Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Hvad er der galt med
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 18:06

disse salgs annoncer siden ingen reagere på dem?


Er det fordi der ikke er salg i heste lige nu?


www.heste-nettet.dk/ma...vis/65849/


www.heste-nettet.dk/ma...vis/86045/


De sælges kun fordi jeg søger nye udfordringer, to utrolige dejlige heste/ponyer.


Nogle der kan hjælpe mig, om de skal omformuleres...



Hilsen

Fra

Bitten

Basse savmet og elsket R.I.P

Tinkervallak sælges (Omali)

Tinker vallak sælges (Logan)

www.heste-nettet.dk/ma...vis/86045/


www.heste-nettet.dk/ma...vis/65849/

0
0
Svar på denne tråd
 
 næhhh
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 18:21
Det er svært at svare på - personligt sorterer jeg dem fra allerede når jeg kan se de er tinkere...og så synes jeg den ene virker meget dyr, men det er nok fordi jeg ikke kender prisniveauet foor den race.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 18:25
hold op hvor er de dyrer!!!

Måske er tinker dyre, men det er begge vallak?er og de kan jo næsten ingenting - hm - det er dyrt i min verden.

Gav selv meget for min fjordhest, mere end mange vil give, men han kan også spring La, gå jagter, har gået hubertus 2 år, dressur Lb og næsten perfekt på alle områder - incl ALT udstyr og han kostede 26.000 - plus transport fra sjælland.

***Maria og hendes 4 hypper***


*Fantastisk fjordhest søger rytter, La spring, hubertusjagt og Lb dressur.

*Sælger meget lækkert udstyr!








0
0
Svar på denne tråd
 
 Forresten
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 18:29
De er super smukke begge to ingen tvivl om det

***Maria og hendes 4 hypper***


*Fantastisk fjordhest søger rytter, La spring, hubertusjagt og Lb dressur.

*Sælger meget lækkert udstyr!








0
0
Svar på denne tråd
 
 ok...
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 18:33

Men hvis i kigger på prisklassen i tinker afdelingen så synes jeg de følger meget godt og bare fordi de er vallaker kan de da være lige så gode eller hvad???


Ved godt du ikke kan avle, men de er gode heste alligevel og jeg har jo også skrevet evt bud!


Hvad siger i tinker ejer, er de for dyre?


Hjælp bedes.



Hilsen

Fra

Bitten

Basse savmet og elsket R.I.P

Tinkervallak sælges (Omali)

Tinker vallak sælges (Logan)

www.heste-nettet.dk/ma...vis/86045/


www.heste-nettet.dk/ma...vis/65849/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jo undskyld
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 18:35
vallaker kan bruges - det er min jo også - ikke det, men var det hopper var prisen mere fair i min verden:)

***Maria og hendes 4 hypper***


*Fantastisk fjordhest søger rytter, La spring, hubertusjagt og Lb dressur.

*Sælger meget lækkert udstyr!








0
0
Svar på denne tråd
 
 hej Maria
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 18:37
Hvis du tjekker priser på Tinker, hvad ville du så mene var fair pris for dem?


Hilsen

Fra

Bitten

Basse savmet og elsket R.I.P

Tinkervallak sælges (Omali)

Tinker vallak sælges (Logan)

www.heste-nettet.dk/ma...vis/86045/


www.heste-nettet.dk/ma...vis/65849/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja har lige
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 18:39
været inde og kigge - og kan godt se det - de er også smukke


Tror måske grunden er at det er en hest/pony der kun tiltaler mennesker der går efter Tinker - ikke folk der mangler en dressur eller spring eller billig hyggehest, forstår du???

***Maria og hendes 4 hypper***


*Fantastisk fjordhest søger rytter, La spring, hubertusjagt og Lb dressur.

*Sælger meget lækkert udstyr!








0
0
Svar på denne tråd
 
 Den første er
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 18:50

ufatteligt smuk, men med sommereksem, niks. Dét tror jeg simpelthen fjerner mange køberes interesse og efter min mening med god grund.


Den anden synes jeg har en ok pris, men den er ikke så stor, så måske afskrækker det nogen.


Selve annoncerne synes jeg er ok, men generelt kan man sige at hvis hestene ikke bliver solgt og der heller ikke er nogle seriøse henvendelser, så er prisen som oftest for høj. Den lille vallak jeg bare væbne mig med tålmodighed med. Pludselig kommer der en, der gerne vil have en lille tinker og så er han måske også redet lidt mere til den tid. Mange, der er interesseret i de små tinkere er måske børn/unge og så er forældrene ikke meget for en kun lige akkurat ryttervant hest.



Sort/brun shetter (u.pap) hoppeplag på 2 år sælges til absolut godt hjem.


Malinoishvalpe (DKK) født d. 19. juli. Se www.malinoise.dk

Ingen er både ærlig og fjendeløs

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej bitten
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 18:51

hej kiggede lige og syntes din annonce er fin plus prisen passer helt fint. logan er i mine øjne lidt speciel af en tinker .. han har en god højde fire hvide sokker (ikke så tit man ser det) plus han er en af de få tinkere der overhovdet har startet et stævne eller to( generelt de tinkere der er tilsalg har ikke prøvet det mindste)

så syntes bare du skal se tiden an der skal nok komme en køber

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej igen
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 19:00

Ja jeg ved godt at de kun er folk der vil have en tinker der kigger og ved også godt at tålmodighed er en dyd.


For at forsvare Logan, ja han har sommereksem, men det er så mild en grad, at et dækken hjælper og en vask i ny og næ og en fluespray ( og det er jo som andre heste, lige pånær eksem dækken)


Men tak for jeres svar, det er altid godt at høre andres meninger.





Hilsen

Fra

Bitten

Basse savmet og elsket R.I.P

Tinkervallak sælges (Omali)

Tinker vallak sælges (Logan)

www.heste-nettet.dk/ma...vis/86045/


www.heste-nettet.dk/ma...vis/65849/

0
0
Svar på denne tråd
 
 logan er ikke
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 19:59

for dyr og det er den anden sådan set heller ikke, nu kender jeg logan og man skal lede længe efter en hest som ham og jeg vil også godt lige forsvarer hans sommereksem, da jeg i sin tid havde ham i tilridning havde han ingen reaktioner på noget vi bor fladt og vindblæst, havde jeg råd tid og plads så var alle dine kvaler borte bitten for så stod han her.




Vh.Berit

Stor i ord, lille på Jord.


Nysynet offroader af ældre model sælges kontakt for mere info


Broget 2 års vallak til salg


Kåret Tinker Hingst


Tinker hingsteføl til salg


Flere ponyer til salg


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Berit
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 20:38

Takker mange gange for dine dejlig ord om Logan, ja han er speciel.


Bitten



Hilsen

Fra

Bitten

Basse savmet og elsket R.I.P

Tinkervallak sælges (Omali)

Tinker vallak sælges (Logan)

www.heste-nettet.dk/ma...vis/86045/


www.heste-nettet.dk/ma...vis/65849/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Priser
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 20:50

Tinkerens pris er mere fair, også for køber.


Men den anden, selv hvis du slog 10.000 kr af, så ville han stadig være dyr i mine øjne. Desværre.


Først da jeg kiggede på dine annoncer troede jeg du havde fået byttet priserne om.


.
Den ene kat fører bare en anden med sig.

Ernest Hemingway
Lille hoppe søges se præsentation.
.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg synes
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 20:52

annoncen med Logan er fin og hesten er super smuk...


Jeg har været inde at kigge på den 3 gange, for at se om han stadig var til salg. Han ville helt klart være en hest, jeg ville have henvendt mig på, hvis jeg stod og skulle have en. Desværre er økonomien ikke til det i øjeblikket... Men nøj! ellers ville jeg gerne have set, om han var noget for mig!


Dog er der to ting som trækker den anden vej, og det er sommereksemen og prisen. Jeg synes, han er lige dyr nok.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rettefejl
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 20:53

Der skulle altså ikke stå; Tinkerens pris er mere fair.

Der skulle stå; Mere end fair.


.
Den ene kat fører bare en anden med sig.

Ernest Hemingway
Lille hoppe søges se præsentation.
.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tålmodighed
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 20:59

Jeg tror hovedsageligt problemet er at målgruppen nok ikke er så stor. Enten vil man købe en tinker eller også vil man slet ikke. Det er jo en lidt speciel race (forstået på den måde at de fleste som ønsker sig en hest/pony til dressur og spring nok finder dem for tunge).


Omkring priserne synes jeg at prisen på Omali lyder ganske fornuftig. Efter hvad jeg ellers har set af priser på tinkere lyder det ganske normalt.


Prisen på Logan vil jeg dog mene er meget høj. Jo, han har startet stævner, men LC/LB er jo ikke voldsomt (betyder jo kun at han formodentlig er en fornuftigt ridehest) Selvom det kun er meget mild sommereksem, så ville jeg i hvert fald synes at det skulle trække en del ned i prisen. Jeg ville personligt synes at en pris lige over 20.000 var mere realistisk, men det kan jo sagtens tænkes at jeg tager fejl.


Ellers tror jeg bare du skal være tålmodig, for det ser ud til at være skønne heste, den rette køber skal bare lige dukke op




Camilla Juelsgaard Jørgensen, nu også med islænder

Juelsgaard's Labrador


Get a life - Get a lab
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 21:09

ja havde jeg råd til hest ville jeg nok være intrasseret i logan, er vild med tinkere.

han har lige den perfekte størrelse til mig, men nu er det sådan at jeg ikke har råd til en hest lige p.t.

men jeg vil give carmilla jørensen ret vær tålmodig så kommer det.

hilsen laica


det er modtageren der bestemmer budskabet!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Maria R
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 21:41

Hvad for en anden, det er to tinker jeg har til salg!!!


Bitten



Hilsen

Fra

Bitten

Basse savmet og elsket R.I.P

Tinkervallak sælges (Omali)

Tinker vallak sælges (Logan)

www.heste-nettet.dk/ma...vis/86045/


www.heste-nettet.dk/ma...vis/65849/

0
0
Svar på denne tråd
 
 IC'er/Tinkere
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 22:04

Jeg elsker Tinkere.


den første:

nam nam gudesmuk.

men over 30.000,- + sommereksem + manglende afstamnings informationer.

Men @!#$ han er smuk.


den anden.

lidt kedelige billeder.

men pris ok.


Jeg er helt forelsket i Logan, bare jeg havde pengene.





*

Køb brugt rideudstyr her:


*

www.hallingsgaard.midt...dstyr.html

*

0
0
Svar på denne tråd
 
 ang. pris
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 22:09

du spørger ang. pris.

kan jeg lige fortælle,

at jeg har solgt en Irish Cob hoppeplag med stamtavle.

født ind i stamle, med både mor og far på tavlen.

for 19.000,-


og det ville jeg hellere give for en stambogsført hoppe end for en rå 5 års vallak uden papirer.


Men det er jo bare et spørgsmål om efterspørgelse.

Det er jo ikke en alle mands race.


Men dAAAjlige det er de.


*

Køb brugt rideudstyr her:


*

www.hallingsgaard.midt...dstyr.html

*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala ..
Forfatter: 
Dato:  26-07-2006 01:15

Ham Logan er bare LÆKKER ! Simpelt hen GUDESMUK !

Tror at hvis han kan gå noget ordentligt dressur , ville nogle bedre billeder ikke være så skidt . Der er jo kun ét billede hvor han går dressur - og det i en lidt skidt vinkel . Hvis du springer ham ville det også være super med lidt springbilleder .


Ja , jeg synes også at han er dyr , men hvis man kigger på hestepriserne i øjeblikket så er det jo ikke vanvittigt dyrt - overhovedet !


Sofie og Epirus <3
nutid , datid , os for altid ! <3
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tja jeg ville ikke
Forfatter: 
Dato:  26-07-2006 01:18
reagere på den pga af priserne, og så på den ene fordi den ikke er tilredet..


fra d. 9 juni vinterhvide dværghamstere til salg.

Kasteret han rotte gives væk, mere info i min præs

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej alle...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2006 07:26

Tusind tak for alle jeres svar, i er generalt enige om at priserne er for høje, hvis i kigger priserne efter for Tinker/Ics

kan i så fortælle mig hvad fair er?


For jeg har åbenbart ikke forstand på det! ( )


I er generalt også enige om at de er smukke, så jeg kan da heldigvis konstatere at jeg har nogle smukke heste...


Jeg forstår da udmærket at en hest der er stamtavle på er bedre, men som sagt det er en vallak og igen dem kan du ikke avle på, så jeg ser ingen grund til at få dem kåret og at de ingen stamtavle har når de kommer hjem fra Irland, kan jeg jo ikke bebrejde dem, men kan udmærket se jeres synspunkt på det område.


Jeg må tage op til overvejelse om jeg synes de er for dyre, men takker igen for alle jeres svar, fik da noget at tænke på...he he





Hilsen

Fra

Bitten

Basse savmet og elsket R.I.P

Tinkervallak sælges (Omali)

Tinker vallak sælges (Logan)

www.heste-nettet.dk/ma...vis/86045/


www.heste-nettet.dk/ma...vis/65849/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bitten
Forfatter: 
Dato:  26-07-2006 09:50

som udgangspunkt synes jeg at priserne er fair, men (og så kommer men'erne)


den første har sommereksem og jeg synes hans pris var fair hvis den var sat på ham uden han havde sommereksem. Med sommereksem snakker vi i mine øjne en pris som jeg slet ikke vil sige her og jeg ved at rigtigt mange bliver afskrækket af sommereksem. Som sagt synes jeg det er med rette at man gør det, for man ved ALDRIG hvordan det udvikler sig og medmindre man bor i et område, som man af erfaring ved er supergodt lige med hensyn til mitter/eksemheste, så kan man pludselig stå med en uanvendelig hest pga. lidelsen, da den hurtigt kan udvikle sig selvom det ikke er slemt nu.


Den anden synes jeg prisen er fair på, men som jeg skrev, så afskrækker det nok mange at han kun er ryttervant, så derfor er jeg sikker på at når han får et par måneder mere med rytter, så er han også nemt solgt.





Sort/brun shetter (u.pap) hoppeplag på 2 år sælges til absolut godt hjem.


Malinoishvalpe (DKK) født d. 19. juli. Se www.malinoise.dk

Ingen er både ærlig og fjendeløs

0
0
Svar på denne tråd
 
 Logan --..
Forfatter: 
Dato:  26-07-2006 13:47

ARgh, hvis jeg dog blot havde pengene - så havde jeg købt Logan på stedet :O

Sikke en smuk speciel tinker. Mums.


Har ikke rigtig "været" til tinkere pt for hvis jeg sku have en hest sku det vær en "smart" slankere type med rigtig gode gangarter - MEN, Logan slår da alt det.


Han har endda også charmen med ;)



GID man dog liige stod og havde pengene til ham :(


// Mvh. Sandra


Det eneste tidspunkt du "gerne MÅ" se snobbet ud - er til hest..


Hvil I Fred Kristine <3' - Vil altid huske dig..

0
0
Svar på denne tråd
 
 skønne
Forfatter: 
Dato:  26-07-2006 14:00

gud hvor er de begge dejlige. ja jeg kan nu godt lide tunge heste. synes der er mere "guf" i dem ;) men logan ser sku rigtig godt ud.


måske nogle bedre billeder af begge ville gøre underværker?


og synes det er befriende at du skriver om logans "fejl" mht sommereksem. mange sælgere havde bare holde kæft om det. ikke fair overfor køber efter min mening!










køer kan også rides


0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2006 14:11

Jeg er også bare helt vild med Logan, har desværre heller ikke pengene til at have hest :(


ang. prisen, så er jeg ikke den der ved mest om tinker-prislejet. Men mener dog den er en smule høj, som mange andre skriver og det er nok udelukkende pga. sommereksemen, som afskrækker en del.


Du kunne evt. skrive at udstyr følger med i prisen, hovedtøj + sadel og dækkenet, og samtidigt være åben for at forhandle en smule om prisen.


Er der ikke nogle tinkersider, ala fx. Joras der omhandler islændere, du kunne sætte ham tilsalg på...


pga. som nogle skriver, så er man enten til Tinkere eller også er man ikke...


Mvh Heidi ~{nu muligvis med part}~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fantastiske Fantacy
Forfatter: 
Dato:  26-07-2006 14:16
min første tanke om den første var 'Hold da op' Han er godtnok smuk :)
Men når jeg læser om ham ville jeg maks give 25.000 for ham. han har sommereksem og kan ikke særlig meget...

Den anden er ikke specielt meget tilredet og meget lille.. der ville jeg maks sige 15.000


Amanda&Fantacy

Take these burned eyes
and learn to see.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu er jeg til de små
Forfatter: 
Dato:  26-07-2006 14:35

Så det er den brogede, der tiltaler mig mest.


Mht til prisen, har jeg en dyt forstand på det - kan dog kun konstatere at tinkere generelt er steget meget i pris siden jeg købte min hoppe sidste år.


Men desværre leder jeg ikke efter hest lige nu - ellers var Omali velkommen i min stald :-)


Mht til Logan - igen jeg ved ikke meget om priser - men jeg ved at ved islænderne trækker det rigtig meget ned med sommereksem - også selvom det er i mild grad.


Men jeg tror ligesom de andre, at du bare skal have lidt tålmodighed.


De små tinkere vinder frem som børneheste efterhånden; men så skal han nok være lidt mere redet inden forældre tør købe ham til deres barn.


Tanja





Se min smukke tinker på min præsentation....


0
0
Svar på denne tråd
 
 Det kommer an på...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2006 15:50

Hej Bitten


Uha, de priser...

Tinkere og Irish Cob er generelt blevet temmelig dyre. Jeg kan fortælle dig, at vi har været i Irland for at finde en "ordentlig" avlshoppe, og du får altså ikke noget under 40.000 kroner, og det er altså de aller billigste... Det er hopper, som kan have alle aldre og som ingenting kan og som i øvrigt ingen papirer har af nogen art. Vallakker er generelt billigere, hvilket jo giver sig selv.

Der er ved at komme en betydelig "kvalitetsforskel" på den slags heste herhjemme, og det afspejler priserne. Men det skal også siges, at DK ikke er det store tinker/irish cob-land.


Hvis jeg var dig, ville jeg forsøge at sætte ham til salg på en udenlandsk side.


Jeg har altid været vild med Logan, og jeg siger som de andre, jeg ville ikke være ked af at købe ham. Du skriver selv, at bud modtages, og så synes jeg ærlig talt ikke det er dyrt for ham. Prisen er jo "kun" dit udgangspunkt.


Men tålmodighed skal du have. Som mange skriver, er denne race speciel, og derfor er der også længere mellem køberne.


Held og lykke med salget.



0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-07-2006 18:24

jeg tror at det med at den ene har sommereksem kan skræmme nogle væk... jeg tror de fleste synes det synd at en hest skal gå med dækken om sommeren... hvis det var mig ville jeg ferne den del og når folk ringer på hest så nævn det for dem... sig kun det positive om hesten...


men jeg vil da ikk have travlt med at sælge dem for jo længere du venter jo mere sikker er du på at du finder den rette ejer til din hest... og så vil prisen os sikkert være rigtigt... fjern os det med at prisen kan diskuteres ville ejg os fjernes for så vil folk automatisk sige at hesten er for dyr...


Elisabeth på snart 19 og Klepholms Pegasos på 4 år.


Vi tager til vores første stævne den 16/17 september 2006.


Blev den 22/7 2006 for første gng smidt af min unghest...AV...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider