Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Hvordan hilser din hund? : )
Forfatter: 
Dato:  09-09-2008 16:44

Halløjsa.


Sidder lige og er syg og keder mig. Så tænkte at jeg ville starte endnu en tråd om hunde.


Den her gang vil jeg bare gerne vide/se, hvordan din hund hilser på dig, når du kommer hjem.


Tarzan skal altid have noget i munden, når vi kommer ind af døren. Det er nærmest lige meget hvad. bare det helst er stort


Her er ham ned hans hundepude, der stolt bliver båret rundt i hele huset eller haven, når vi får gæster




Ellers er det hans tæppe der står på spil. Den får sig også en fin løbetur. Mens man tydelig kan se på ham, hvor stolt han er.



Til sidst får i lige et billede af en Tarzan, der tydeligvis synes, at mor er møghamrende kedelig, når hun er syg. Så man kan ligeså godt gå i seng. Selvom det nu er svært med alt det man skal have med




Hilsen Pia


Riding is a dance between two friends.

Nu med Leika

Rip. Saphira 3/3-08


Sælges

Sona Blueline dressur

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vores Malou...
Forfatter: 
Dato:  09-09-2008 17:43

... er også en lab, så her foregår det på samme måde. Ligeså hos mine forældre, som også har en lab.





Mvh
Alice


Nu med to smækre RDH-hopper i stalden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 modtagelse
Forfatter: 
Dato:  09-09-2008 18:08

tjah mine svigerforældre har en gravhund...

og den tager ens sko

det er skide irriterende, for den plejer at smide den et sted (mest udenfor).

og jah, så den altså væk


så overvejer at se om der er noget man kan smøre på som smager adrbvadr, (lidt ligesom til krybbebidere)

nogle som kender noget?




Hilsen Kristina

Søger en rytter/passer til min Hoppe. 4622.

www.heste-nettet.dk/lodge/13781/ hest/211593/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vores hund
Forfatter: 
Dato:  09-09-2008 19:00

Sidder ALTID ude i gangen når vi kommer hjem, og når man så er kommet ind og har lukket døren, begynder han at gø-pibe, het hysterisk og hoppe op af en... Skøre hund...


Ang det med skoene, har vi fået det tip at man binder et sæt sko fast om hundes hals, og lader hunden gå med dem nogle timer, så bliver den godt træt af dem, og rører dem ALDRIG igen!


Mvh. Lotte


¨˜"°º•Heimdals Knut•º°"˜¨

- Gudens Hest -


Følle på vej e. BH Develino og Lauries Crusador!


Life Is like a Box of Chocolates - You Never Know What You're Gonna Get!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-09-2008 19:25

Vores GD 'knorrer' altid når hun hilser, samtidig med en overdreven logren. ;D
Hvis hun er i haven bliver hun helt åndsvag, og løber panisk rundt for at finde noget hun kan tage i munden og vise os.


mvh Anna
og Topas

Opstaldning tilbydes, boks eller løsdrift.
3390 Hundested

Stævnefotografering i Nordsjælland
0
0
Svar på denne tråd
 
 Felix....
Forfatter: 
Dato:  09-09-2008 20:19

Felix, min lab/mynde/kleiner münsterlignende blanding, skal altid have noget i munden, før han kommer ud og hilser. Og så foregår det med høje knurre/tude-lyde :-)



Mvh Maria



Imellem sort og hvid er der en masse farver


En god hest har aldrig en dårlig farve.

Gammelt ordsprog

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  09-09-2008 20:41

Min golden skal lige hen og klappes, derefter bliver der hentet sko eller lignende. Hun elsker at nuppe en sko - Heldigvis bider hun dem ikke i stykker, de bliver som regel lagt ned i hendes kurv...


Mine forældres Sheltie går helt i ekstase og hopper (desværre) op ad en..




Kender I Shannons fortid? Hun kommer fra Nordjylland (Nykøbing Mors)! Se præs. for billede og mere info!


0
0
Svar på denne tråd
 
 jskdhkashkj
Forfatter: 
Dato:  09-09-2008 22:24

Det kommer sandelig an på hvem det er der kommer på besøg :)


Favorit:

Min mor - Dina hyler, piver, hylegør og snorrer rundt om sig selv fra hun ser skyggen af min mor. Når min mor så gør antaster til at gå fra cykelhuset og til bryggersdøren (Dina ligger ved den anden dør, hvor hun har bedst udsyn) så flyver Dina gennem køkkenet og åbner ofte døren ud til bryggerset - herefter er det dalmatiner når det er bedst :D Smileører (lagt tilbage), MEGET logrende hale OG smilet - hun viser hele tandsættet!

Derefter kommer lidt senere når hun næsten er faldet ned igen, men lige kommer i tanke om hendes mor er kommet hjem hende hilsegø - der stikker hun hovedet i vejret og siger: Wuwuwuwuuwuuu i en meget lys tone (lidt som et ulvehyl med gø indover).


Ved andre mennesker hun godt kan lide er starten - hyl, piv, gø og åbne døren skrottet. Men resten af seancen er der stadigvæk.


Ved folk hun ikke kan lide/ikke kender gør hun og smiler i en forvirret blanding.. Der virker hun som om hun gerne vil være glad men pga. deres uvilje mod hende/hun ikke kender dem bliver hun lidt forfjamsket over hvordan hun mon skal reagere.


Hun tager ALDRIG noget i munden - for det pjat gider vi ikke - hundesavl er ikke lige vores favorit på ting der ikke behøver bliver oversået med det (jeg ville blive ret gal, hvis hun kom vansende ud med et par af mine yndlingssko i munden - selv om jeg normalt ikke er sart så er det altså IKKE noget hun skal så meget som tænke på at tage).



0
0
Svar på denne tråd
 
 Sascha
Forfatter: 
Dato:  10-09-2008 07:56

Sascha er vældig entusiastisk, når det kommer til den slags - hun er knap 7 måneder gammel, og vi er begyndt at forsøge at dæmpe hendes aktivitet i den situation.


Når jeg kommer hjem, sidder hun typisk og venter inden for døren (glasdør) - når jeg så begynder at gå hen mod døren bliver hun helt tovlig, logrer helt åndssvagt og begynder at hoppe på bagbenene. Når jeg kommer indenfor, hopper hun op ad mig og forsøger at hjælpe med at tage mine sko af (vi har et skoskab, så vi slipper for at få itubidte sko). Jeg sætter mig typisk ned, og så fiser hun rundt om mig et stykke tid, hvorefter vi går ovenpå, og så begynder hun at slappe af...


Ret aktiv lille labrador. :)



*Hvis forventningens glæde er den største, hvorfor må man så ikke glæde sig for tidligt?!* © VKH
Palomino/arabere: Ibriiz Arabians
| www.wspa.dk | www.kattens-vaern.dk |
0
0
Svar på denne tråd
 
 hun....
Forfatter: 
Dato:  10-09-2008 09:16

Nynne sidder klar foran døren når hun høre der kommer nogle hjem, så kan man se gennem glasset at så snart der er en der stikker en nøgle i låsen og låser op løber hun ind for at finde noget hun kan vise frem når vi kommer ind. Det er somregel hendes bamse eller en gris hun har, og så danser hun ellers rundt uden at have styr på sin logrende krop.


Mine forældres den ældste tager somregel også lige en sko i munden, men smider den ret hurtigt igen.


Det er også begge labrador




Rikke - nu uden sparky (med Nynne)


Canon 55-200, 4.5-5.6 objektiv tilsalg

0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  10-09-2008 09:33

Keiko som er labs gør som labs gør bedst- nemlig at finde noget at rende med i munden og vise sin glæde ved det og så hoppe og danse i hytten, komme hen og hilse på og løbe videre.


Kiki springer rundt som om hun ahr krudt i røven og springer op og render rundt i glæde.



Udlejning af hestetrailer-

Samt formidling af LR aloe vera produkter

Tjek præs.


Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet intet midt imellem

0
0
Svar på denne tråd
 
 Også her
Forfatter: 
Dato:  10-09-2008 09:42

Sonny (lab/shæf blanding) skal også have noget i munden når min datter og jeg kommer hjem :) Det må ligge til Lab'ben.


Han logrer og er rigtig glad og står ved døren og venter. Plejer at sige hej til ham, mens jeg slæber ting ind i køkkenet og så klapper jeg ham lidt :)




Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok



Kender du denne pony?
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det samme
Forfatter: 
Dato:  10-09-2008 10:32

som alle de andre skriver at deret lab gør. Tager noget i munden. Sten,blade ,pinde,strømper,snor hvad som helst. Hun kan blive helt febrilsk hvis ikke hun lige kan finde noget der egner sig


Mvh.Nissen.


Ejer af tre skønne ponyer!



0
0
Svar på denne tråd
 
 her.....
Forfatter: 
Dato:  10-09-2008 10:40

Står vovsen rigtig glad og logrer ved døren og venter. Plejer at sige hej til hende, mens jeg slæber ting ind i køkken/gang, sætter dem ned og ca. 5 sek efter...ser hun sådan her ud:


mvh Sette


Det er sjovt at tage heste seriøst!!

- sette.mono-hq.com -

0
0
Svar på denne tråd
 
 Skønne skønne
Forfatter: 
Dato:  10-09-2008 13:24

hunde i alle lyder til at have.


Man kan da heller ikke blive andet end i godt humør af det.


Når Tarzan skal ud at tisse skal han også helst have noget med. Allerhelst en bold han har. Men hvis den ikke er i nærheden er det tæppet, der står for skud.


Så mor her tænkte en dag, at nej det skulle han ikke. Så jeg stilte mig på det, med det resultat, at jeg blev slæbt 2 meter hen af fliserne og var lige ved at vælte ud af terrassedøren. Han er nu en målsat herre ham Tarzan



Hilsen Pia


Riding is a dance between two friends.

Nu med Leika

Rip. Saphira 3/3-08


Sælges

Sona Blueline dressur

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ingen mundting her
Forfatter: 
Dato:  10-09-2008 13:57

Jeg har en alaskan malamut pige på 17 mdr. som kommer hen og står og kigger på mig mens jeg får tøj, sko og diverse poser/tasker sat fra mig Derefter sætte jeg mig på hug, og så kommer hun og putter hovedet helt ind i maven på en, hun ender altid med at få en væltet ned på numsen Så hilser vi lige og jeg får et par kys, og så går hun igen, og jeggår i gang med diverse gøremål.. Dejlig nemt og hyggeligt


En god træner kan få sin hest til at yde sit bedste, mens en suveræn træner kan få sin hest til at yde det bedste, fordi den selv vil !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fluffy
Forfatter: 
Dato:  10-09-2008 15:40

Mine naboer siger Fluffy er verdens bedste vagthund. Så snart der kommer nogen form for gæster uanset hvem, så farer han ud af døren, tromler dem ned der står i vejen, og drøner ud i haven og finder den største pind. bagefter løber han hen til gæsterne, klasker dem en over skinnebenet med pinden, vender om og så får de også en klask af pinden bag på knæet. så folk der er vandt til at komme her er hurtige til at komme indenfor ellers ved de godt de er fyldt med blå mærker når de går igen


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider