Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Rose-tråd
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 12:54

Denne tråd er for de - forhåbentlig mange - der synes det er vigtigt at rose andre.


Hvem synes du fortjener ros?


Jeg vil gerne lægge du med at rose juniorlandsholdet i Dressur for deres smukke Japan-indslag ved Gallashowet i Herning:



Med venlig hilsen


Lars



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 12:56
Ov der vil jeg godt rose en masse herinde fra for at støtte op omkring alt det med Egbert det er en fantastik støtte der er blevet givet og det er jeg meget taknemlig for. alle ved hvem de er

Klikkertræning. kurser mm se mere på min hjemmeside.
www.klikhesten.dk


Vi er med i Team Clickers, Et klikker show med stil
Kontakt os på vores hjemmeside www.TeamClickers.dk




0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 13:13

Min familie, mine venner både irl og herinde skal ha de største roser, der findes De gives for at kunne holde mig ud, støtte mine underlige påhit og "bare" være der TAK!!!




Connie


www.aesel.dk

www.wmgalleri.webbyen.dk


Never argue with an idiot!

They drag you down to their level

and then beat you with experience.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja Lars...
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 14:49

Din tråd har ikke fået så meget opmærksomhed som hadetråden, men det havde vi vel heller ikke forventet, hva´?


Jeg vil gerne rose min kære mand for at være så forstående, for alt det her heste"fjolleri", først mig og nu min datter som efterhånden også er blevet "ødelagt". Nu er han, gud hjælpe mig, også begyndt at strø og nusse om hestene , er han mon også ødelagt nu


Mine kære 2 heste som gennem længere tid har sparet mig for "unødige" dyrlægeregninger ( 7-9-13, klonk, klonk, klonk).


Til deres opstaldnings "mor" for bla. at muge under dem, under min graviditet(også ros til dig Oxalia, som gjorde det samme da jeg ventede den første)


Tak



Pigetøj str.50-62 sælges

se præsentation

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Mette
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 15:52

Det ville være meget imod ånden i rose-tråden at kommentere andre tråde på andet end positiv vis - så ingen kommentarer herfra.


Hvis nogle ligger inde med billeder af heste og ryttere, der har gjort det godt - evt til deres første stævne - så bring dem her sammen med rosende omtale. Ros må gerne overdrives, det skader ingen - tværtimod!


Med venlig hilsen


Lars

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rose-indlæg..
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 16:07

Så vil jeg rose alle de hn-folk der støttede mig sidste vinter da min frieser var skadet. Dem der sendte mail og spurgte til ham efterfølgende.


Så vil jeg rose de forskellige frieser avlere der gerne giver råd, hjælper og viser heste frem og undlader de sure miner når man køber et andet sted.


Frieser folket generelt skal også roses for ikke at være trykket af janteloven, for at kunne rose andres heste og for aldrig (jeg har i hvert fald ikke oplevet det) at kritisere andres heste.




De venligste hilsner Marie...



www.sandersvig.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 Den tager jeg imod ! Mette.
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 19:21

Godt den tråd, hvor jeg mobbede dig med dit røde hår, blev slettet. Puha ,- når du nu taler så sødt...


Jeg vil gerne rose moderationen for at tage fat om nældens rod.

Det var godt !


Og så dem som ligger nogle dejlige billeder ind, vi andre kan sidde og nyde.



Hingsteføl sælges: Oldenborg født 12/5-06 og ½ Dartmoor født 3/5-06


BOYCUT RODEO PÅ DANSK GRUND! Og alle andre steder.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 19:30

Jeg synes det er en rigtig go' idé med en rose-tråd :)


Først vil jeg rose min dejlige kæreste for at være den han er, og altid være der for mig når jeg har brug for ham


Min mor skal ha' ros for at være verdens bedste mor.. Hun er så dejlig og hjælpsom og altid i godt humør :) Og når jeg kommer over til hende, hygger hun rigtig om mig, og jeg elsker hende overalt på jorden



Så vil jeg gerne rose alle de HN'er der kommer med positive kommentarer til andres billeder, og indlæg. ( Hvis folk dog ikke selv har bedt om at få at vide hvor dårligt de rider, og hvor "onde" de er ved deres heste)







>> Robertsen<<
0
0
Svar på denne tråd
 
 Min kæreste!
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 19:30

Jeg vil gerne rose min kæreste , fordi han siden onsdag før påske troligt har passet min heste selvom han slet ikke bryder sig om dem.


Jeg kom til skade på mit arbejde, og skal holde mig i ro 2-3 uger endnu. Så der er masser af tid til at han kan lære dem at kende rigtigt. Nu kan han huske deres navne, og kan også godt finde på at nusse dem lidt i panden, bare ikke hvis jeg ser det


Godt initiativ med sådan en tråd iøvrigt...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 21:04

Så skal Andreas Helgstrand helt bestemt have ros for han er fantastisk og det samme er Matiné!



.

.

Heldig ejer af Gáski fra Tøndborg med kæresten Prinsessa Søren

http://www.123hjemmeside.dk/gaski

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 21:08
I skal da også selv have ros for at avle så fantastisk smukke heste De var rigtig dejlige da jeg var ovre og se dem ved jer!

.

.

Heldig ejer af Gáski fra Tøndborg med kæresten Prinsessa Søren

http://www.123hjemmeside.dk/gaski

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så vil jeg rose
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 21:10

Victors låner og tidligere part, hun er en skat for at passe så godt på ham og jeg er 100 % tryk ved at han er der nede i sønderjylland.


Jeg vil Rose alle dem der kan komme med konstruktivt kritik og rose dem der kan tage i mod det,


Jeg vil rose min kæreste fordi han har holdt mig ud igennem svære tider, og jeg vil rose min datter fordi hun er blevet så meget bedre til sprog og forståelse end sidste år



Og så vil jeg rose Erik min kat fordi han altid er der når jeg er ked af det



Jannie

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Benzonshøj
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 21:13

Helt enig - Andreas Helgstrand og Matiné er et stort aktiv for dansk ridesport - og det bedste er, at de har mange gode år for sig.


Og stor ros til fotografen, der har taget billedet - det er helt fantastisk, med total fokus på hest og rytter, der begge udstråler koncentration.


Med venlig hilsen


Lars

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 21:19

Den hest er bare fantastisk! Den danser bare afsted og ser ud som om den elsker det mere end noget andet! Jeg tror også Andreas er en meget sympatisk rytter!


Hvordan går det med fjordbamsen?


.

.

Heldig ejer af Gáski fra Tøndborg med kæresten Prinsessa Søren

http://www.123hjemmeside.dk/gaski

0
0
Svar på denne tråd
 
 Oxalia..
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 21:31

enig!! til moderatorene.




Pigetøj str.50-62 sælges

se præsentation

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kræftens bekæmpelse - Hesteshow
Forfatter: 
Dato:  13-04-2007 07:47

En stor ros til Lonni Kjær for - sammen med mange andre gode kræfter - at have stablet et imponerende hesteshow på benene, hvor alle indtægter går til Kræftens Bekæmpelse. Alle medvirker gratis!


Det er den 29. April kl. 11 på Møllerup Gods - se program m.m.: http://www.sart.dk/hesteshow.info/


Med venlig hilsen


Lars

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-04-2007 08:55

Jeg vil meget gerne rose min dejlige hest Golden Fabia for at han kan holde mig ud. Og at han giver mig så meget glæde i livet. Han er bare den bedste ven jeg kan ønske mig!


Jeg vil meget gerne takke Fabis mor Golden Destiny fordi hun gav mig Fabi.


Takker også min dejlige mormor for altid at hjælpe mig når jeg har brug for det. Og at hun altid er klar på et knuz


Tilsidst vil jeg bare takke min veninde Stine for at hun altid er der for mig. Fordi hun altid støtter mig når jeg selv er i tvivl. Og at vi altid har det så dejligt når vi er sammen!





Knuz fra

Hende med den gyldne skønhed

GOLDEN FABIA!


En hest galoperer med lungerne, den kæmper med hjertet og vinder pga sin karakter!!!



0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-04-2007 12:06

Karina ♥Fabi♥ - du siger noget!! :) (Lækker hest du har :) )


Min lille pony ;D skal have en kæmpe ros for at være den han er!




Connie


www.aesel.dk

www.wmgalleri.webbyen.dk


Never argue with an idiot!

They drag you down to their level

and then beat you with experience.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-04-2007 13:17

Mrs.Heaven..

Mange takker for det!! Er også glad for ham!





Knuz fra

Hende med den gyldne skønhed

GOLDEN FABIA!


En hest galoperer med lungerne, den kæmper med hjertet og vinder pga sin karakter!!!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg vil
Forfatter: 
Dato:  13-04-2007 21:58

gerne takke Karina med Fabi, den skønne pige som har skrevet over mig...

For at hun har genfundet min interesse for dressuren, tak for lån af Golden da du havde hende, tak for al sjov som jeg har og du ser ud til at have når jeg rider Fabi og tak for hjælpen og støtten omkring min ridning på Lasse og fordi du hjalp mig med at finde ham!

Og selvfølgelig for et dejligt venskab!


Lige et billede af Lasse



Og tak til min far for økonomisk hjælp da jeg skulle have en afløser for min gamle hest Beauty som er pensionist nu, har ham stadig og stor tak til ham for alle de dejlige år med ham!


Beauty...



Tak til min dejlige mand som ville på landet og bo og for at han bare er som han er!


Hilsen Stine




Startvægt: 108.9 kg

Ønsket tab: 34.0 kg


Tabt: 19.1 kg



0
0
Svar på denne tråd
 
 Vil gerne rose
Forfatter: 
Dato:  14-04-2007 12:25

Jeg vil gerne rose min mand, som arbejder hårdt, og som alligevel har overskud til at hygge om mig, når han kommer hjem fra job. P.t. er jeg "sat ud af spil" da jeg har brækket anklen, og overhovedet ikke må støtte på foden.


Jeg vil rose min veninde Birgit, som lægger ører til alle mine frustrationer, over ikke at kunne det samme som før, pga en brækket ankel. Og som kommer og hjælper mig med en masse ting, og som kører mig til hesten og ordner den, nu hvor jeg ikke selv kan. Selv om hun selv har rigtigt meget om ørerne. Så vil jeg rose hendes mand Søren, for også at give en hånd med i en svær tid, for mig og min mand. Og hendes to sønner Kasper og Emil, som er så ridderlige, og holde dør og låge for mig. Kasper der siger, "bare rolig Heidi, hvis du falder skal jeg nok gribe dig". Han er 9 år gammel Og ved godt jeg ikke er autoriseret krykhusar. :-)Emil fylder 7 imorgen søndag.

Tusind tak er slet ikke ord nok


Så vil jeg takke min veninde Henriette, der også har gjort hvad hun kan for at hjælpe mig med min hest, også inden jeg brækkede anklen. Og hendes forlovede Daniel, som har lavet min knallert for mig. Ja i det hele taget har de været uvurderlig hjælp siden vil flyttede til Fyn. I ved selv hvad jeg tænker på


Så vil jeg rose Berit som jeg har købt min hest Ferrari DM af, for altid at give et gode råd, og for at hjælpe mig med at holde begge ben på jorden :-)


Så vil jeg rose min snart 3 årig gamle hingst, for at have et super godt hoved, og for at tage det som noget af det naturligste, når jeg kommer trillende i kørestolen.


Så vil jeg rose min mor. Hun klarer mange af livets prøvelser flot, og lytter når jeg er ked af det.


Så en ros til alle mine andre venner.


Ros til tråden (Det er jo en rosetråd :-))


Ros til Martiné og Andreas. For ja, de gør det sgu virkelig godt :-)Mangler faktisk ord


Uha, nu håber jeg ikke at jeg har glemt nogen??



Hectoria/Heidi



"If you don't design your own life plan, chances are you'll fall into someone else's plan. And guess what they may have planned for you? Not much."Jim Rohn
0
0
Svar på denne tråd
 
 Roser...
Forfatter: 
Dato:  14-04-2007 12:49

Jeg vil gerne sende en rose til mine venner og min familie, i særdeleshed min bror og min svigerinde for altid at være der for mig. Min mor og far for altid at give en hjælpende hånd.


Der skal gives en rose til min chef, blot fordi han formår at sætte prikken over i'et i min hverdag.


Ruth skal have en rose, fordi hun havde mod, hjerte og vilje til at fortsætte Ponygården i Fredensborg, efter hendes datte June døde i en alt for tidlig alder og alt for brat. Ruth der stadig, år efter, altid holder sin dør åben, hvis man har brug for en snak om gamle dage og minder.

June, Ruth og Putte:


og en rose til alle jer derude, der selv i en travl hverdag, har overskud til at sende et smil til en fremmed på gaden, ønske ekspedienten i netto en god dag, hjælpe en ældre over vejen eller rejse sig i bussen... til alle jer, der viser en smule overskud i hverdagen.


Anne








0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-04-2007 21:06

Takker mange gange Stine.. Bliver jo helt flov..


Men ja vi har det nu sjovt.. Haha





Knuz fra

Hende med den gyldne skønhed

GOLDEN FABIA!


En hest galoperer med lungerne, den kæmper med hjertet og vinder pga sin karakter!!!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Roser og tak
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 08:00

Jeg vil gerne rose Stine med Lasse og Karina med Fabi.


Stine (og hendes mand) skal have mange roser fordi Waldy har fået lov til at flytte ind i deres stald. Det betyder rigtig meget for mig. Tusind tak for den store store hjælp.


Karina skal have mange roser fordi hun vil hjælpe med mig med at komme igang med Waldy igen. Tusind tusind tak


Hvis det ikke havde været for jer to så tror jeg ikke at jeg var kommet igang med Waldy.


Tusind tusind tak til jeg begge (og Stines mand)


Mange knus fra Anette

0
0
Svar på denne tråd
 
 Roser til de to på motorcykel..
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 09:28
fordi de tog farten af og tog hensyn, i går da de kørte forbi, lige da jeg stod ved siden af vejen og øvede trailerlæsning med min hest !
0
0
Svar på denne tråd
 
 Fantastiske Fantacy
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 09:32
Min pony skal bestemt have al den ros hun kan bære.
hun var nemlig så sød, at selvom jeg lavede en grim rytterfejl der endte med et styrt, så sprang hun bare videre, og var bl.a. fejlfri i en 120 omspring


Amanda&Fantacy

Take these burned eyes
and learn to see.

Opstaldning i Hundested søges!
fra d. 8/6 til d. 10/6

0
0
Svar på denne tråd
 
 Roser..
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 09:53

Jeg vil Gerne rose min tvillingesøster fordi hun altid hjælper mig - både til hverdag og fest Fordi hun altid gir en hjælpende hånd med undervisning i dressurens svære kunst og fordi hun gerne står tidligt op når min hest skal flettes op


Så en rose til dig Louise.


Louise på hendes pony Soldals Chelsea ;


Også en rose til vores flittige pige Regitze Mønster. Hvor er det flot som du altid passer og nusser vores pony Cecilie til den store guldmedalje! Og fordi du altid hjælper når vi er til stævne


Et billede af Regitze og storådalens Cecilie ;


//Hellas.

New Forest Ponyen - Avlet med hjertet - Redet med Stolthed!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Rose-tråd
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 11:42

Uha hvis jeg skulle rose alt det gode så kunne jeg fylde hele denne tråd til ukendlighed


Men der er både min svigerfamilie som har stået med åbne arme fra dag 1. Min egen familie, mine venner og min mand.


Vores opstaldnings sted, de er for skøre De er med til at livet i stalden er sjovt, vi griner og hygger meget. Og alle har det godt med alle, det er simpelthen skøønnnt. De er alle samme skøre så man kan ikke lade være med at få lattermusklerne igang hver dag.


Så er der chefen, han er også en skør gut, der gør hverdagen nem og giver mig ansvar 110%. Så tak for mit job.


og så er der vores dejlige dyr både hestene, hundene, kattene og vores marsvin. De gør at vi har meget indhold i vores hverdag. Og de er der ALTID hvis man skal have en krammer/trøster/gode susses oplevelser. Ja jeg kunne jo blive ved og ved.


Så alt i alt tak til mange for mit indhold i livet.


Og tak for denne tråd.




Se vores hjemmeside på www.123hjemmeside.dk/staldarthur

Undervisning samt opstaldning tilbydes i Fårvang kig på vores hjemmeside for mere info.


Dejlig 2 hestestrailer udlejes i Fårvang/Tilst.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 16:10

Der er mange der fortjener ros!


Mine venner og familie, fordi de altid er der for mig.


Camilla, fordu hun lader mig tilbringe tid sammen med hendes dejlige heste.


Alle herinde fra, fordi I altid har nogle super gode svar, på

alle mine mange spørgsmål.


stine79, herinde fra, fordi hun har tabt sig så meget. Det er virkelig flot!


Min skole, fordi de virkelig har hjulpet mig videre.


Og så kan jeg ikke lige komme i tanke om flere :D



Hilsen Tatjana


Medlem af DHPV og glad for det :)




www.trendgirl.dk/?r=13770


0
0
Svar på denne tråd
 
 God tråd
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 17:37

Dem jeg vil rose aller mest er min mor og min søster De er der altid, både i modgang og i medgang. Uden dem ville jeg ikke være den person jeg er i dag.


Derudover vil jeg rose Lis Kristiansen (www.dalgaardhorses.dk) og Torben Andersen (www.naturalhorsetraining.dk), for den indflydelse de begge har haft i mit liv og i den måde, jeg omgåes og træner hestene på.




Stald Skærlund

Her får alle særbehandling


Unique acessories til hesten & rytteren

Alt fra håndlavede pandebånd til swarovski sten på ridehjelm, underlag, gamacher osv.

www.skaerlunddesign.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mette Rafn
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 19:15

Jeg vil gerne takke og rose min ridelærer Mette Rafn, for hendes store tålmodighed med mig selv når min tålmodighed er brudt. For hendes gode råd og enorme hjælpsomhed, som har gjort mig til den rytter jeg er idag. Og selvfølgelig for at have ladet mig låne hendes heste Lady My og Shiva Kashy at ride på engang imellem.


Skal vi lige have nogle billeder af vidunder pigen:


Mette på Sorte(Lady My)


Mette på Kashy (Shiva Kashy)



1000 Tak til Mette



**Maja og Romeo**

Til Julie: Jeg har stjålet din elskede Romeo og ført ham ind i mit inderste hjertekammer.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 20:26

Åhh mange mange tak Anette...

Hjælper med glæde!!


Vil forresten også gerne rose Lars Petersen for at have sat DK på verdenskortet i dressurridning. Og for at han beviste at Oldenborger godt kan!!


Men vil egentlig også gerne rose mig selv lidt (ikke fordi jeg er egoist )... Med alle de nedture jeg har haft at jeg så er kommet videre...!!





Knuz fra

Hende med den gyldne skønhed

GOLDEN FABIA!


En hest galoperer med lungerne, den kæmper med hjertet og vinder pga sin karakter!!!



0
0
Svar på denne tråd
 
 ***'
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 20:34
Jeg vil gerne rose alle godhjertet hjesefolk, som tager sig ærligt og ordenligt at deres heste :)


- Mvh. Cecilie -

Nu med Obbe : D


www.ChaosPhoto.webbyen.dk - Amatør Fotograf

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hatten af for...
Forfatter: 
Dato:  16-04-2007 09:13

En hel buket roser til Frieserhesten-Midtjylland, der igen i år har gennemført et velorganiseret og velbesøgt mønstringskursus, med henblik på talrigt fremmøde af Friesere til sommerens dyrskuer.



Billede fra mønstringskurset 15. april 2007



Med venlig hilsen


Lars



0
0
Svar på denne tråd
 
 55.000 kroner til Kræftens Bekæmpelse
Forfatter: 
Dato:  03-05-2007 09:13

En kæmpe buket roser til Lonni Kjær og de mange frivillige hjælpere, der stablede et kanon-arrangement på benene på Møllerup Gods sidste søndag, den 29. april.


Der kom over 1400 tilskuere for at se på et alsidigt Hesteshow.

Alle deltog uden at få noget for det. Bl.a. Dina Rasch fra Team Engdal:


.. og Nina Karlsen:



Overskuddet til Kræftens Bekæmpelse blev på 55.000 kroner. FLOT.


Mange hilsner


Lars

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på dette indlæg (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider