|
|
| Emma spiser Sushi - gør du :o) |
| Forfatter:  |
AmigoCjn |
| Dato:  |
22-04-2009 13:15 |
|
...
Forleden spiste vi Sushi - jeg laver det selv. Emma er jo ikke kræsen af sig og smager rigtig gerne på vores mad - dejligt 
Hun ville selvfølgelig også smage vores sushi.
Efter en smagsprøve så hun således ud, da hun blev tilbudt bid nummer to:

Mon hun kan lide det? 
Tell that someone that you love Just what you're thinking of If tomorrow never comes
*** ~Garth Brooks~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ***************** |
|
|
Utroligt  Ja, jeg rør helst ikk sådan noget mad hehe
- Mvh. Cecilie nu med Stella - RIP Katja af Krogdalsgård d. 28/10 2008 www.ChaosPhoto.dk
Tager billeder til Roskilde Dyrskue!! Kontakt mig for bookning..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
hehe jeg tror hun kan lide det  dejligt med et barn der ikke er kræsent.. mm sushi er også min livret, jeg må simpelthen lære selv at lave det.
Med venlig hilsen
Nadia Ejer af Dansk Sports "Pony" hesten Antano
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Minimum |
Illum |
22-04-2009 13:44 |
|
1 gang om ugen. Er vi i DK 2-4 gange på 4 dage 
Illum !! . A hvad!!! tænk at ringe til en arbejdsplads og STIKKE en HN bruger!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skønt...... |
|
|
- når børn ikke er bange for at smage forskeligt mad. Har selv to af slagsen; det gør madlavning og restaurantbesøg meget sjovere. He he, hun ligner lidt en fugleunge med det åbne næb  Gurli.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sushisushi |
|
|
Jeg æææælsker også sushi, så kan godt forstå Emma er så begejstret  Min kæreste og jeg laver det også tit selv 
Mvh. Freja ----- And now you're positive something's happened But you don't know what it is Do you, mister Jones? Lejlighed til 2 søges i KBH til sommer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg har endnu ikke prøvet det... men glæder mig til der bliver en anledning til at prøve det. Min kæreste kan ikke lide det, overhovedet, så det bliver en dag uden ham. Sundt barn 
Michelle
HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Emma spiser Sushi - gør du :o) |
|
|
Fornuftig ung dame!  - Godt med børn der ikke er kræsne. Intet værre end kræsne børn!  Elsker selv sushi, og får det for lidt, men kæresten kan ikke lide det. - Så må vente tålmodigt til næste uge når han arbejder aften igen, så skal jeg da smovse sushi! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ejjj..... |
|
|
Puhaaaa.....det vender sig i maven bare ved tanken om at spise rå fisk!  Fik engang laksetatar og jeg var seriøst ved at kaste op ud over hele bordet og var mere eller mindre færdig med at spise derefter og det var vel at mærke hovedretten.....min appetit var væk som dug for solen! Behøver jeg at sige at jeg ikke er fiske spiser, lige bortset fra røget helleflynder, tun og makrel på dåse og røget makrel på rugbrød... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sikke en |
|
|
dygtig pige  Jeg skal smage sushi for første gang på lørdag faktisk 
Tine & Tulle Det klinger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uhmmm!!! |
|
|
Pigen har vel smag!  Og Michelle, man behøver ikke en anledning til at spise sushi  Jeg elsker sushi og kunne spise det hver dag hvis det skulle være 
Tina...Et Unikum -ikke et plagiat
TinaU.dk
Nu også som INsektmedlem...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
med det ikke kræsne barn - det gør en hel masse ting meget nemmere  Når det så er sagt: Sushi - BVARDR!  Jeg spiser ikke fisk punktum... så rå fisk er ikke noget jeg forestiller mig at jeg nogensinde kommer til at spise må jeg indrømme 
/Trine T =) What We Do in Life Echoes in Eternity. If opportunity doesn't knock, then build a door.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hader det |
|
|
nej jeg HADER det 
Jeg vil hellere være en god original - end en dårligt kopi
SÆLGES Næsten ny Wintec Combi 2000 m. dressur gjordstropper 17"
Kontakt for pris
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har aldrig selv... |
TinaR |
22-04-2009 19:45 |
|
prøvet det, for jeg er DESVÆRRE ikke til fisk og slet ikke råt. Dejligt at hun vil smage - men hun ved jo heller ikke, at rå fisk er lidt "anderledes". Vi har 3 børn, som altid har fået tilbudt og smagt på alt hvad vi har fået og som i dag (1, 4 og 6 år) spiser ALT og lidt til - vi har ikke brugt det med at lave "børnemad" eller andet i den stil. Dog har vi taget mad fra inden vi tilsatte salt da de var helt små, laver ikke maden super stærk og andet i den stil - men ikke noget med steg til os og pølser til dem 
TinaR Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205 og Bertram 250108
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| takkerq |
AmigoCjn |
22-04-2009 21:36 |
|
Først og fremmest: det fisk jeg bruger er almindelig røget laks/ørred, det er så nemt at arbejde med  Emma, er absolut ikke kræsen..... endnu. Og vi gør også en del ud af, netop ikke at gøre forskel på voksen og børnetallerken. Og bare det, at hun er så villig til at smage det vi serverer, det er jo super. Selv spiser vi "ofte" Sushi, vi laver det selv så det holder jo prisen noget nede. Og derfor behøver man ikke lige frem en anledning til det. :)
Tell that someone that you love Just what you're thinking of If tomorrow never comes
*** ~Garth Brooks~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| unskyld mig... |
|
|
hvor er min invitation til sushi  årh hvad jeg blev helt lækkersulten, men der er nok ikke sushi i buffetten i dag 
Karina82
STUD BASK
Counting all the assholes in the room... And i'm definetly not alone Nu med skimmel princesse kandidat
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sushi.. |
|
|
Sikke et fornuftigt barn 
Det har jeg spist siden jeg var helt lille. Jeg havde det endda med i madpakken i folkeskolen - pyh de andre børn syntes det var "ulækkert" 
Men jeg er også halv japaner, så jeg er opvokset med at spise "alt". Masser af fisk i alle afskygninger. Jeg fik endda små gennemsigtige tørrede fisk (med øjne mv) drysset på min ris som helt lille.
Mmm jeg bliver helt sulten. Det må snart være sushitid.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|