Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 2 dressurstævne på Hannibal
Forfatter: 
Dato:  30-06-2007 20:40

ja vi måtte jo prøve igen efter succesen sidste gang og startede så de samme klasser i Fukr idag (lc1 med og uden galop), vi kom til at starte med for sent da der lå meget vand på vejen og vi måtte snegle, så vi nåede at varme op 10 min inden vi skulle starte første klasse, så ind på banen på en tikkende krudttønde på en meget våd bane han i forvejen ikke ville dyppe sine fine hove i (han er ikke redet siden tirsdag da vores bane svømmer ), behøver jeg at fortælle at jeg ville have siddet bedre på et cykelstativ sådan som han spændte op..*gg*

nå men vi fik kæmpet os igennem og næste klasse gjaldt.. der gik det dog bedre men bestemt ikke suverænt og han havde helt glemt hvad venstregalop var men vi kom dog også igennem den med livet i behold procenterne snakker vi ikke om da de var ret skidt men vi havde en rigtig god tur trods vejret og den manglende tid.. men her til billederne.. skal nok skåne jer for de rigtig grimme...

ris og ros modtages som sædvanligt med kyshånd..


hvem sagde haseaktion...







tændt bøf...*g*




Dressurtante med de 3 stjerner * * *

Hannibal - Morning Star - Lord Deluxe

EN KRONE OG EN BØLGE ER DA EN SELVFØLGE....;o)

www.123hjemmeside.dk/staldhansen

0
0
Svar på denne tråd
 
 din hest
Forfatter: 
Dato:  30-06-2007 20:56

Hej

Det er en MEGET fin lille hest du har dig der.

Han er godt nok pænt sat sammen. Hvordan er hans gangarter??? Har nemlig erfaring med at Hertug afkommene er ret godt gående.

Ang ris:

Kunne godt tænke mig han kom lidt mere op ad bakke. Han ligner en hest som gerne vil gå og putte sig med hovedet bag lod. Ligeledes erfarer jeg på nogle af billederne at han "skovler" lidt bagud. Dette vil formodentlig kunne afhjælpes med lidt opad bakke ridning i form af overgange, versade samt ens sug på begge tøjler hvilket jeg ved du jo nok er udmærket klar over

Men kan se på din præsentation at han kun er 5 så du må tage min ris med et gram salt, slå koldt vand i blodet ang dine procenter og nyde den dejlige hest som du er ejer af.


PS: NEJ krone og bølge er IKKE en selvfølge... i hvert fald ikke når man er oldenborg menneske. Fordi: en gang oldenborg ALTID oldenborg... hi hi




Med Venlig Hilsen

Nanna Høst Nielsen & Viktor Helfin

0
0
Svar på denne tråd
 
 Flot flot
Forfatter: 
Dato:  30-06-2007 21:14

Da jeg læste din tekst forberedte jeg mig på at se noget knapt så kønt, men sådan ser det jo slet ikke ud


Det er en lækker sag du har og det ser da rigtig pænt ud !!




Hilsen Stina Med Perfekte Perfi
Lækker Passier sadel sælges.
Skriv for info
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-06-2007 22:26

NannieFine: mange tak...*ss* hans gangarter ligger bestemt langt over middel men jeg arbejder med at få mere sving og bæring i ham i nedsidningen da han der hurtigt taber den da jeg ikke kan bruge mit sæde optimalt efter en gammel ulykke... men så må der jo prøves andet...*s* halve parader og overgange trænes der på ligeledes... men versader kan han dog ikke endnu.. eller.. jo til den ene side... han kan sagtens finde på at putte sig men det er som regel fordi jeg ikke får skubbet ham nok med bagfra.. han er desværre ret tændt når vi er ude så han spænder op i nakken og taber ryggen så pt er det vigtigere for mig at han får ryggen med (den skulle jo gerne holde mange år *s*) og så pyt om han putter sig lidt.

men jeg takker rigtig mange gange for såvel risen som rosen det altis skønt med lidt mere at arbejde på...


Stina (Perfekte Perfi): takker mange gange for rosen...*ss*


Dressurtante med de 3 stjerner * * *

Hannibal - Morning Star - Lord Deluxe

EN KRONE OG EN BØLGE ER DA EN SELVFØLGE....;o)

www.123hjemmeside.dk/staldhansen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så fin han er..
Forfatter: 
Dato:  30-06-2007 23:01

Han er jo så fin ham Hannibal:D


Du kender jo dine fejl, og jeg ved du arbejder på dem:D men husk nu de stigremme:D De skal altså vende den anden vej Bianca:D


Hvordan var opvarmningsbanen? Et stort mudder hul? Sidst jeg avr der var dte under alt kritik nemlig..


Hilsen Jette
med den dejlige Nazal.
<3Hvil i fred Loke. Død D. 24-8-06<3
<3Hvil i fred San Diego. Død D. 5-11-06<3

<3I er begge elsket og savnet<3


www.nazal.webbyen.dk

designet af Cecilie (Chaos)


0
0
Svar på denne tråd
 
 ja, han ser
Forfatter: 
Dato:  01-07-2007 08:52
rigtig fin ud. Jeg havde også ventet nogle værre billeder, men blev mere og mere positiv jo længere jeg kom ned


Positive riding, Henrik Johansen

Smykker i godt håndværk, Louise Degn

AT Horsecare, Annette Kolstrup

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-07-2007 10:04

jette: ja han er en fin dreng men har os fortalt ham at han ville være endnu mere fin hvis han gad gå sådan hele tiden og ikke kun når herren ikke leger kamel...

ang stigremmene ja så må det vist være mit "varemærke" for jeg glemmer det altid

ja hverken opvarmning eller banen var ret god, jeg skulle i hvert fald ikke forsøge mig med at galopere på græsset... *g*

har du nogen ide om hvornår du skal ud og starte igen??



Annemarie Brink (ABC): hi hi mange tak...*gs* men som sagt har jeg skånet jer for de billeder hvor han agerer glohest og smider ryggen...


Dressurtante med de 3 stjerner * * *

Hannibal - Morning Star - Lord Deluxe

EN KRONE OG EN BØLGE ER DA EN SELVFØLGE....;o)

www.123hjemmeside.dk/staldhansen

0
0
Svar på denne tråd
 
 bianca..
Forfatter: 
Dato:  01-07-2007 10:51

Ikke lige umiddelbart.. Nu venter jge lige til jeg må gå ordentligt i gang med ham, og så skal jeg have styr på galoppen, men så skal vi ud og starte;)

Håber på jeg kan starte hos os selv til september..


Hilsen Jette
med den dejlige Nazal.
<3Hvil i fred Loke. Død D. 24-8-06<3
<3Hvil i fred San Diego. Død D. 5-11-06<3

<3I er begge elsket og savnet<3


www.nazal.webbyen.dk

designet af Cecilie (Chaos)


0
0
Svar på denne tråd
 
 jette...
Forfatter: 
Dato:  01-07-2007 13:41
kan godt forstå du savner det... håber da snart i er klar igen...*s*

Dressurtante med de 3 stjerner * * *

Hannibal - Morning Star - Lord Deluxe

EN KRONE OG EN BØLGE ER DA EN SELVFØLGE....;o)

www.123hjemmeside.dk/staldhansen

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider