Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Hjemmelavet Juleudstyr til hesten
Forfatter: 
Dato:  15-12-2009 02:21

Ja sørme så om ikke jeg fik den skøre idé at lave noget juleudstyr selv Alle staldens piger skal nemlig på en ridetur Juleaftensdag .. Det bliver så hyggeligt!

Er ikke færdig endnu - men har nået at lave "bandager", dog mangler der at komme klokker på .. Og så har jeg lavet en dims til næsebåndet

Mangler så at lave en lille nissehue til hesten, ting til tøjlerne og en nissehue der kan passe udenpå min ridehjelm .. Og hooold da op hvor har jeg sparet mange penge i forhold til de forskellige færdige sæt man kan købe i de forskellige rideudstyrsbutikker Har sparet omkring 300 kr. i alt - og får endda meget mere stof ud af det .. Og så selvfølgelig på min helt egen måde! Det var første gang jeg skulle få et samarbejde tila t fungere med en symaskine - så er glad for at jeg ikke fik syet fingrene fast i noget

Her er værkerne så

Sabrina med Mac Neal

En fantastisk Irish Cob fraTroelsegaarden

-' Med ros og tålmodighed kommer man længst '-

... Ledige bokse i hyggelig selvpasser stald ...

I udkanten af Odense - kontakt mig for yde ...

0
0
Svar på denne tråd

Risengrød
Forfatter: 
Dato:  15-12-2009 10:10

Aj så fiiiin Mac Neal bliver . Skal i have en generalprøve for at teste udstyr og hest . Ja og de heste der skal gå sammen med den julesmykkede mac Neal, ikke sikkert at de deler de tobenedes begejstring for rødt stof i store mængder og så med bjælder på

Jeg forventer klart billeder fra den store dag

Glædelig jul fra Gitte

Skøn 3-farvet basset hound tæve på 7 mdr

Søger ny familie.

http://www.kenneljerriks.dk

0
0
Svar på denne tråd

øømmhh
Forfatter: 
Dato:  15-12-2009 11:02

super flot, har tænkt noget lign til min krikke,

dog hos ham, bliver der syet perler i halen og manen og en nisse hue til mig (krikken er ikke glad for "ikke normale" ting og jeg har ikke haf vendt ham til det.) men held og lykke og super godt lavet

Stine nu med Frontiers Chico

ridning skal ikke være en pligt, men noget begge parter synes om, ridning skal være et samarbejde mellem hest og rytter,

derfor spørger jeg min hest!

horses4you.skysite.dk

0
0
Svar på denne tråd

jule udstyr
Forfatter: 
Dato:  15-12-2009 11:19

ej hvor fint. her i stalden har vi også hjemmelavet udstyr.

de røde dækkener er lavet af en julebug og guld dims er syget på. hjerter og stjerner er lavet af mossgummi.

Billede

Billede

den grønne dame har min svigermor lavet og det er selfølgelig et juletræ.

Billede

glæder mig til at se billeder af dit på din hest.

hilsen kristina

ox araber hoppe føl, haflinger hoppeføl og

2års ox hoppeplag sælges

MB Karatt tilbyder bedækning

www.helleruphus-hesteavl.dk

0
0
Svar på denne tråd

Æbleskiver
Forfatter: 
Dato:  15-12-2009 23:10

Gitte - Jaaa MacNeal bliver vildt yndig .. Nu er min bøvede hest jo heldigvis fuuuuuuuuuldstændig ligeglad med sådan noget, så hans mor kan da bare hygge løs med alt hendes åndsvage tingel tangel Og vent du bare! Din hest kommer til at se ligeså fjollet ud .. Vi har hemmelige planer

Og selvfølgelig skal der nok blive billeder fra dagen! Vi rider nok hjem forbi mine forældre så vi kan få taget et fællesbillede og få en småkage

tulller - Tak skal du have! Øj det lyder godt nokogså flot med perler i man og hale! Det må vi se billeder af

ashan - Åååååårh ja hvor er jeres kostumer seje og super kreative! Især Juletræet er jeg da bar ehelt vild med .. Det er sindsyg godt lavet! Glæder mig til at vise de julepyntede heste frem

Glædelig jul!

Sabrina med Mac Neal

En fantastisk Irish Cob fraTroelsegaarden

-' Med ros og tålmodighed kommer man længst '-

... Ledige bokse i hyggelig selvpasser stald ...

I udkanten af Odense - kontakt mig for yde ...

0
0
Svar på denne tråd

Halløjsa
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 20:34

Nej sikker nogen seje ting i har jer der :D
Hehe hvis jeg kunne ville jeg også lave noget til min bette pony, men tror bare det kommer til at gå af H til hvsi jeg selv skal til at sy :O hehe xD
Men fint ser det ud :D

SØGER PART! :D

0
0
Svar på denne tråd

HJemmelavet juleudstyr
Forfatter: 
Dato:  18-12-2009 18:13

Det juleunderlag min hest har på her er også hjemmelavet. Det ert godt nok vist herinde et par gange, men nu får i hende lige igen :)

Dejlige bette sidste vinter 4 år gammel og med ponyjulegamacher :P (hun er 179)

Mvh Kristina
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider