|
|
| Underskrifter mod rollkur |
|
|
Hej, FEI holder møde i Lausanne ang. rollkur d. 9. februar. Gerd Heuschmann er den eneste at de indbudte, der er kritisk overfor rollkur, og han prøver at samle 20000 underskrifter som han kan tage med. Hvis du har lyst til at hjælpe med at bakke ham op og skrive under, så kan det gøres her: www.wu-wei-verlag.com/neu/ ua.php?DIR=vor (man indtaster sine data og får tilsendt en mail hvor man skal bekræfte). Mange hilsner, Lene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så er.... |
|
|
Så er der underskrevet... 
Sheila..
Den heldige ejer af mine dejlige drenge Westphalens Mr. Zeeke og It's a Star
R.I.P Miss Manley 3/4-1996 - 23/10-2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Også her |
|
|
Det vil jeg godt give min autograf til.. 
VH, MaggieMay "Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden".. "Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| signer |
|
|
Jeg har også skrevet under 
"All that glitter is not classical dressage" Erik Herbermann, The Dressage Formular
Jeg kan hverken ride en hest til biddet eller samle den.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
Skrevet under.. hilsen Dorthe
Folk der lyver ondt kun for at såre andre, burde skamme sig.
Nytårs forsæt 2010 : At finde drømmehesten.. det er vist tættere på end først antaget...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| uvidene |
| Forfatter:  |
L Olsen |
| Dato:  |
01-02-2010 23:20 |
|
Hej Jeg vil høre om der er en af jer som kunne give en hurtig (hvis det kan gøres hurtigt) forklaring på hvad roll.kur er? Jeg har udfra div. indlæg fået forståelsen af at det er en speciel ridemetode... og at der er blandet føelser omkring denne metode. andet ved jeg ikke ? på forhånd tak
Lotte O
Never Give up.......
Dance like no one see you Sing like no one can hear you Love like you have never ben hurt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Det går fremad! |
|
|
...over 1000 underskrifter siden igår - spred linket  Mange hilsner, Lene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Fy for satan en video!! Puha hvor er det forfærdeligt at se Hvem er idioten der rider?? Hvis jeg havde stået og set det, havde jeg råbt at han fandme godt ku slippe de tøjler NU!! Fatter ikke tilskuerne eller de andre ryttere ikke siger en skid. Er meget forarget! Har selv oplevet lign. på en opvarmningsbane til et stort stævne i dressur for en del år siden. En kendt dansk rytter red rundt som en idiot på sin hest. Ingen sagde noget. Der stod en masse trænere, der var en masse ryttere samt tilskuere. Alle så hvordan han skamred sin hest, ligesom ham vi lige har set. Heldigvis råbte min søster til sidst at nu ku han godt slippe den hest. Han vidste med det samme den var møntet på ham og slap hesten.. Men det var jo lige dén ene gang hesten blev reddet. Hva med næste gang han skal ride? De kendte ryttere kan slippe af med en del. De sku selv ha samme behandling!! Jeg har skrevet under 
Hold nu op med at brændemærke jeres heste, bare fordi det er smart!! Det er dyremishandling!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rollkur |
|
|
Pijah ?Siska? der var faktisk nogle som henvendte sig til stævnets official og klagede over rytteren. De fik at vide at der intet var at gøre, fordi pågældende rytter ikke red værre end de andre! FEI har netop besluttet ikke et rejse nogen sag, mod rytteren, da de ikke mener der er dokumentation for at hesten lider nogen overlast.. Sad but true og det er DERFOR det er vigtig at så mange som muligt, tager stilling og giver deres mening tilkende, såfremt man IKKE synes at ridning som det på videoen er acceptabelt.. For lige nu accepteres det på højeste nivau 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ej hvor er det slemt at der så ikke skete noget, når folk nu klagede! "ikke red værre end de andre".. Jamen for pokker da, hvis de alle rider sådan... ak..ak..  Hold da op! Det er da tydeligt at hesten ikke har det godt. Tror bestemt ikke det er sundt for den at gå sådan over længere tid. Jeg ku forestille mig at man fik grusomt ondt i nakken!  Hvad sker der for dommerne på det niveau samt rytterne.. Er det prestige og penge det hele drejer sig om?
Mvh Pia 4200 - Mangler en hest at ride og passe. Send pb. Må ikke koste noget!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar ... |
|
|
Pijah ?Siska? : Ja det er. Prestige. Penge. Magt. Berømmelse. For nogen er hesten blot en maskine for at opnå det, i stedet for en ven!
Mvh.
Charlotte "Holopainen" Berwald <3
!! Nightwish !!
* Blodsøstre * Du findes stadig, må jeg få dig? * Sort Engel * Skabt af Ingenting * Begravelsen * Kom her, jeg er det firkantede mareridt! *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har... |
|
|
også skrevet under. Hvor ser det frygteligt ud, og stakels stakkels hest. Man kan så undre sig over alle de mennesker som ser på det uden at sige eller gøre noget.
Team Rønnebjerggård...... Super 1ér pony sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ja det er forfærdeligt at de bruger hesten som en maskine for deres vej frem.. Øv hvor er det trist De sku da hellere være cykelryttere så!
Mvh Pia 4200 - Mangler en hest at ride og passe. Send pb. Må ikke koste noget!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| der er underskrevet |
|
|
alle steder det er muligt for at stoppe denne form for accepteret mishandling. Hvor blev glaeden og harmonien af? Det er aekelt og uaestetisk at se paa. Kryds fingre for at debatten bliver serioes og at de ikke bare klapper hinanden paa skuldrene og bekraefter hinanden i, at "ihhh, hvor gaar det godt".
Hilsen Line .....med DESEADO (P.R.E) ....og D'YQUEM
Vores nye dressurstjerne er fundet Ejer af 3-aarige D'YQUEM Se hende her: http://www.dmjhorses.com/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rykker lige tråden op |
|
|
og meddeler at jeg har skrevet under på begge links. Frastødende og modbydelig ridemetode det kan vi HURTIGT blive enige om 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|