Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Spørgeskema til DV og Old avler
Forfatter: 
Dato:  05-11-2009 11:00

Hej
Vi er en gruppe jordbrugsteknologstuderende fra Dalum Landbrugsskole. Vi er i gang med et markedsføringsprojekt hvor vi skal lave en markedsanalyse af en hingstestation. Til denne markedsanalyse skal vi tage fat i avlerne omkring i landet og undersøge deres viden om den valgte hingstestation. For at denne spørgeskemaundersøgelse skal have nogen værdi for vores resultat skal vi have mindst 100 besvarede skema.

Jeg søger nogle seriøse avler/hoppeejere (18 +) herinde som vil besvare dette spørgeskema (se link). Det tager ca 5 min at svare, og du vil ikke hører fra mig efterfølgende.

FreeOnlineSurveys.com/ rendersurvey.asp?sid=b...qpm5665062

Mange tak

Mørke brunt hingst-føl efter Sunset hit mf. Heslegård´s Louis mmf. Lebensmann tilsalg.

0
0
Svar på denne tråd

jeg har
Forfatter: 
Dato:  05-11-2009 12:31

jeg har udfyldt din test. dog savner jeg mulighed for at bruge flere svar muligheder, da jeg eksempelvis avler inden for begge forbund og selvfølgelig både har hørt om unions big ben OG Samarant. Nu har jeg så svaret til dv siden, da jeg får 4 dv føl næste år.

Men undersøgelsen bliver altså ikke helt optimal, sådan som svar mulighederne er konstrueret pt.

Venter føl 2010 efter Flyinfact XX, Romanov og Rosoff, Se mere på http://www.stald-egebjerg.dk

2 års hingst efter Nando/Stravinsky xx sælges.

www.heste-nettet.dk/lodge/18336/ hest/167349/

0
0
Svar på denne tråd

spørgeskema
Forfatter: 
Dato:  05-11-2009 18:03

Jeg vil give Aulbjerg ret, måske I skal justere jeres spørgeskema, så der er mulighed for multiple choice eller ændre jeres spørgsmål.

Mvh. Julie

Avl af oldenborg

www.stutterilacour.dk

Marstall og Equifirst i Nordsjælland

TRM produkter, Myoplast (muskelopbyggende), olie hoofmaker etc.

SÆLGES:

DOA/DV
Bokse udlejes v Hillerød/Helsinge - SPRITNYT RIDEHUS

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider