Hvor skal vi bo når vi kommer frem? Hvilke regler gælder der for at tage en hest med til Italien? Og så videre.....

Det økonomiske var nok det aller største problem - jeg har desværre ikke nogen sponsor der har mulighed for at hjælpe mig med sådan en tur

Jeg tog alle de ekstravagter på jobbet jeg kunne få fingrene i, og var så heldig at flere privatpersoner, bla Corvettes avler og flere her fra HN, valgte at støtte mig - et KÆMPE tak skal det lyde her fra! Det betyder rigtig meget at der er nogen der "hepper" ude på sidelinien.

I den forbindelse skal det da også lige nævnes at den indsamling der blev startet her inde, er blevet godkendt af HN som værende fuldt lovlig - synd at HN (tidligere) og mange andre ikke kender reglerne, og har været grove over for Anette der er blevet truet med bla politianmeldelse (som jo faktsik er ganske ironisk, da hun netop havde fået tilladelse af politiet til at oprette en indsamling )

Men pyt nu hver med det. Løsningen for os blev at køre i en venligst udlånt bornholmsk 2-hestetransporter - i den kunne vi både bo, have hest og alle vores ting med i. Vi bookede en overnatning i sydtyskland på vej derned, men kørte turen hjem i et stræk. Med indlagte pauser selvfølgelig (det giver altid en masse opmærksomhed og sjove kommentarer at lufte hest på diverse rastepladser og tankstationer).
Corvetten er efterhånden en erfaren dame i lange rejser og tager det med ophøjet ro. Inden afrejse fik vi det obligatoriske besøg af kredsdyrlægen der godkendte sundhedstilstanden, og vi fik taget en Cogin-test (blodprøve for at tjekke infektion) der kræves før indrejse i blandt andet Italien. Men af sted, det kom vi. Vi betegner mig, Vicky og Rene L - syns egentlig vi udgjorde et godt team bestående af rytter, fotograf chauffør, hestepasser osv. Skønt jeg kunne lokke dem med

Mig, Vicky og "det røde lyn" henter Rene i Ishøj

På færgen til Tyskland

Laaaaang vej, bare til første overnatningssted

Lufning af hest

Fodring af hest

Låner vand af buschauffør til hest

Und weiter gehen

Vestas vindmølle et godt stykke nede i det tyske

Vejarbejde, 13km to go

Så 5km - glad smiley

Aftensmad - suppe på rasteplads

Og så putte godnat den første aften i "det røde lyn". Corvette havde fået en fin boks at overnatte i, mens mig og vicky delte køjen. Det var ikke meget plads, men så kunne vi holde varmen

Tidligt op og videre. Brrrr der var koldt. Og mig der troede at vi skulle syd på

Pakke igen

Og afsted igen - morgenmaden kunne vi klare i bilen

Schockemöhles lastbil vi mødte på vejen - måske med Totilas i ???

Vores bunke af slik og underholdning voksede støt

Videre videre videre

Mulighed for at tage på skiferie ???

Tæætere på Alperne og igennem en masse tunler

Vi var alle MEGET glade for Vicky Iphone - den gav god underholdning på turen

Vicky selv i et stjålent øjeblik

Og så kom sneen tættere og tættere på - Vicky grinte af mig der havde medbragt min bikini

HELT fantastisk smuk tur gennem alperne - især da vi nåede over på den anden side og solen brød frem

Vi tanker bilen og nyder solen

Billeder fra hesteluftning i Schweiz på anden rejsedag:

Giver, som altid, stor opmærksomhed at lufte hest på resteplads

Og så ind igen med Puff - klar til at køre videre

Og endelig nåede vi til bygrænsen, wee

Vi fik pakket stakkels Corvette ud efter den lange tur - hun virkede dog ikke specielt påvirket, men var nu alligevel glad for at komme ind i sin boks. Der ruller man altså bedst

Røde Lyn der havde kørt super fint hele vejen, trængte til lidt omsorg. Den var faktisk blevet lidt syg

Aftensmad i kahytten

Rene fik (også) videofilmet lidt den aften, kig evt med her hvis i vil høre hvad Vicky syns om at "være strandet i @!#$ Italien i istykker bil"

www.youtube.com/watch?v=HSrVtpvPbAw

De næste par dage gik med træning, banegennemgang, hygge, fiksing af bilen, pizza og lidt solbadning den ene dag:

Morgenmad - det var koldt om morgenen, men det blev heldigvis bedre i løbet af dagen

Den geniale lokale pizzamand

Terrænbanen så sådan her ud:

Spring 1 - gul bænk

Spring 2 - dims

Spring 3 - en anden dims

Spring 4 - dims igen

Spring 5 - lodret...

... med grøft foran

Træls spring hvis hesten kigger på huller

Spring 6 - lidt på skrå, men ellers meget lige til

Spring 7 - "feel good" spring

Spring 8a + b - coffin

Spring 9 - GISP!!! Her blev jeg altså lidt nervøs, har aldrig sprunget noget der minder om at være så højt

10 a + b - videre på den gule man kan se i baggrunden

10b - gul dims

Spring 11 - på toppen af en bakke

Spring 12 - hjørne

Spring 13 - dims

Spring 14a - dims igen

Spring 14b - udspring i vand

Fin pynt i vand

Spring 15 - kasse med gennemslag

Spring 16a - starten på en lidt svær kombination hvor man skulle ramme en hjørne bagefter

Spring 16 b - hjørnet til højre jeg skulle ramme

Spring 17 - trahkener

Spring 18 - lidt smallere

Overblik over lidt af banen - en rigtig god bund og fedt område hvis i spørger mig

Spring 19 - kasse dims igen

Gennemslaget på højde med mig

Spring 20 - dejlig indbydende stamme

Spring 21 - på toppen

Og ned igen og spring nummer 22

Spring 22

Spring 23 - kasse dims (med 24 ab i bagrunden)

Spring 24a - gul kassedims med dyb landing

igen

15a - ???

Spring 25 - en slags svineryg

Spring 26 - trippelbar

Ja - det var vel egentlig det. Banen var ikke længere end ca 3300m, men skulle tilgengæld rides med 550m/min.

Hestelufning en af de første dage:

Ved ikke om billedet her bliver i god nok kvalitet til at man kan se alle de små prikker omkring hestene - men der var i hvert fald fyldt med en masse små dumme dyr der nede. Nok det største minus

Der kom rigtig mange fede lastbiler !!! Men der kom også ryttere fra det havle Europa - det er helt klart det stævne jeg har redet med flest startende nationer

Stævnet lå lige ved siden af et militærtområde, så vi så ofte maskiner i luften, på trods af stævnet dybest set blev holdt ude på en mark "in the midle of nowhere"

Corvette måtte lige et smut forbi den Italienske smed

Alle 7 danske heste stod samlet

Vask efter træning - om dagen blev det dejlig varmt

Hehe, man kan jo ikke se lige godt ud hele tiden

Italiensk græs var et hit

Og nusning i stalden var hyggeligt

I dagene op til stævnet rigtig startede var der tid til at slappe af og nyde varmen

Fantastisk udsigt vi havde!!!

Det blev hurtig koldt om aftenen når solen gik ned. Men tilgegæld havde de nogen smukke solnedgange!

Første officielle opgave på stævnepladsen er dyrlægetjek. Selvom du ved at du kommer med en hest der er 100 % i orden, giver det altid lidt sommerfugle i maven at skulle løbe frem og tilbage foran de fornemt klædte dommere. Og fornemt er det at løbe ned langs den lange række af eksotiske blomster på nyrevet underlag, hvor hver eneste ekvipage bliver videofilmet, fotograferet og bedømt.

Dommerne

Man kunne godt undre sig lidt over nogen få af de heste der kom til start :/

Vores tur om lidt

Corvetten og jeg, fuld gas

Igen

Der er desværre ikke tilknyttet nogen fast landstræner til ungrytter/senior landsholdet i military, så ønsker man sin træner med, er det på egenbetaling. Dog kan en træner der kender dig godt, være guld værd i en presset stævnesituation. Jeg var så heldig at have træner med til dette stævne.

Første disciplin i military er som altid dressur. Her kunne jeg resultatmæssigt godt have håbet på et bedre resultat, men der indløb lidt småfejl i vores program. De ting vi har øvet derhjemme sad dog lige i skabet, så med blikket rettet fremad mod vores videre udannelse og kommende stævner, er jeg forsat positiv.

Klagøring i stalden - godt med lidt hjælp

Vicky fik lov at prøve dommerens hat - men det hjalp ikke på resultatet

Smider jakken

Og kommer hurtigt igen. Det var åbenbart krav at ride med kjole, og sådan en ejer jeg ikke Men skønt at have en god rytterkolega der gerne låner ud - tak Lærke !

Opvarmning

Op af midten

Start på øgning

Travasade

Travasade

Parade

Galop

Øgning tror jeg

Mere galop

Og slut

Corvette var sq god nok at ride på

Snak om ridtet

Og så til det der virkelig gjalt

Terrænbanen, stor og mægtig, skulle rides lørdag middag. Jeg havde gået den 6 gange inden gennemridningen - med træner, uden træner, alene, med rytterkollegaer osv. og følte mig egentlig godt forberedt.

På vej hjem lørdag morgen efter sidste gennemgang - kampklar!

Kl. 12.08 drønede vi ud af startboksen. Seks og et halvt minut senere red vi over målstregen - fantastisk følelse !
Vi havde gennemført alle forhindringerne fejlfrit i første forsøg, men som forventet fik vi nogen tidsfejl. Det havde heller aldrig været målet at skulle ramme idealtiden i første forsøg, men derimod at få en stabil og fornuftig tur rundt på banen, der var af en ny sværhedsgrad for os - tiden vil vi øve os på fra næste gang af. Tænk at vi bare sådan kunne gennemføre uden stop i første forsøg - synes faktisk vi var lidt seje begge to

Skridter varm. Kampklar Corvette - hun havde for længst regnet ud hvad vi skulle igang med

Opvarmning

Opvarmning

Og så eller afsted

Her Coffin

GIGANTO hæk, som de heldigvis havde studset lidt. Stadigvæk kæmpe stor - godt vi kun skulle spring den en gang !!!

Galop på vej mod spring

Spring

Nærmer sig vandet

Sætter af

Og plask

Mere plask

Trahkener

Trahkener

Rundt i vendingen

Den smalle

Kasse

Fokuseret mod næste spring

Og vupti

Comming down

Sådan nogen gode nyhedder skal telefoneres hjem til DK

Søndag morgen lå andet dyrlægetjek kl. 8. Derfor, tidligt op og forberede mig selv og Corvette så godt som muligt.

Ridebanespringningen, den sidste disciplin, er som oftest vores svageste disciplin, og jeg var derfor overordentlig tilfreds med vores resultat - 0 fejl på forhindringerne og en enkelt fejl på tid. Især fordi dette nu betød at vores EM kvalifikation var i hus. Det var helt bestemt hele turen til Italien værd!

I Italien må vi både spinge skæve og skørre spring - sjov

I Italien må vi både spinge skæve og skørre spring - sjov

Dygtig dygtig dygtig Musse altså !!!

Jeg havde aldrig nogensinde turde drømme om at kunne nå så langt, da jeg så hende på en mark i sønderjylland for 3 år siden

Tja, så var der egentlig kun de 1600km hjem igen. Corvetten der ikke havde virket træt eller brugt under hele turen, virkede heller ikke træt da vi kom hjem. Dejligt at hun virker så oven på

Her lige en den sidste håndfuld stemningsbilled

Katja med verdens bedste Corvette

Tidligere med Ponyprinsen, Boy og Nimble Guy <3

Min HP - Min blog

Heste og ponyer tages i ridning

0
0
Svar på denne tråd

Fantastisk !!!
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 04:50

Hej Katja !

Stort tillykke med de fine kvalifikationer for dig og Corvetten !!

- og tusind tak for en fantastisk fortælling med dertil hørende vidunderlige fotos af hele turen !!!

(føler næsten jeg har været med dig !!)

Jeg syntes godt nok det var nogle voldsomme spring nogle af dem du har vist - men Corvetten tog jo bare det hele i stiv "hov" !

Hvilken fantastisk oplevelse I sammen har fået !!!

- og velkommen hjem igen !

Mange hilsner fra Tina

Ejer af Cisco Joy og Sofus !!

En verden uden heste - føj for et mareridt !!
0
0
Svar på denne tråd

Fedt fedt
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 06:40

Jamen jeg kan altså kun sige Katja med Verdens bedste Corvette , I får sgu bare disse her : og så lige en igen .

Synes bare, at I er TOTALT SEJE .

Mvh Karina

Stutteri Graven

Bedækning med :

Pre-hingsten Bandolero CXLII 170 cm mørkskimmel .

Basis og Morfologisk kåret .

Welsh sec A : Clausholm Dutch Design

Tilridning/ træning

0
0
Svar på denne tråd

Jaaaahh
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 07:54

Godt gået!!! hvor er det imponerende af både dig og Corvette - sikke nogle spring

Tusind tak for de fantastiske billeder. Det er en ren nydelse at se, både turen derned, den flotte bane og de super-gode ridebilleder + en hest der bare ser så sund og velplejet ud.

Godt I kom afsted - og godt at en sådan indsamlingen kan være lovlig - så har Anette måske mod på at prøve igen næste gang du skal afsted

Nu med tre små heste

0
0
Svar på denne tråd

Som altid
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 07:56

bøjer jeg mig i støvet, over dine og Corvettens præstationer, samt dine fantastiske tråde, hvor man nærmest føler man var til stede under begivenheden.

I er for seje

Hilsen Nana

WE-clinic d. 27 + 28 november med João Lynce

-Behøver jeg at nævne jeg glæder mig?

0
0
Svar på denne tråd

i er....
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 08:13

undskyld jeg bander - FANDEME for seje i to!!!!!!

OG

Så skal der lyde et KÆMPE TILLYKKE

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

0
0
Svar på denne tråd

Jeg skriver
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 08:27

normalt aldrig i dine tråde men nyder billederne hver gang.

Denne gang skal du dog have en lille hilsen da det simpelthen er en ren nydelse at læse og se dine indlæg.

De er fyldt med varme og en glæde over din hest som virkelig kan ses/læses hver gang.

Super flotte billeder, fortællinger mm.

I er simpelthen det perfekte makkerpar og fortjener et kæmpe stort tillykke med jeres flotte resultat.

Unik farverig hingsteplag sælges.

0
0
Svar på denne tråd

Ved slet ikke
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 09:03

hvad jeg skal sige er målløs hold nu op i er for seje :D Super fede billeder og hold op en fed oplevelse for dig tillykke med resultatet..

0
0
Svar på denne tråd

Bumbum
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 09:32

Tillykke med den fine tur. Dine tråde er som altid en fornøjelse.

Og jo jo vi kan jo noget her i det sønderjyske

Held og lykke frem over.

R.I.P Fighter, den smukkeste stjerne på himlen

R.I.P Oxana, du var solen i mit liv

0
0
Svar på denne tråd

Katje & Corvetten
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 09:34

Tusind tak for endnu en fantastisk beretning med super lækre billeder, og så dejligt i kom til Italien.

TILLYKKE med det flotte resultat samt EM kvalifikation.

WAUW i er seje

Christine

Julingaards fjordheste - fordi en gul ikke er nok!!!

Ågerupgårds Diva & Ågerupgaards Oliver

& nu også Fønix Kraka

0
0
Svar på denne tråd

Katja.......
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 09:46

Katja - Tillykke med det flotte resultat! Det ser godt nok ud til I har haft en dejlig tur! Fantastisk indlæg det er jo "som at være der selv" som andre skriver!

Don´t tell me the sky is the limit,

if there are footprints on the moon!

.

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 10:03

I er SÅ seje Katja!!! Corvette er super skøn som altid. Super flot redet, og tillykke med det utrolig flotte resultat!

- Mvh. Cecilie -

RIP Katja af Krogdalsgård d. 28/10 2008
RIP Simba d. 09/07 2009
Endnu en stjerne er kommet op i himlem

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 10:32

Stort tillykke... det er bar så flot og super sejt...

Men ikke snart der er nogle, som for øjne op for jer.

Så i kan hente en sponsore... det må da snart være på sin plads..

0
0
Svar på denne tråd

Hvor er det...
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 10:35

.. nogle VILDE forhindringer. I er bare totalt seje begge to!

Dejligt at det lykkedes at komme afsted - jeg håber at de næste kvalificeringsstævner afholdes lidt tættere på, for det har godt nok været en lang tur for jer.

£isbeth & Baloo

Happiness can be found even in the darkest of times,

if one only remembers to turn on the light.

(Albus Dumbledore)

0
0
Svar på denne tråd

WWAAAAUUUUU
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 10:42

Hold da op hvor er det flot

Stort tillykke, i er bare så seje

Venter juni føl efter Ci Ci Senjor Ask / Lucky Light .

I de forkerte hænder er selv det største og prægtigste dyr hjælpeløs.

0
0
Svar på denne tråd

Super FLOT!!!
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 10:48

Sikke seje i er, og selv om jeg overhovedet ikke kender nogen af jer, så følger jeg jo altid med i dine tråde. Spændende at følge med, og super godt, at du gider lave disse marathontråde. Man skal jo næsten sætte en halv time af til dem. Sikke en tid det må tage og lave.

Lige et lille men; hvordan pokker tør du løbe i de "små" sko med hesten til dyrlægetjek. Skulle din skønne hest nu få jokket på din fod, så er det vist slut, til det stævne. Ville jo være ærgerligt at skulle køre hjem igen, uden at få lov til at ride.(Så faktisk en hest der ved et uheld fik jokket på sin ejers fod, og det var ikke pænt, den havde så godt nok også mordax i)

Ikke for på nogen måde at være negativ, sådan skal det slet ikke opfattes, måske bare lige et sikkerhedsråd

Glæder mig til at følge jer igen til næste år!!

Mette.

/\-/\

(0 . 0)

\ .. /

(00)

Med de smukke heste Pittegårdens Carola, Dicte Aldrup og Basse.

R.I.P. Colamule!

0
0
Svar på denne tråd

Dejlige billeder
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 10:51

af en super sej ekvipage!

Jeg er fuld af beundring, hver gang jeg ser dine billedtråde. Det er så vilde spring, og I kører bare på (Y)

Mange gange tillykke med resultatet Katja, det fortjener I virkelig :-)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 11:06

Æææææælsker dine tråde

TAK for kigget - det var som altid en kæmpe fornøjelse!!!!!

Velkommen hjem!!!!!!

Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

SÆLGES:

Eggersmann Golden Mineral

25 kg.

0
0
Svar på denne tråd

bummelum...
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 12:05

Tak for endnu et fantastisk indlæg. Det er ren nydelse at læse sådan en beretning og hvor gør I det bare godt.

Stort tillykke til Jer allesammen , det må simpelthen være noget af en oplevelse!

Sej hest, sej rytter og sejt team! Krydser fingre for jeres videre færd!

Da en sag kan ses fra flere sider, vil jeg bede tilhørerne om at sætte sig i en rundkreds...

Storm P.

0
0
Svar på denne tråd

for satan katja
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 12:07

super fed tråd. og de spring begynder godt nok at blive store nu. :O damn den der kæmpehæk var da dræberskrækkelig. :D

og nu er det godt nok lang tid til april.. suk!

"Why don't you ask the little people who live in your potatoes?"

0
0
Svar på denne tråd

1234567890+
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 12:30

KÆMPE TILLYKKE, det er fandme godt gået!!!!

Vh Pernille

Lykkelige ejer af *Skovbakkens Avalon*

R.I.P Dear Tana C. My Soulmate!!!

Klik: *Stald Royal*

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 13:06

Tillykke! Sikke en dejlig tråd og super flot klaret :) Held og lykke frem over!!!

Mvh.

Nielsen.

For where your treasure is, your heart will be also.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 13:09

hvor er i altså bare super dygtige!!! tillykke til jer, med de fine placeringer!!

Jeg syntes simpelthen det ser så hyggeligt ud! Det ville være en kæmpe oplevelse for mig bare at være med på sådan en tur som hjælper!

Hvad er det for noget hvidt/blåt noget hun har på benene? er det noget nedkølende eller??

-Kristina:)

& Fanni♥ nu også med Thy Tarzan♥

R.I.P Lucas. sov godt min skat♥ Den smutteste stjerne på himlen♥

0
0
Svar på denne tråd

Hovsa...
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 13:10

Mangler da lige det sidste af indlæget:

------------------------------------ --------------

Her lige en den sidste håndfuld stemningsbilleder fra turen - så må det også være nok for denne gang

Dansker lejr ved dressurbanen

Høj hat - vi blev enige om der nok var en kanin i

Seje rumpe stjerner - sådan nogen vil jeg også lære hvordan man laver !!!

Simone (drengenavn i Italien åbenbart ) - den ene staldvagt

Super Mario

Nogen af de deltagende nationer

Sjove pizzabakker

Tja, ingen kommentarer her

Pizzaer i ægte gammel pizzaovn

Flere flag

God is i Italien

Skulle også prøves

Pasta og italienske pølser skulle der købes med hjem

Middagslur

De havde Lurpak i supermarkedet - sjov

Nutellapizza = STOR succes

Mere pizzabakke

Vi tog et smut til Milano den ene aften, da det alligevel lå nærmest ved siden af. Der skulle vi prøve pasta

Doggies hygger ved pejsen

DK in the stable

Vi blev lidt sultne den ene aften ... Ej, bare gas. Vi købte pizza med tilbage til alle danskerne den sidste aften

Og smugspiste Nutellapizza på vejen hjem - er du gal det var fedtet

Pizza til alle

Således ser nutellapizza ud, hvis nogen skulle være i tvivl

Turen hjem gennem alperne foregik nærmest i en halv snestorm. Prøvede man at tage billeder, skete dette:

Det blev heldigvis bedre vejr igen, her holder vi pause mandag morgen:

Så endelig fremme ved færgen

Forsat højt humør

Ja, jeg kunne blive ved, men slutter her. Tak til alle der følger med, tak til alle der støtter, tak til Vicky og Rene fordi i gad bruge 9 dage på at tage med på denne tur (det havde været noget trist og meget alene uden jer), og tak til mig fantastiske Corvette for endnu et fantastisk stævne

Nu er målet for 2011 sat - så håber jeg alt går op en i højere enhed. Nu holder min fantastiske hest først og fremmest en velfortjent vinterferie

Mere fra os næste gang.

Katja og Corvette

Min HP - Min blog

0
0
Svar på denne tråd

Mange tak
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 13:29

for kigget; det er næsten jo som at være der selv

Tillykke med kvalifikationen - jeg vil glæde mig til nye tråde fra jer i 2011.

Og god ferie til Corvetten

Mvh Janni

Musse venter føl efter Siger Hit 2011

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke med dit fine resultat.
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 13:29

Ja man føler jo man har været med hele vejen og det er jo tydeligt, at både du og dejlige covette, nyder det hele.

Hvornår skal du så afsted næste gang.

Ja der må jo så et par indsamlinger til, hvis det igen kommer til at knibe med økonomien. Du er en fin repræsentatn for ridesporten at sende afsted, så det må da være værd at støtte

0
0
Svar på denne tråd

Viva Italia
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 13:34

Takker mange gange for alle de søde beskeder og pæne kommentarer alle sammen !

Går ud fra det er dette på Corvettes ben der bliver spurgt til:

Det er eventing grease

Noget super fedtet stads (lidt ligesom brun sæbe), der gør det lettere for hesten "at glide af springet". F.eks hvis de nu rammer på, eller som her skal springe gennemslag hvor de fleste erfarne militaryheste vælger at springe igennem:

Med hensyn til fodtøj ved dyrlægetjek, har jeg faktisk valgt "ligth udgaven". Jo større stævnerne bliver, jo mere bliver der gået op i dyrlæge kontrollen. Kotumen er nydelig og pæn påklædning, her mønstre selv ponypiger i lårkort nededel og stiletter. Men da jeg ikke løber særlig godt i stiletter (slet ikke med hest ved siden), ejer en nationaldragt, uniform eller jakkesæt, men heller ikke vil skille mig helt ud bruger jeg ofte mine rød sko, sammen med rød DRF t-shirt og hvide bukser. Rigtig DK farver - de hvide bukser var bare blevet glemt denne gang Eller ser vi sådan her ud:

Og suk ja, der er lang tid til April. Regner dog med at "snydestarte" allerede i Marts :D

Min HP - Min blog

0
0
Svar på denne tråd

SKØN tråd
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 13:50

Jeg har jo set billederne, men sikke en fed fortælling og tillykke med billetten videre ;) HURRA!!

Sagde Janne

Sælges:

Lædergjord med maveplade - 110 cm

- Send PB for info -

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 14:01

Tillykke!!

Har fulgt med i dine tråde og vis jeg havde modet og hesten ville jeg prøver military..

Lige en side bemærkning: min hest har også kørt med det røde lyn , da poul anker havde den

Christina

Cassandra, Spirit & King

Stald Carola

Nu med Stald carola´ Cassidy

R.I.P Siff 04.11.2007

R.I.P Thunder Flower 10.07.2006

R.I.P Frans maj 2002

Mikkel 20.3.2010

Hingsteføl efter Søholm Bugsy Malone sælges

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 14:20

Tillykke, tillykke,- altid dejlige billeder og super indsats fra Jer begge. Jeg er stolt af at være Dansker når I to viser flaget.

Mvh. Helle, Tanterytter

0
0
Svar på denne tråd

Altid dejlige tråde fra jer
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 14:51

DU ER FOR SEJ

Jeg tænkte faktisk på dig, da jeg så denne side:

http://www.runhennyrun.com/

Jannie

Grafiker | Sydvillegaard
Øgårdens Sammie

Sam-Sam/May Sherif/Ascot xx

Venter 2 føl i 2011 efter
Fürst Romancier/BH Don Schufro/Primus AA

BH Zack/Wanderer/Matcho AA

0
0
Svar på denne tråd

tralalala
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 15:29

Tusind tak fordi du gider dele dine fantastiske hest, oplevelser og biller med os, og et KÆMPE TILLYKKE skal der lyde herfra

Jeg synes i er SÅ modige, jeg ville aldrig have nerver til det i gør så flot!! Det er en ægte stjernehest du har dig der og som giver dig uforglemmelige oplevelser, sejt

Neapolitano Allegra

Sweet Louis

Never confuse movement with action.
Ernest Hemingway

0
0
Svar på denne tråd

Kæmpemega tillykke
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 15:45

Super dejlig tråd og stort, stort tillykke med det flotte resultat.

Som de andre siger er det jo som om vi allesammen har været med på din rejse, og det har været en udsøgt fornøjelse. Vi glæder os allerede til din næste tur.

I udstråler den fedeste energi og er en stor inspiration for os andre.

Tak for kigget.

Hilsen Line

FARVEL DESE og GOD REJSE

Vores nye stjerne D'YQUEM

Se D'YQUEM fra hoppekaaring i Tyskland: http://www.dmjhorses.com/

Foerste gang vi red hende: www.youtube.com/watch?v=EIZC8ylgpSk

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 16:26

Ihh altså jeg bliver aldring træt af dine tråde!

Det er supersejt gået af dig og Corvetten - specielt når du nu ikke har haft hende i mere end 3 år!

Jeg krydser fingre for at du finder en go' sponsor og at 2011 bliver et lige så godt år :).

Hilsen Rie

0
0
Svar på denne tråd

som at være der selv
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 16:35

Dejlig fortælling og dejlige billeder.

Jeg tror vi er mange på HN der følger jer - Corvetten og du fortjener om nogen en fanklub!!!!

(En fanklub der kan hjælpe dig med finansieringen).

KH:)Annette

rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd

KÆMPE KÆMPE
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 16:59

tillykke med det flotte resultat.

Sikke da en tur. Tak for (som altid) gode billeder René. Man føler jo næsten man er med jer.

Hvor er det bare super godt gået.

Og er helt enig i, at I fortjener en fanklub -jeg vil gerne være med i den :-)

Med venlig hilsen

Betina Hansen

med Charlie

c',)

0
0
Svar på denne tråd

tillykke
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 17:01

Hvor er I bare super seje! Virkelig et flot resultat og en skøn skøn tråd

Det må da klart være muligt at skaffe en sponsor, når man kan kvalificere sig til EM!

Venlig hilsen

Dorthe

Vi har ret til at sige vores mening, men der er ingen, der forpligter os til at gøre det

0
0
Svar på denne tråd

stort tillykke
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 17:28

jeg melder mig gerne ind i fanklubben. Dejlige billeder og skøn fortælling. Det må bestemt være muligt at finde en sponsor med de resultater du laver. Ellers må os på HN jo hjælpe dig.

Med venlig hilsen

Lene

0
0
Svar på denne tråd

TILLYKKE
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 19:02

Et kæmpestort tillykke skal også lyde herfra

Tak for kikket af de mange billeder og den herlige historie

Den Corvette er bare en dejlig hest.

Ikke på et billede har hun ørerne surt tilbage, hun er bare glad ligemeget hvad du gør, allerhøjst er de bagudstillede når hun lytter til dig, herligt at se.

Held og lykke fremover

MH Janne

TOFTEBO CONNEMARA

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 21:21

fordi du orker at lave de her pragtfulde tråde!!!! Så´har jeg også værtet til militarystævne i italien, - jeg kommer ellers aldrig nogle steder, smiler!!!

Jeg er fuld af beundring og respekt!!

Christina ..Prinser og Prinsesser

Find mine billeder på

www.skingurs.dk

Stem på min unge

:-)

0
0
Svar på denne tråd

Corvette
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 21:40

Hvor er I seje! Tusind tusind tak for at du gider dele dine oplevelser med os! (y)

Kæmpe tillykke med billetten videre! :D

Med venlig hilsen

Zooropa - Anne

** It's not enough to rage against the lie.. you've got to replace it with the truth... * *

0
0
Svar på denne tråd

FANTASTISK!
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 23:44

Kæmpe stort tillykke! I er bare så seje, og hvor er Corvetten dog bare guld værd.

SÅ FEDT at du gider lave de tråde her ...læser dem altid, det er så spændende at følge jeres (sindssyge) udvikling (Y)

Rigtig god vinterferie til din smukke, fantastiske hest. Og hvor jeg glæder mig til at høre mere :) :)

Tine & Tulle

Det klingede...

Hvil i fred mine elskede, elskede Prinsesse-Duller <3

0
0
Svar på denne tråd

9876567890
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 23:56

weeeeeeeeeeeeeee endelig kom det indlæg jeg havde ventet på... Jeg elsker dine fortællinger og syntes bare I er alt for seje.. i gør bare noget ingen andre kan.. Eller tror er muligt.. Syntes det er fedt at man ikke behøver være millonær, have fancie sponser osv men man kæmper for det.: Og det gør det bestemt mere fortjent end det andet... Virkelig flot.... Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Må man spørge til placeringen??

Hilsen Annette

(Mor til banditten Noah og ejer af den franske bulldog fluffy)

0
0
Svar på denne tråd

I er SÅ fantastiske
Forfatter: 
Dato:  08-11-2010 08:03

jeg syntes i er helt UNIKKE.

Også stort hep til dine hjælpere og "kumpaner" :-)

I klarer det så godt.

Hvor bliver EM for youngriders afholdt i 11 ?

Kh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

kkkkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  08-11-2010 08:18

Kæmpe tillykke :D Er super spændende at følge jer! Fedt EM pladsen er i hus.. I er bare super seje begge 2, og dejligt at se dåan en rolig og afbalanceret hest :)

Marco

~ Bidløst equipage ~

0
0
Svar på denne tråd

Du har glemt
Forfatter: 
Dato:  08-11-2010 08:25

"How not to jump a Coffin" videoen

Vicky Mathiesen
& dejlige Dejó

Welsh bedækninger 2010:

Sepstrups Casanova & Fronbach Hello Casanova

0
0
Svar på denne tråd

forresten!
Forfatter: 
Dato:  08-11-2010 08:44

du er da nødt til at have en kjole katja. det ser sku alt for godt ud til jer! :D

"Why don't you ask the little people who live in your potatoes?"

0
0
Svar på denne tråd

Fantastisk
Forfatter: 
Dato:  08-11-2010 09:37

Ja, I er ikke mindre end et fantastisk par i to.

Sikke en debut!

Mange gange tillykke med EM kvalf. og takker for den herlige beretning og stemningsbilleder.

Glæder mig til at se flere billedetråde og følge jer fremover.

I er bare super seje

Og enig med Inger - dette fantastiske par er super repræsentanter for ridesporten!

Kunne HN i øvrigt ikke sponsorer Katja og Corvetten?

Jeg har lært, at mennesker vil glemme, hvad du har sagt og ting du har gjort, men de vil aldrig glemme, hvad du fik dem til at føle.

Wintec springsadel sælges - se præs.

Windsor elite fit 3 17" købes

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-11-2010 10:21

Sikke dog en rigtig dejlig tråd!!! Mange tak for kigget det er jo som at være der selv :)
Enormt tillykke med den fremgang I har - det er bare så stort!

Mvh Bonnie

Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did

GRATIS nye ting

***www.bonniejensen.dk***
kig forbi til kager og billeder

ALFA ROMEO 156 1,8 TIL SALG

0
0
Svar på denne tråd

det er simeplthen..
Forfatter: 
Dato:  08-11-2010 12:45

fantastisk at følge jeres rejse - den ene vildere end den anden.

Og nu Italien - så har jeg også været på ferie i år og næsten smagt en rigtig italiensk pizza .

I er så dygtige begge to - Corvetten er simpelthen drømmehesten. Hun nyder og yder altid sit bedste og den ro hun udstråler .

Kan man bestille en baby corvette

Med præmietøserne lille limer og lille Lichi - hvor heldig kan man være

Bitches
have more fun

-Bomløs Trekker Master - ny model sælges billigt.

-Lækker håndsyet dressur sadel ekstra bred sælges billigt.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-11-2010 15:19

Stort tillykke skal lyde herfra til dig og Corvettem, Katja.

Det stykke arbejde i laver imponere mig hver eneste gang du laver en fantastisk tråd med smukke stemningsbilleder og en smule nationalitet ;) .. Det skønt at se.

Dejligt i vil dele jeres oplevelser med os, så vi kan følge lidt med og samtidig kan være stolt af at være dansker når i præsentere de rød/hvide farver på military banerne.

Corvetten er jo en fantastisk hest. Hende skal du virkelig være stolt af. At se en hest tage de ting med ophøjet ro, er jo fantastisk.

Det en rigtig hest i mine øjne.

Jeg har set professionelle heste til de helt store internationale stævner, som burde have den erfaring i at komme ud. De tager ikke tingene lige så pænt som hun gør.

Vær stolt af din babyhest og vær stolt af dig selv :)

http://www.kranio-hest.dk

Naturlig udbedring af spændinger og skævheder.

ved Heidi Kjærgaard With

0
0
Svar på denne tråd

Corvetten
Forfatter: 
Dato:  08-11-2010 17:21

Rigtig mange gange tillykke med det flotte resultat. Det er super godt gået og så dejligt i kom afsted

Corvetten er virkelig en helt igennem fantastisk hest og hun ser altid så glad og tilfreds ud. Troede faktisk du havde haft hende i mange år, og ikke kun 3 år...

Nu spørger jeg nok lidt dumt, men du skriver at det er den første ud af 3 billetter til EM. Kommer du til EM nu så, eller skal du først ride 2 stævner mere før du ved om du er med? Jeg har ikke lige helt styr på sådan noget

Har prøvet at kigge efter svaret, men kan ikke lige hitte det...

God vinterferie til jer begge

Love isn´t allways about holding on.

Sometimes, just sometimes,

it´s about letting go...

Hvil i fred Savoux

20.08.95

23.09.10

0
0
Svar på denne tråd

hilsen
Forfatter: 
Dato:  08-11-2010 20:43

Hej

Ville bare sige, at jeg også nyder dine fortællinger, og alle billederne

Super dejligt at du gider, og rigtig mange gange tillykke med det fine resultat i Italien

Mvh Britt

The more you practice, the luckier you get....

0
0
Svar på denne tråd

God ide Tigaz,
Forfatter: 
Dato:  08-11-2010 21:21

jeg synes det er oplagt at HN går ind og sponsorerer vores allesammens Katja og Corvetten

Som altid herlige billeder og skønne kommentarer, glæder mig til at se flere tråde fra jer.

Mvh Naja

Hest søges allround mod dressur, skal være let at sidde på i traven pga min dårlige ryg.

0
0
Svar på denne tråd

1234567880
Forfatter: 
Dato:  08-11-2010 21:38

Tusind tak for den fantastiske beretning og billeder. Som en skriver, så er i simpelthen et unikt par og et kæmpe forbillede for alle de ridepiger, som ikke har flere hundrede tusind at dyrke deres sport for, men alligevel når rigtig langt med flid og talent

Med de fine indlæg du laver herinde, burde man næsten prikke HN på skuldrene - du kunne da være en perfekt rytter at sponsorer for dem!!

Ellers så må du altså ud i de lokale medier mv., så du kan få fundet en god og stabil sponsor!! Hvad med fx. at sende din beretning til fx. ridehesten, eller noget af den? Det er da netop sådan en som dig, man gider læse om i bladene

˙·٠•●♥ HeidiZ ♥●•٠·˙

0
0
Svar på denne tråd

Hvor er i søde... :-)
Forfatter: 
Dato:  08-11-2010 22:14

Sikke en masse (søde) kommentarer og spørgsmål - håber ikke at jeg glemmer nogen :D

Ellers må i bare skrive igen ;)

Og ja, jeg er ikke fuldt kvalificeret endnu. Mangler en CCI1* / CIC2* / 2 x CNC2* + en CCI2*. Men vi kæmper videre. Mon ikke det nok skal lykkedes :)

YM EM 2011 bliver afholdt i England i slutningen af august. Ved Blair Caslte så vidt jeg husker :)

Babyhest, hehe. Det er Corvette (godt på vej til de 17år) godt nok aldrig blevet kaldt. Men er sikker hun hun vil tage det som et kompliment :D

Min HP - Min blog

0
0
Svar på denne tråd

HN bedste tråd-laver
Forfatter: 
Dato:  08-11-2010 22:45

Fantastisk - hele vejen rundt, over og retur..

Hvorfor f står sponsorerne ikke i KØ hos dig?

Mvh Gitte, nu med tre hingste på matriklen (gående sammen selvfølgelig :-))

Bedækning tilbydes - se Jack D i denne video www.youtube.com/ watch?annotation_id=an...feature=iv

0
0
Svar på denne tråd

Corvette
Forfatter: 
Dato:  09-11-2010 00:36

Føler jo næsten at jeg har været med Jer i Italien :)

Rigtig gode billeder, super stemning :)

Tusind tak for fremvisningen - I er jo hamrende gode!!!!! :)

Mvh Maria

Imellem sort og hvid er der en masse farver

En god hest har aldrig en dårlig farve.

Gammelt ordsprog

0
0
Svar på denne tråd

hephey
Forfatter: 
Dato:  09-11-2010 08:40

endnu engang, kæmpe tillykke med den rigtig fine tur og det flotte resultat...

og mange tak for kigget på de flotte og stemningsfyldte billeder

Carina Overgaard... Militaryrytter

Den som vover- mister fodfæstet for en stund.
Den som intet vover- mister sig selv.

tilbyder klip med støjsvag klipper i vejle/hedensted/horsens

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-11-2010 09:16

Fantastisk billedtråd, som altid.

Tusind tak fordi du vil dele din tur med os, vi er vist mange som nyder dine tråde .

Og hjertelig tillykke med EM-billetten, du har om nogen fortjent den!

En fanklub fortjener i, i allerhøjeste grad.

Jeg har stor respekt for både dig og din hest, og håber at i snart finder en sponsor så du ikke skal spekulere så meget i alt det økonomiske, omend det gør vores respekt for dig endnu større, sådan som i kæmper!!

Endnu en gang tillykke!!

Med venlig hilsen

Sanne Rødkjær

&

Skærgårdens Blue Boy

...............................

** Boks til pony/lille hest udlejes i god stald 6 km fra næstved.

Se præsentation **

0
0
Svar på denne tråd

Sejt....!
Forfatter: 
Dato:  09-11-2010 11:21

Det er fanme godt gået!

Fedt at det lykkes at komme afsted.

...hvor der er vilje (og en lille hjælpende hånd) er der vej!

Og så er det bare super sejt at det gik så godt det hele, både stævnet, opholdet og transporten.

/Kristina

Urbano XVIII står til avlstjeneste i 2011
Se mere på www.vildal.dk

16" Passier Young Champ sælges
- se info på min profil

0
0
Svar på denne tråd

hvor er I super seje
Forfatter: 
Dato:  09-11-2010 16:39

TUSIND TUSIND tak for jeres skøne billedtråd!! - nyder hvert et billede af dig og din pragtfulde mussehest :)

Bare klø på!!!

Lækker Spalding dressur sadel sælges

Stroppy mare bøtte sælges send PB

-pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Sorteper: www.aktivstald.dk

"PÅ PLETTEN" - www.pletshow.dk

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke!
Forfatter: 
Dato:  10-11-2010 17:26

Tillykke med en næsten EM-kvalifikation!

Det er altid dejligt at læse dine tråde om jeres gode oplevelser. Med en masse stemning!

Jeg får nu ikke altid svaret fordi jeg er for doven til at logge ind, men den her gang skal der et stort TILLYKKE til.

Og er enig med de andre: Nu må der da snart være nogle der er interesserede i at være sponsor. I er jo dygtige! Og derudover er der jo mange der læser jeres tråde.

Pernille

Hende der, der elsker landet og ikke store byer

Hende der, fri- og efterskole mennesket, ikke fra folkeskolen

Hende der, der har sin egen mening, men respektere andres

- og spørger for at blive klogere

0
0
Svar på denne tråd

Endnu....
Forfatter: 
Dato:  10-11-2010 17:47

Endnu engang tillykke til jer :) bliver altid i så super godt humør, når jeg ser dine tråde!

Mvh. Annette

0
0
Svar på denne tråd

EM - here you come....
Forfatter: 
Dato:  12-11-2010 09:16

Hej Katja

Stooooort tillykke med kvalifikationen, hvor er det bare stort for jer , og gud hvor jeg under jer det.

Det er simpelthen de mest fantastiske billeder du viser, og det er super fedt at der er såååå mange at se på, og ikke bare en tre stykker som folk normalt plejer at vise .

Jeg er enige med de andre om at HN burde gå ind og sponsorere jer, ikke mindst fordi de jo lavede den kæmpe brøler overfor os mht. indsamlingen. Der står iøvrigt på HN's forside at de er udnævnt til gazellevirksomhed for andet år i træk, altså vokser virksomheden godt og støt fremad, så må der også være penge nok i kassen til et par sponsorater.

Men i det mindste burde HN smide en formel undskyldning i denne tråd, både fordi at de fratog dig muligheden for at få indsamlet penge til Italien turen, men også fordi at de satte mig i rigtig dårligt lys - til trods for at indsamlingens retslige omstændigheder var undersøgt til fulde og den overholdt alle love. Så ja, en "offentlig" undskyldning her i tråden ville være på sin plads, og ikke bare i en privat besked til dig.

Nå men når det nu er sagt, så er der ikke andet at gøre end at ønske dig rigtig god vind i sejlene, og jeg håber for dig at du får de sidste to kvalifikationer i hus, så dine drømme kan gå i opfyldelse :-). -og nu kan vi vel med rette starte indsamling til næste tur også???

Mange hilsner

Anette

0
0
Svar på denne tråd

mange gange tillykke
Forfatter: 
Dato:  12-11-2010 09:46

Flot præstation :-)

Ja det er lidt sjovt at tænke på, at på kun 3 år, har du opnået så megen succes med den "bette" brune hest, du købte og valgte at vise frem på HN, og siden har du nærmest også fået en stor fanklub herinde.

Super flot katja :-)

Karina82

STUD BASK

Counting all the assholes in the room...

And i'm definetly not alone

Nu med skimmel princesse kandidat

0
0
Svar på denne tråd

Der er jo ikke så meget at sige
Forfatter: 
Dato:  12-11-2010 15:04

I er bare knaldgode!

Held og lykke fremover!

Iben Wendelboe

Trakehner - hesten for livet!

0
0
Svar på denne tråd

Flot flot
Forfatter: 
Dato:  12-11-2010 16:13

Sikke en lang køretur, og hvor klare hun det bare godt

Og Stoooooort Stoooooort Tillykke ;) ..

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke tillykke
Forfatter: 
Dato:  13-11-2010 16:48

Nu har jeg ikke læst alle indlæggene, så ved ikke om det allerede har været på banen. Hvad niveau svarer dressuren til? Snakker vi en MB eller er vi højere oppe i klasserne? Kan jo se, at du har fin kjole og hat på:) Og hvad med ridebanespringningen, hvad svarer det til? LA?

Hilsen den nysgerrige

0
0
Svar på denne tråd

dejligt
Forfatter: 
Dato:  14-11-2010 14:11

Hvor ser det bare ud til det har været en super tur i har haft.. kan se du har fanget et par billeder af min gode veninde louise på hooker.. så har godt hørt om den lange tur frem og tilbage, men ser ud til i har hygget jer..

har tit sagt til hende at jeg gerne vil med på langture som staldpige så nu må vi se hvornår chancen byder sig.. held og lykke fremover..

0
0
Svar på denne tråd

Waauuuu........
Forfatter: 
Dato:  14-11-2010 14:52

Hold da op det er flot gået - glæder mig til at se flere billeder i 2011

MVh charlotte

0
0
Svar på denne tråd

Vica Italia
Forfatter: 
Dato:  20-11-2010 20:44

Igen - tak for rigtig mange pæne beskeder og kommentarer

- Håber jeg får svaret på alle spørgsmålene - ellers må i lige prikke til mig ;)

Kjole? Ja, man ser jo helt fornem ud med sådan en på :D Men ja, jeg bliver nødt til at skaffe en, på en eller anden måde inden næste forår. Den er jo åbenbart påkrævet fra 2* internationalt.

At bestille en Corvette baby? Hehe :) Hun har jo allerede lavet 8. Der var faktisk en tilsalg for lidt siden. Ved faktisk ikke om hun er blevet solgt eller forsat er tilsalg. Regner med at Corvetten holder et par år endnu, men derefter skal hun bestemt have nogen babyer igen. Regner med at beholde i hvert fald en god håndfuld af dem selv - resten.. Tja, det må vi se til den tid :)

Ridebanespringning og dressur? I CIC2* er ridebanespringningen 120cm = LA**. Dressuren er vel noget LA4-LA5 stykker :) Hat og kjole er åbenbart påkrævet internationalt fra 2* - lidt sært

Hvornår vi skal ud igen næste gang? Vi starter så småt op i slutningen December med lidt distriksstævner i spring og dressur. En vild drøm kunne være at ride "Sunshine Tour" i Portugal i Februar, men det bliver nok et lidt for stort projekt pt. Men det kunne være en drøm at prøve det så f.eks. i 2012 :) Nej, medmindre vinteren igen i år bliver het tosset regner jeg med at vi skal i terrænet for første gang i starten af Marts. Og så derefter igen starte op med militarystævnerne. Alle stævner for 2011 er endnu ikke fastlagt, så det er min stævneplan heller ikke :)

Min HP - Min blog

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak
Forfatter: 
Dato:  21-11-2010 15:59

Tusind tak for billederne, og ikke mindst beretningen.

- Jeg føler næsten, at jeg har været med!

Stort TILLYKKE med stævnet, og held og lykke fremover.

Hilsen Vinnie_M, endelig farmakonom!

0
0
Svar på denne tråd

tillykke
Forfatter: 
Dato:  21-03-2011 19:53

i to er bare for seje utrolig lækker hest,kunne give et flot føl til en efterfølger og du har virkelig forstået at finde den rette hest held og lykke i fremtiden

0
0
Svar på denne tråd

Fantastisk tråd.
Forfatter: 
Dato:  24-03-2011 21:16

Fantastisk pige og fantastisk hest

Venlig hilsen
Mette

West Side Welsh Sec. C

&

Quarter hoppen

Timber Ranchs Jessy

Man kan tage tigeren ud af junglen,

men man kan ikke tage junglen ud af tigeren...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider