Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Hvad katten slæbte ind...
Forfatter: 
Dato:  19-07-2010 18:38

Med 3 meget aktive katte ude på landet er det ikke så få mus og fugle der har "fundet vej" indendøre... :(


Vi har ind i mellem kunne redde musene, hvis de var levende når de kom ind, og sætte dem ud på marken.


Det er spidsmus og de er enormt kære. :D



Men i morges, da jeg stod og tørrede hår, råbte manden på mig ude fra køkkenet.

Jeg fløj derud og fandt manden med 1 kat under den ene arm og 1 kat under den anden arm.

Rundt i hele køkkenet løb denne lille sag:



Mulle Muldvarp




Vi har haft én død muldvarp inde for nogle uger siden, men denne var altså levende.

Den virker lidt afkræftet, så vi har lavet et terrarie til den hvor vi lige kan se den an - om den er frisk nok til at blive sat ud i morgen.



Men hold da op hvor er den sød!!! :D :D :D


Nå jeg må løbe, jeg skal ud og finde orme til Mulle. ;D


Mvh Louise.


Søger legekammerat til Cava og

selskabs/hygge-hest som makker til Speedy!

Se annonce HER



Traveren Action Speed


Welsh Mountain Meraviglioso Hello Cavallino


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-07-2010 18:42

Ej, hvor jeg altå synes det er fedt at I har overskud til at forsøge at redde kattenes "ofre"... Det er også lige mig og rende rundt og gøre sådan nogle ting. Og hvor er lille Mulle fis da bare alt for dejlig. God ormejagt!!!!!!!!!


Zahrah Hamrah El Azraff...mindre kan ikke gøre det (;

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mulle...
Forfatter: 
Dato:  19-07-2010 20:02

Mulle er desværre afgået ved døden her for ½ time siden og er nu blevet begravet på fornemmeste vis oppe på den anden side af vores lille "skov".


Hvil i fred lille Mulle...


Mvh Louise.


Søger legekammerat til Cava og

selskabs/hygge-hest som makker til Speedy!

Se annonce HER



Traveren Action Speed


Welsh Mountain Meraviglioso Hello Cavallino


0
0
Svar på denne tråd
 
 jhasjdhAKJ
Forfatter: 
Dato:  20-07-2010 11:13

Her går naturen sin gang - har Kejser først haft fat i et dyr - så er det skadet, så får han lov at afslutte sin jagt.


Han tager ligesom jeres katte alt levende - muldvarpe, fugle, mus, rotter.


Så sent som for ½ time siden da jeg ville åbne terassedøren og kalde ham ind til morgenmad sad der en lille sød fugl udenfor døren - jeg skulle til at skynde mig væk så katten ikke så mig.

For sent - han kom mjavende gående, så fuglen samtidig med den så ham.

Fuglen lettede og jeg troede den klarede det, men nej min lille fimsede hankat hoppede lige 1½ meter lodret op i luften og greb fuglen.


Så var den død hurtigt - så hyggede han sig med at lege med den 10 minutter ude i haven.


Jeg er ikke lige lykkelig for alt han taget af dyr, men jeg kan ikk gøre noget ved det.


0
0
Svar på denne tråd
 
 sød lille mulle..
Forfatter: 
Dato:  21-07-2010 10:33

.. hvor er det ærgeligt at han ikke skulle leve videre..


Jeg er holdt op med at prøve at redde missernes fangster.. ofte er de skadede så de ikke overlever eller i chok og dør indenfor 24 timer.. øv! men jeg magter ikke at se dyr lide, så til missernes store irritation så afliver jeg fangsterne så de ikke skal udsættes for yderligere lidelser.. uh, de kan være lede de "kære" misser!




Kristina


5 års fuldblods vallak sælges, se min præsentation!


Kiefer donau springsadel sælges!

0
0
Svar på denne tråd
 
 SÅ længe du ikke
Forfatter: 
Dato:  21-07-2010 16:53

havde tænkt dig at lukke den ud i min have, så er det da smukt at du ville redde den.

Men hjemme hos os får katten ros for at fange den slags skadedyr, og skulle hun ske at ikke have aflivet den, så gør vi det hurtigst muligt derefter.


Mvh
Jackpot


0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  21-07-2010 18:49

ja her får kattene ros for og tage muldvarper den ene tage noglene gange 5-6 stk om dagen. og det kan alser mærkes her dejligt.

Anja


Heste ejendom sælges, der er 9 hektar jord, der er udlagt i græs.14 heste bokse.12 km til ålborg. skriv eller ring for yderliger info.

0
0
Svar på denne tråd
 
 det største
Forfatter: 
Dato:  21-07-2010 20:28

skadedyr er vist vi mennesker - tror som end alle dyrene ville sige JA.



RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010


Du vil altid være i mit hjerte skønne basse - æret være dit minde.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaa.....
Forfatter: 
Dato:  21-07-2010 20:33

jeg ville da ønske min kat gad udvide sortimentet med muldvarpe, så vi slap for at sætte fælder....


Dorte


0
0
Svar på denne tråd
 
 Kattefangst
Forfatter: 
Dato:  21-07-2010 20:40

Åhja hvad de katte ikke kan bringe med hjem!

- Har måtte aflive et hav af rotter, mus, fugle og jeg ved ikke hvad gennem tiden.


Sødt at I prøver at få dem til at klare den :-) Men sådan et par kattekløer kan sgisme gøre mere skade end man lige først antager :-/


Her fornylig passede mine svigerforældre vores (dengang kun) 3 hunde, og de har selv en - de samarbejdede lige om at hoppe på en stakkels fugl - en fra hver sin side og så HAPS!


Den klarede den dog, havde fået et chok - og min kære svoger mente da den skulle aflives, så han ville GASSE den ihjel 8-)

- Fuglen nåede dog at flyve væk inden, og jeg fik forklaret ham lidt om aflivningsmetoder til en anden gang.



Rollo


SÆLGES

- Helt nye 4Horses ridesko


TELL-MANN WESTIE

- Lucky står til rådighed for avl


SVINENE

- Hyggeligt marsvine- & hamsterforum

0
0
Svar på denne tråd
 
 Naturens barske side
Forfatter: 
Dato:  21-07-2010 23:30

Hos os har vi en eminent jæger i form af en velvoksen maine coon dreng "Bertram" på 5år.,


Hvad mus angår skal han bare have lov at tage alle dem han kan fange og han kommer stolt og viser dem frem. Så bytter vi med lidt leverposteg da jeg ikke synes han skal have orm.


Desværre er han så god en jæger at han fanger svaler når de "dykker". Dette er jeg ikke så vild med, men men sådan er det jo.




www.fashionbydyhrmann.dk

Lækre smykker og hårdpynt til overkommelige priser!

kan også ses på min præsentation.


www.torrupminde.dk

Sælges: 3års RDH hoppe, rå 6års vallak og 2års Corratus vallak.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider