Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

knapstrupper bl og barockpinto
Forfatter: 
Dato:  11-07-2008 20:21

De er ikke til salg, og Laya bliver det heller aldrig, men jeg synes det kunne være meget rart at høre hvad de ligger på i prisklasse, da jeg overvejer at få dem forsikret. Jeg har kigget lidt på markedspladsen, og andre salgssider, men synes de priser der er på tilsvarende dyr er helt absurd høje.

Navn : Charlie
Køn: Vallak
Højde ca 155 cm
Alder 4 år
Race: Knapstrupper/fjorhest
Gang: Over middel
Beskrivelse: Blev gjort ryttervant sidste sensommer, men er først startet seriøs tilridning sidst på foråret. Vil gøre alt for sin rytter, og gør sit ypperste for at gøre det rigtige. I dressuren søger han selv til biddet og går næsten stabilt hvor han skal, kan bøjes af i en volte, og lystrer fint for både schenkel og hånd, kan rides med og uden pisk og sporer. Jeg har galopperet på ham et par gange, men vi har ikke fået lært galopanspring helt endnu, det kommer dog snart. Han er blevet løssprunget hvor han viser talent og vilje, jeg regner med at skal springe mit første spring på ham en af de nærmeste dage.
Kan rides ud alene og sammen med andre uden problemer, det kan dog blive nødvendigt at stå af og trække ham forbi noget farligt hvis man er alene. 99% trafik sikker. Trailervant (jeg kan nemt læsse ham selv), nem at have med i byen, tager ikke på vej over at blive redet et fremmed sted. har stærke hove, som han passer godt, bruger ikke sko. En rigtig kælepot, nem og omgængelig i stald og på fold.

Flere billeder
www.hestegalleri.dk/html/ gal_visbil.asp?ID=76957
www.hestegalleri.dk/html/ alb_vis.asp?AlbumID=78725
Ridebillederne er fra første gang han blev redet på banen, og en måned gamle.

Navn: Jimbalaya af Bjørholm
Køn: hoppe
Højde forventet 162-164 cm
Alder 3 måneder
Race: Barockpinto (50% frieser, 50% pinto, fuld stamtavle på begge forældres sider, og får blåt hestepas)
Gang: Over middel, viser tegn på at hun vil få knæløft
Beskrivelse: Et tillidsfuldt hoppeføl, som har fået det bedste fra begge racer. Hun kan stå bundet, få løftet hove, trækkes med og uden mor, røres over det hele og finder sig pænt i at få grime af og på.

Flere billeder kan ses her:
www.hestegalleri.dk/html/ alb_vis.asp?AlbumID=73892

Kom med nogle bud på hvad sådan et par dejlige dyr kan koste.

Knuzer fra Heidi

Dejlig lille hest søger en part Partsanonce

0
0
Svar på denne tråd

Heste priser..
Forfatter: 
Dato:  11-07-2008 20:26

Jeg har ingen ide om de priser, men hende Jimbalaya kan du bare sende hjem til mig.

Hvor er hun dog bare dejlig.

Kærlig Hilsen Camilla

Ejer af araber hoppe

0
0
Svar på denne tråd

ingen pris
Forfatter: 
Dato:  12-07-2008 02:26

Jamen så tager jeg da bare knapblandingen den er så super fin...

Mvh Marianne

Stolt pony mor.

Mangler du en dygtig sadelmager?? Så kommer Kit Hansen til Stouby v. Vejle. den 4 August.

http://www.hestens-sadelmager.dk/

0
0
Svar på denne tråd

overskrit
Forfatter: 
Dato:  12-07-2008 22:05

Jepsem - nope han er miiiiiin

Har heller ikke nogen ide om pris - men et par rigtig kønne heste du har!!!

HN-sommertræf på Mors. Se tråd under arrangementer. Måske ses vi!!!

Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd

Ikke mange bud
Forfatter: 
Dato:  13-07-2008 13:14

Det var ikke mange bud, så kan jeg da godt forstå at jeg selv har så svært ved at vurdere hvor de ligger :-)

Tak for jeres ros, jeg er også super glad for dem, og de kommer ikke herfra medmindre jeg bliver nødt til det :-)

Knuzer fra Heidi

Dejlig lille hest søger en part Partsanonce

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider