Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 stævne OHR idag :D
Forfatter: 
Dato:  17-11-2007 23:18

Godaften Ænder :)


Så er vi jo kommet hjem fra stævnet i OHR idag.

egentlig gik det okay, han var dog ikke helt optimal idag synes jeg, men han var okay.


I LA2'en blev vi nr. 5 m. 61,6% der var nogle småfejl, fra min side af, og han var ret spændt og urolig fortil, og ellers var han egentlig fin, men det var helt okay :)


I LA4'en havde jeg regnet med det var gået lidt bedre, og da der heldigvis var kommet en til i klassen blev det til lidt konkurrence alligevel ;) Men men men.. Pludselig da jeg skulle til at gå på banen var der noget der generede ham voldsomt, jeg aner ikke hvad det var, men tror det var grundet en løs forsko.
Han hoppede lidt rundt og var vildt spændt og urolig, så jeg sørgede for at bevare roen, ride ham godt lang og dyb, og prøve at få ham til at slappe af, så godt som muligt.


- Til sidst i programmet blev han da nogenlunde afslappet, og vi fik en fin afslutning på programmet, og jeg kunne ikke andet ned smile hele vejen rundt i programmet ;) tos.

Men jeg er helt sikker på at der var noget generede ham, på den måde han reagerede på, men jeg er ret stolt af mig selv at jeg sådan kunne bevare roen


og og og alligevel endte det med en første plads til os : D selvom den egentlig ikke var fortjent efter min mening, men det var da okay, så fik vi da noget med hjem ;)


Lige mange få billeder, da det ikke var optimalt i ridehuset :)

Videoen kommer muligvis senere.


1: flotte dyr.


2: opvarming :)


3: øgning, opvarming.


4: efter LA4 - venter på præmieoverrækkelsen.


5: præmieoverrækkelse LA4 :)


6: smukke?

7: at være stolt? hva' maestro haha. hvis der var noget at være stolt over


hihi. men en dejlig dag med familien, og frederikke som altid følger mig rundt til stævnerne, ville ikke klare dem, ligeså godt uden hende - og denne gang var nanna også med <3 hihi.


- Bianca & Maestro :)



» Biancahvolbøll «

maestro - we are the real champions!

Fando I still miss you!

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-11-2007 15:08

tillykke med resultatet...*ss*

jeg skulle da have vidst at du skulle starte der så var jeg da kommet forbi til en kikker...

han er nu skøn ham Maestro men jeg forstår nu ikke hvorfor han ikke får mere hals når (som det i hvert fald ses på dine billeder) du rider ham så pænt...

kan du ikke give ham noget "krudt" *lol*

nå men i hvert fald tillykke med en dejlig dag...*ss*



Dressurtante med de 2 stjerner !!

* Hannibal & *Morning Star - /nu uden Lord De luxe/.

EN KRONE OG EN BØLGE ER DA EN SELVFØLGE....;o)

ww

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider