Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Min passer & Avalon - dressur
Forfatter: 
Dato:  22-10-2010 12:07

Jeg fik en passer til Avalon i sommers, hvilket ikke behagede mig særlig meget. Da Avalon er mit et og alt og var virkelig ikke særlig tryg ved at overlade ham til andre.


Men så kom Julie, en sød 18 årig pige, meget lav, så var bekymret for om hun blev for lille. for avalon er jo ikk færdig med at vokse Men, det går bare fantastisk! Dog kræver det at man står på tæer for at få sadel og hovedtøj på, men det går da


Nå, men Avalon er sku lidt speciel at ride og lystrer stort set kun til havd jeg bedte ham om. derfor er han for andre meget speciel at ride.


Men efter 2 gang at julie red ham gik det bedre, og jeg kunne se at hun havde en fin føling med hvordan han skal rides.


Igår red hun ham så igen og jeg fik taget lidt billeder af dem. Og det ville jeg selvfølgelig gerne vise på HN, da jeg synes de gør det rigtig fint, på trods af Avalon´s særheder. Specielt når jeg står på banen, så ska han jo ind til mig & det får vi begge grint lidt af


Nå men til lidt billeder:


















I må gerne give konstruktiv kritik - Råd til forbedringer


MVH Pernille



*Skovbakkens Avalon*


!*R.I.P Dear Tana C. Miss You*!


Hellere såres af sandheden, end gøres lykkelig af løgnen!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Glemte lige
Forfatter: 
Dato:  22-10-2010 12:13

Julie er den bedste passer man kunne tænke sig! Og jeg er 100% tryg ved at overlade Avalon til hende. Så det er bare fantastisk!!!


MVH Pernille



*Skovbakkens Avalon*


!*R.I.P Dear Tana C. Miss You*!


Hellere såres af sandheden, end gøres lykkelig af løgnen!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejligt.
Forfatter: 
Dato:  22-10-2010 18:41

Dejligt at finde en passer både du og hesten har det godt med. Jeg ville også have meget svært ved at overlade mine heste til andre. Det der umiddelbart falder mig i øjnene på billederne er, at hun ser ud til at være lidt stiv/låst i hænder og arme. Hænderne skal højere op og mere på højkant og lidt mere bøj i albuerne.


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789+
Forfatter: 
Dato:  23-10-2010 01:11

DitteH: Ja jeg synes os det er rigtig rart, at man bare har en god følelse med at overlade sin hest til andre. Julie var os rigtig god til at forstå mig. Og derfor har vi i starten tilbragt meget tid sammen med Avalon, så jeg følte mig tryg. Hvilket jo bare er guld værd!


Julie er egentlig pony-springrytter og første gang at hun rider en hest i Avalon´s størrelse. Og tror det er derfor at hænderne sidder så langt nede, da det er det hun er van til.

Julie er faktisk meget blid i hendes hånd/giver efter, hvilket jeg godt kan se ikke helt kommer til udtryk på billederne.


Ang. at hænderne skal op, mere på højkant og lidt mere bøj i albuerne kan jeg godt give dig ret i. Havde jeg egentlig ikk tænkt over før


MVH Pernille



*Skovbakkens Avalon*


!*R.I.P Dear Tana C. Miss You*!


Hellere såres af sandheden, end gøres lykkelig af løgnen!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-10-2010 12:02

Dejligt du har fundet en passer du stoler på og er tryg ved. Jeg synes det ser meget fint ud, specielt taget i betragtning af at det er 3. gang hun rider ham og at hun er vant til ponyer


-Og skønt at se billeder fra Abildgården, har selv haft hest på Søgården da jeg var yngre.

Skal i ikke have tag på igen snart?


Hilsen Mette
-----------------------------------
Casuri Larendo
0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567890+
Forfatter: 
Dato:  23-10-2010 12:09

Mette (Lee): Ja det er rigtig dejligt! Hun har redet ham flere gange end 3 gange. Men det har været hyggetur i skoven, og stille og roligt på banen, fordi at Avalon skulle vende sig til at andre kunne ride ham udover mig. Men det passer nu nok meget godt med, at det er de sidste 3 gange det har været mere seriøst


Vi er igang med forhandlinger med dem der ska bygge osv. Men den står ihvertfald klar så vi har stalden til næste vinter. Hele bygningen skal rives ned og bygges forfra og så får vi helt nye bokse, vandspiletov, toilet og kæmpe rytterstue, så det bliver fantastisk


Måske vi kender hinanden? Jeg har haft kontakt on and off med søgaarden de sidste 19 år... jeg har også haft privathest dernede + undervist osv....


MVH Pernille



*Skovbakkens Avalon*


!*R.I.P Dear Tana C. Miss You*!


Hellere såres af sandheden, end gøres lykkelig af løgnen!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-10-2010 12:42

Nå ok, det er bare mig der misforstod så - læste ud fra dit indlæg det var 3. gang men det er jo også ligegyldigt


Jamen det er da ikke umuligt vi kender hinanden så. Jeg startede selv med at komme på Søgården længe før den blev rideskole (gik i klasse med Charlotte) og havde selv hest der i 1991-1994 vil jeg tro (det er jo længe siden...)

Det var en sort fuldblod/oldenborg blanding, der hed Zaloy.


Umiddelbart kan jeg ikke lige huske dig, men min hukommelse er også totalt dårlig!

Hvad var det for en hest du havde dernede? Måske kan jeg huske den


Det lyder super lækkert med ny stald og alting, det bliver da fedt!

Så må jeg ned og kigge, har også truet med det længe nu, men får bare aldrig taget mig sammen desværre!


Hilsen Mette
-----------------------------------
Casuri Larendo
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  23-10-2010 16:33

Mette (Lee): Bare helt ok


Jeg mindes heller ikk dig da jeg kiggede dine billeder. Jeg red på Mikado, Quistoffer (den store olkdenborger), passede gamle Silver i en overgang.... Men jeg havde en nordbagge/holstener blanding som hed Chili til ats tå der, som var gagget oveni låget, og mange var bange for den.... Og Dear, en stor traver på 172 i stg. som lignede en dansk varmblod og brun....


Charlotte har jo stadig Rico og Tobias på Abildgården


Kig da endelig ned, det er blvet rigtig hyggeligt på abildgården


MVH Pernille



*Skovbakkens Avalon*


!*R.I.P Dear Tana C. Miss You*!


Hellere såres af sandheden, end gøres lykkelig af løgnen!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsmukke.
Forfatter: 
Dato:  23-10-2010 17:55

Ja, jeg forstår godt det må have været svært..
jeg kan ikke selv klare tanken, hvis jeg skulle overlade min til en anden - men FEDT! at du har fundet en, som gør tingene som du vil have dem og er god for Avalon, den skønne mule.

"tillykke" med det, eller hvad man siger! :-)


Med Venlig Hilsen, Katarina Emilie.
..og glem nu ikke guld-dyret, Golden Santhos :-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567890+
Forfatter: 
Dato:  23-10-2010 18:24

Kat: hej smukke Tak basse, ja og du ved jeg har svært ved det. Så det er fantastisk


MVH Pernille



*Skovbakkens Avalon*


!*R.I.P Dear Tana C. Miss You*!


Hellere såres af sandheden, end gøres lykkelig af løgnen!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fine billeder
Forfatter: 
Dato:  24-10-2010 01:53

Dejligt du har fundet en part du stoler på, det er nemlig ikke nemt :-) og det ser jo ganske fornuftigt ud..


Hilsen Signe Og guld klumpen Emma


0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567890
Forfatter: 
Dato:  24-10-2010 10:43

Signe: Mange tak


MVH Pernille



*Skovbakkens Avalon*


!*R.I.P Dear Tana C. Miss You*!


Hellere såres af sandheden, end gøres lykkelig af løgnen!!!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider