Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Møn Grand Prix- Resultater...
Forfatter: 
Dato:  16-07-2006 08:58

Der var vist en del der skulle afsted og starte i weekenden...


Må vi hører om nogle resultater :D




Camilse og Looksen
Vil du se den vidunderskønne og meget mere, så tag et smut forbi www.camilse.dk


Du kan også deltage i vores nye konkurrence :D


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  16-07-2006 19:03

Slet ingen der har historier at fortælle???


Camilse og Looksen
Vil du se den vidunderskønne og meget mere, så tag et smut forbi www.camilse.dk


Du kan også deltage i vores nye konkurrence :D


0
0
Svar på denne tråd
 
 Resultater
Forfatter: 
Dato:  16-07-2006 23:22

Jo, jeg har resultaterne for ponyer


Kat. 3 der vandt ponyen Blue Berry, Tango blev 2'er og Marc med Irish Spirit blev. 3'er. Vores Lille My blev desværre 1 uplac.


Lille My og Zelina i MB Møn Grand Prix for kat. 3. Det var så også denne vandgrav, som Pascal mente at Zelina skulle have en ufrivillig svømmetur i




Kat. 2 Der vandt Grey Eagle, Gerad Ridderslag blev 2'er og Black Kikki blev 3'er.


Kat. 1 Der vandt Fremming og Leslie ... Butler blev 2'er

og Sneholt/ Miss Bonanza blev. 3'er


Vinderponyen Leslie og nr. 2 Kamalita Lee



Vi havde selv et knap så godt stævne, men Zelina og Pascal vandt LA i dag og blev samtidig nr. 3 på Lille My


Lille My og Zelina til præmieoverrækkelse. Sikke en masse ærespræmier de fik





Gode kat. 3 springponyer sælges

Se evt. præsentationen eller skriv en besked :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 00:47
Møn Grand prix for hest blev vundet af Christel Worre-Jensen på Camara, hun blev ligeledes nummer 2 denne gang på D'Acord og nummer 3 blev Hanne Hyldahl Hansen... Begge fra Vallø Sportsrideklub
0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 08:25

Hulehøj:


Du må lige ønske Zelina tilykke med 3. pladsen og alle ærespræmierne...


Det var da godt nok nogle store rosetter 1'erne har fået Sådan en vil jeg også have :D men så må jeg vist hellere komme igang med bukkedyret ;)




Camilse og Looksen
Vil du se den vidunderskønne og meget mere, så tag et smut forbi www.camilse.dk


Du kan også deltage i vores nye konkurrence :D


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak Camilla...
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 09:32

Skal nok hilse hende, men hun er taget på træningslejr med Skalle og Fede Dorit


Rosetterne er rigtig flotte. STK gør meget ud af det. De skal have ros for stævnet

Gode baner, doteringer og en masse ærespræmier. Det var synd at der ikke var flere starter i år



Kathrine: Hvordan gik det med dig?








Gode kat. 3 springponyer sælges

Se evt. præsentationen eller skriv en besked :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Christel Worre
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 09:37

Den hun blev nr 2 på, D´accord, er det en sort/brun hingst?



Store lyse bokse udlejes, se præsentation.!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Annemarie -
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 10:22

Tillykke med Zelina's 3. plads

Super dejligt at STK gør så meget ud af deres stævner







Hilsen Louise & Odessa.
-
Et team, der vil noget!


Hjemmeside om Odessa - tryk her!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jaaah stk styre
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 10:23

hehe skal jeg sige er med i klubben og har mine heste på steenager gård..



Vi bruger i det hele taget rossetter af stor støelse og jaah jeg sys jo vi holder nogle gode stævner.. Desvære som der er blevet sagt var der nogle skvaderhoveder som har lagt distiks sævner samtidige med oz selvom de ikke bude det da vi har reseveret den weekend.. Såh det var tæt på at vi aflyste stævnet men vi blev enige om at holde det alligvel.. Men bliver desvære nok med underskud





Sille Melander..->

Har snart sin helt ejen lille flok heste..

Welsh Cob findes der noget bedre..?

DV er heller ikke dårligt lille Lumi..

Tjek da min nye hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd
 
 Louise...
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 10:30

Tak



Zelina blev nr. 1 på hendes anden pony Pascal, det var derfor hun vandt dækkenet. Barnet kunne kun ride på en pony til præmieoverrækkelsen, så hun valgte at ride på ind Lille My, som hun blev nr.3 på






Gode kat. 3 springponyer sælges

Se evt. præsentationen eller skriv en besked :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Annemarie -
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 10:40

Jamen så tillykke tillykke med 1. pladsen også


Vi (RBH) havde også nogle hesteryttere dernede at starte begge dage, men ved faktisk ikke engang hvordan det er gået for dem...




Hilsen Louise & Odessa.
-
Et team, der vil noget!


Hjemmeside om Odessa - tryk her!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fredag...
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 10:49

Jeg startede kun fredag 100 og 110 cm, da hesten endnu ikke er så rutineret, kun hans 4 stævne. Men jeg synes det var et super godt stævne. og jeg håber rigtig mefget jeg kan vende tilbage næste år og starte nogle større klasser lørdag og søndag.


Godt gået STK!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 fgjkdhfposiugy
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 11:28

Hej alle...

Tusind tak for de mange roser om vores stævne det varmer mit hjerte som formand for STK . Det er godt at høre at alle har haft en positiv oplevelse nede hos os og det har været gensidigt fra vores side. Vi fik ikke en klage eller negativ bemærkning over de 3 dage som stævnet varede og det er vist ret sjældent det sker. Vi ligger et stort arbejde i det stævne, lige fra de store rosetter(det er for øvrigt mig som har været ¨gået helt amok i roset butikken ) til at ordne toiletterne 10 gange på en dag til at stå og sprede grus med en skovl i 4 timer inden stævnet, så alt bare kan klappe når det skal afholdes. Og som sille siger så er det det ikke sikkert at det bliver til noget næste år, da koordineringen inden for den sjællandske stævneplanlægning ikke er helt optimal. Men vi får se... Vi skal lige have fordøjet årets stævne og så kan vi se ¨på det.. Men der skal lidt flere starter til før end at stævnet kan løbe rundt . Og tillykke endnu en gang til de ryttere som blev placeret.. P.s. Det var mig som sad og knævrede hele weekenden i højtalerne.. he he


Dressur undervisning tilbydes af voksen underviser. Brugt rideudstyr sælges.

Se min hjemmeside for mere info: www.123hjemmeside.dk/d...nd-nielsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 hehe jaah dorte
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 11:45
Har stadig ondt i ørnen fra dig hihi dig og dine navne.. skal du vist øve dig på det næste år hvis der bliver noget




Sille Melander..->

Har snart sin helt ejen lille flok heste..

Welsh Cob findes der noget bedre..?

DV er heller ikke dårligt lille Lumi..

Tjek da min nye hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 21:46
Jeg havde en bom i LB og i LA havde jeg et stop og en bom, men ellers e super fin tur (min 2. LA)..
0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar...
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 23:27

Louise: Tak igen ...jeg nåede lige at tale lidt med Frederik (Chanel), og han havde haft nogle gode ture om lørdagen, og fik en placering



Dorte: Tak for et godt stævne . I kan få endnu flere ponystarter, hvis I også laver en MB lørdag + laver pony Grand Prix som hestenes...altså incl. kvalifikation + finale (og selvfølgelig doteringen). Bare et råd, for det er hvad der bliver talt om blandt børn, ponyforældre og trænere


Det er altså møg ærgeligt med den sjællandske stævnekoordinering.

Er der ikke stadig et udvalg, som sørger for at stævnerne ikke afholdes samtidig



Katrine: Det da rigtig flot og så LA






Gode kat. 3 springponyer sælges

Se evt. præsentationen eller skriv en besked :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rigtig godt stævne..
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 10:44
Det var et rigtig fint stævne!

Queen og jeg havde kun sprunget 8-10 gange inden stævnet siden sidste år, og havde 2 fejl frie rundter i 80-90 cm. fredag og så blev det til en 5. plads i LB og en 2. plads i LA lørdag - så jeg er godt tilfreds.

Desværre kunne jeg ikke starte søndag da jeg skulle arbejde - ØV!

Tillykke Annemarie! Hils Zelina og sig tillykke! - Det var ærgeligt at Skalle syntes hun skulle en tur i vandgraven..

- Line.
Queen og Darling.

OX ARABER HOPPE SÆLGES
0
0
Svar på denne tråd
 
 Vi var også et smut på MØN
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 15:27

Hulehøj; Tillykke!!! Godt gået, vi ses jo sikkert på mandag til træning!


Rago var også fin, dog var vi lidt uheldige i denne weekend, ingen resultater men en masse gode ture, især i Møn Grand Prix Finalen...



TAK for et godt stævne og et KANONT ARRANGEMENT - samt en meget LIVLIG OG FRISK SPEAKER - Det var et super godt stævne!




Tjek min hjemmeside; www.team-graungaard.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lidt billeder
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 20:10

Hej..


Jeg takker også for et godt arrangement..

Herligt at se nogen af de personer, som gemmer sig bag navnene herinde..


Jeg fotograferede alle 3 dage og det kom der en del billede ud af..


Fredagens billeder er uploaded til www.ctfoto.dk


Billederne fra Lørdag og søndag, prøver jeg at få styr på i løbet af i morgen, så de kommer snart..


Ønsker jer alle en rigtig dejlig aften..


:0) Palle


Har du spørgsmål eller kommentarer er du altid velkommen

til at sende mig en mail..


Fotografering tilbydes

www.ctfoto.dk måske et besøg værd..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Line og Helena
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 20:44

Line: Tak...ja Skalle den skarnspony ...Send mig lige en besked med din mail. Jim har nogle billeder af dig


Helena: Tak...Fine billeder. Rago han er bare for lækker

Vi ses ikke til træning, da vi er holdt op med at ride hos Thomas. Zelina har brug for en træner, som tager med ud til ponystævner...især her inden DM. Det er ærgeligt for han er super dygtig





Gode kat. 3 springponyer sælges

Se evt. præsentationen eller skriv en besked :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 fhgpwsotidurpe
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 11:44

Tak for rådene... Det er altid dejligt med lidt hjælp til hvordan man kan gøre tingene bedre . Og ja det er lidt trist at stævne koordineringen er så dårlig. Vi tog datoen som de første og dermed troede vi at vi så var de eneste som havde den dato. Men ak... langt senere fik 2 andre klubber på Sjælland lige pludselig grønt lys til også at afholde stævner, hvilket resulterede i at ingen af stævnerne havde synderligt mange startende og det er jo synd for alle 3 klubber . Som sagt ved vi ikke om der bliver et Møn Grand prix til næste år, det må vi lige have diskuteret igennem i klubben, men jeg ved at Anja som er primus motor i arrangementet, ikke er meget for det og jeg kan jo godt forstå hende når nu at det går i fisk pga stævnekoordineringen...


Helena: he he... Det er da altid rart at blive kaldt frisk og livlig Jeg elsker at speake og jeg er den eneste som har lyst så det passer mig helt fint at få den tjans.. Synd at det ikke blev til en placering i Møn grand prix`en.. Men bedre held næste år(hvis der bliver et næste år )


Dressur undervisning tilbydes af voksen underviser. Brugt rideudstyr sælges.

Se min hjemmeside for mere info: www.123hjemmeside.dk/d...nd-nielsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 11:54

Dorte Lund-Nielsen


Kan i så holde stævne til næste år... Nu har jeg jo lige besluttet at Lukas skal ned og prøve på at vinde en flot rosette ;)


Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er en hest der elsker gulerødder


Tjek vores HP

www.camilse.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 camilla dog
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 11:57
du kand a bare komme til nogle af vores andre stævner der har vi også flotte rosetter..




Sille Melander..->

Har snart sin helt ejen lille flok heste..

Welsh Cob findes der noget bedre..?

DV er heller ikke dårligt lille Lumi..

Tjek da min nye hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd
 
 olghpeoith
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 11:59
Camilse: he he... Jeg kan da sende dig en hvis det skal være . Nej spøg til side... Vi må som sagt kigge på det og det er jo også trist hvis klubben skal tabe penge på det.. Vores hjælperfest er allerede skåret væk.. hulk, snøft

Dressur undervisning tilbydes af voksen underviser. Brugt rideudstyr sælges.

Se min hjemmeside for mere info: www.123hjemmeside.dk/d...nd-nielsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 12:03

Dorte Lund-Nielsen


Om ikke andet... HVis jeg ikke skal starte, og der bliver et stævne og i mangler en hjælper, så må i bare skrive... Så langt væk fra Vordingborg ligger stege trods alt heller ikke ;)




Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er en hest der elsker gulerødder


Tjek vores HP

www.camilse.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 kdjfoiugfpisugv
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 12:14
det lyder sørme godt camilse det skal nok have i tankerne hvis der bliver noget til næste år.. Så skal du nok ¨få en af de enormt smarte orange hjælper t-shirts

Dressur undervisning tilbydes af voksen underviser. Brugt rideudstyr sælges.

Se min hjemmeside for mere info: www.123hjemmeside.dk/d...nd-nielsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dorte Lund
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 13:13

det med flere starter, skal du nok skifte ud med sponsorer..

også selv om stævnerne ikke er A stævner er det nu til at finde folk som gerne vil smide 1000 - 10.000 i stævnerne, men det kræver jo en del forarbeje.


og det er smart allerede at starte NU hvor i har den gode reklame fra i år at lave et stævne på til næste år..


selvfølgelig vil stævner som rangere højere i skalaen få de største sponsorer men det er nu ikke så umuligt a finde nogle som er villige til at støtte et så godt stævne som i ¨benbart har haft denne gang.


Brug evt nogle af billederne og nogle rytter udtalelser til at lave en lille "folder" som kan bruges til at gøre det lokale erhvervsliv lidt interesseret.


Der er rift om starterne i hele landet ikke bare hos jer. Så jeg håber i kan finde en brugbar løsning som ikke er så afhængig af antal starter (som også normalt) er mindre i Juli måned p.g.a. mange er på ferie.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 14:10

Dorte Lund-Nielsen

Men jeg håber nu rigtig meget på at den lille kan blive stævneklar til den tid, hvis der så er en lille klasse til os ;) Vi er trods alt ikke så høje, og Lukas mener jo at han lige skal ligge over ponymålet... Tænk hvis han var under mål, så havde det bare været om at finde en god ponyrytter... men næ nej... Han skal selvfølgelig være sølle 151,5 cm men derfor kan han godt få lov til at lege springhest ;)

Måske vi skulle komme et festligt indslag i en pause, hihi...



Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er en hest der elsker gulerødder


Tjek vores HP

www.camilse.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 cjghdpiuhgpiu
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 08:27
Jytte H: Vi er nok en af de klubber som ikke har haft store problemer med at finde sponsorer. Vi havde en samlet præmiesum på 36.000,- over weekenden. Der var 6.000,- til 1.pladsen i Møn grand prix`en for heste og 2.500,- til anden pladsen og 1000,- til 3.pladsen. Desuden havde vi en MB om lørdagen hvor der var 1000,- til vinderen + et gavekort til et kroophold på et 4 stjernet hotel til en værdi af 2500,-. Derudover havde vi et væld af ærespræmier samt gode doteringer i de andre klasser. Så det er jo også ærgeligt for de mange sponsorer at der ikke kommer flere. Men se resultaterne på www.stk2000.dk

Dressur undervisning tilbydes af voksen underviser. Brugt rideudstyr sælges.

Se min hjemmeside for mere info: www.123hjemmeside.dk/d...nd-nielsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dorte...
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 09:17

så kan jeg egentlig ikke se hvorfor i mener i vil have problemer med underskud...


Det vedkommer godt nok ikke mig, men så skulle i måske se på fordelingen af de indtægter i har...

I har jo helt klart t virkelig godt stævne, så må der jo være en mulighed for at omfordele goderne så igen kan holde et godt stæne til næste år..


Og med Sponsorer mener jeg ikke gavekort, det skal være nogle som lægger pengene i "jeres" kasse og så kan i selv bestemme hvordan i bruge de penge som komme ind..


Dette er ikke en kritik men et forslag, for at i får lysten til at lave negle flere stævner, der er mange stævner men ikke ret mange hvor kavliteten er i top..



Og JA egentlig kan jeg være hamrende ligeglad med om jeres stævner kører rundt..

men det er nu ikke svært at tjene penge til klubben på at lave stævner uanset neveau, det er kun et spørgsmål om at fordele de penge som kommer ind rigtigt, så der både bliver til rytterne og klubben..

Og JA jeg taler af erfaring.




0
0
Svar på denne tråd
 
 starter til stævnet
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 12:54

Har siddet og læst de foskellige tråde omk. hvordan der kunne have været flere starter til stævnet...


Til Jytte H; Jeg tror desværre ikke du har ret i at det er planlægningen den er gal med!

Møn stævnet var en stor success den første gang, men desværre ikke 2. gang (dette har jeg fra alle dem jeg møder rundt omkring til hestestævnerne weekend efter weekend... ) Jeg var ikke på møn sidste år, men der huserer MANGE MANGE rygter på hele Sjælland, om hvor dårligt stævnet var i 2005... Bl.a skulle bunden ikke have været alt for god mod hestenes ben . Jeg har hørt flere ryttere fraråde at ride på Møn i år netop fordi de havde SÅ dårlig en oplevelse dernede sidste år. Og det er altså HER jeg tror problemet er begravet... Tiden læger alle sår, men det kommer til at tage tid før folk igen kører den lange tur til møn, og før de glade ryttere/hjælpere mv. fra stævnet i 2006 får slået alle de KEDELIGE rygter ned...

Til sidst skal det lige nævnes at jeg jo som sagt ikke red stævnet i 05, og jeg kan ikke hverken afkræfte eller bekræfte om det var et Dårligt stævne. MEN JEG KAN DA SIGE AT I 04 + 06 HAR DET VÆRET HELT KANONT!!!


Tjek min hjemmeside; www.team-graungaard.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 hov...
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 14:15

Jeg har ikke haft det indtryk at rytterne syntes at det var et dårligt stævne sidste år.. der fik vi lige så meget ros som i år, bl.a. også fra teknisk delegeret og fra flere top ryttere, bl.a. Camilla Enemark, Thomas Dresler, osv osv... Der var lidt problemer med bunden det første år altså 2004, da det jo er en offentlig plads er det lidt svært at pleje den optimalt, men vi fik udbedret bunden i 2005 bl.a. med grus. Bunden var faktisk meget bedre sidste år end i år, da der sidste år faldt lidt regn i forbindelse med stævnet. Grunden til at folk "snakkede" lidt om stævnet sidste år, var at vi havde rimelig mange styrt, hvilket jo altid er ærgeligt, men jeg tror at grunden til det var at banerne var meget svære. Jeg er da ked af at der åbentbart har været sådan et rygte igang, da det overhovedet slet ikke har været det indtryk jeg har fået hos rytterne og de plejer da nok at kunne finde ud af at komme op i sekretariatet og brokke sig hvis der er noget de ikke kan lide. Vi fik endda et tilsagn sidste år fra en rytter som gerne ville støtte arrangementet økonomisk, hvis det gik helt galt for os og vi har da også hørt fra flere topryttere at de var kede af ikke at kunne komme i år, men det var så pga at der var Falsterbo Horseshow..

Jytte H.: sikken arrig du er!! Det var altså ikke ment som en kritik af dit indlæg, bare et svar


Dressur undervisning tilbydes af voksen underviser. Brugt rideudstyr sælges.

Se min hjemmeside for mere info: www.123hjemmeside.dk/d...nd-nielsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dorte...
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 15:41

arrig, undskyld men så kan du læse noget som IKKE er der...

og jeg har ikke taget noget op som kritik, jeg vil prøve på hjælpe JER...


men tænk hvad man ikke får skyld for når man synes noget er godt og gerne vil hjælpe så I kunne lave det igen til næste år måske uden underskud...


men pyt med det det er jo jeres stævne, og når i er tilfrede så kan vi jo alle være ligeglade... undskyld at jeg prøvede at give jer noget tiltag, så i lige som os, kan have overskud på ALLE stævner, store som små om det er elevstævne eller A stævner..



Jeg kan ikke lige se hvorfor je skulle være arrig over at jeres stævne ikek kan køre rundt, det vill jeg være hvis det var et af mine stævner.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 15:45

Jytte H


Dette skal ikke tages som et angreb, men jeg synes nu også at især slutningen på dit svar virker en smule vrissent ;)




Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er en hest der elsker gulerødder


Tjek vores HP

www.camilse.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 ja jeg ville
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 16:27
nok heller ikke bruge udtrykket "jeg kan da være hamrende ligeglad med om jeres stævner kører rundt", hvis jeg ville fremstå som en der giver et venligt råd . Eller det er måske bare mig?? Vi havde desuden et fint overskud sidste år, så vi kan godt man er jo desværre bare afhængig af et vist antal startende og sådan er det.. Jeg havde desuden også tilføjet en lille smiley på mit indlæg, så du Jytte ikke skulle tage det så ilde op det jeg skrev, men du har åbenbart overset den så den kommer her igen:

Dressur undervisning tilbydes af voksen underviser. Brugt rideudstyr sælges.

Se min hjemmeside for mere info: www.123hjemmeside.dk/d...nd-nielsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 dlfijpoihtyer
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 16:39
en lille ekstra kommentar... Det er sådan at vores sponsorer netop giver penge, som vi så deler ud på klasserne. Ærespræmierne kommer fra de små lokale handlende som ikke har så stor interesse i at give pengepræmier til et ridestævne..

Dressur undervisning tilbydes af voksen underviser. Brugt rideudstyr sælges.

Se min hjemmeside for mere info: www.123hjemmeside.dk/d...nd-nielsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 16:53

Dorte Lund-Nielsen


Hva... Havde i brug for underholdning til næste år, hihi... I kunne også bruge Lukas frem for en rodeotyr ;) Så kunne vi se hvem der kunne sidde længst... Det må da trække folk til :P




Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er en hest der elsker gulerødder


Tjek vores HP

www.camilse.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 fghopewihtpower
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 17:41
camilse: det er en aftale

Dressur undervisning tilbydes af voksen underviser. Brugt rideudstyr sælges.

Se min hjemmeside for mere info: www.123hjemmeside.dk/d...nd-nielsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg kan
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 19:27

kun sige SYND for jer...

og så håbe i på et eller andet tidspunkt kan tåle at få råd fra andre...


Men velig hilsen

en som ikke i de sidst 10 år har lavet et stævne med underskud.,.


og DET kan jeg såmen sige uden smileys..,.







og så et lille tillæg... lysten til at vi skulle komme nogle stykker "herfra" har i desværre selv aflivet..


Det må da være sjovt at være SÅ perfekte i en klub at man ikke kan tage mod råd fra andre... underligt det giver underskud,...





0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvorfor så negativ??
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 19:47

Jytte..hvorfor så negativ?


Synes bestemt ikke at de afviser dine råd...de svarer bare lidt på den kritik du kommer med...


Hvis du så kun kan komme med negative kommentarer...så bare hold dem for dig selv...dem er der ingen der får glæde af...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelume
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 19:54

Jytte H


Undskyld, men du virker som en der er fornærmet over at man betvivler dine evner... HVilket der da ingen steder bliver gjort...


Dorthe svarer jo blot på det du skriver. Det er der da ingen grund til at blive vrissen over...




Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er en hest der elsker gulerødder


Tjek vores HP

www.camilse.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 hold da op jytte
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 12:01
jeg kan overhovedet ikke se at jeg på noget tidspunkt har nedgjort eller sagt at dine synspunkter er dårlige eller forkerte. Eller at du ikke har forstand på stævner eller lignende. Eller at vores stævne er perfekt. Jeg syntes godt nok at du virker som en meget nærtagende person, som åbenbart ikke kan tåle et svar på sin kritik. Og desuden kan jeg simpelthen ikke forstå at du skal svare i den tone du gør. Der er ingen grund til at svare mig sådan igen, tværtimod kan jeg bedre tage folks råd seriøse når tonen er ordentlig. Jeg kan godt nok heller ikke se hvorfor jeg skulle have taget lysten fra dig/jer til at starte hos os??? Hvad har det med sagen at gøre?? Og hvorfor skulle dem fra din klub ikke have lyst til at komme herned? Du svarer måske på deres vegne eller har du haft tråden til debat hjemme i klubben? Nej, Jytte jeg vil med glæde lytte til andres råd, hvis de kan komme med dem i en saglig og venlig tone. Jeg syntes da det er flot at i kan have overskud på stævnerne i jeres klub og som sagt har vi altid også haft det. Det glippede bare denne gang da vi troede der kom flere starter end der gjorde og det er måske vores fejl, men vi havde jo kun de 2 foregående års startantal at gå efter og der havde vi mange starter. Og så lige endnu en smiley til dig, så du måske kan komme i bedre humør






Dressur undervisning tilbydes af voksen underviser. Brugt rideudstyr sælges.

Se min hjemmeside for mere info: www.123hjemmeside.dk/d...nd-nielsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 dlhgparhitgpaorg
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 12:08
Hov... Jeg har egentlig lige glemt at fortælle, at som jeg har skrevet tidligere, så er pladsen vi afholder stævnet på ikke vores, men en offentlig plads så der er en del udgifter ved at gøre pladsen klar til at afholde et ridestævne på. Desuden har vi ikke selv noget ordentligt springmateriale så vi skal faktisk ud og leje en hel komplet bane, da vi vil have noget som ser ordentligt og flot ud. Men det koster desværre 12.500,- at leje, så der ryger en del af pengene der.. Der kan selvfølgelig spares et par steder, men så ryger det sjove af for rytterne(og publikum), når banen ikke præsentere sig så flot som den gør(se billederne øverst oppe).

Dressur undervisning tilbydes af voksen underviser. Brugt rideudstyr sælges.

Se min hjemmeside for mere info: www.123hjemmeside.dk/d...nd-nielsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 12:25

Dorte:


Jeg kan huske da min mor hun var "forkvinde" for kiosken på Neble Ryttergård... Hun fik den geniale idé at lave en tambola/lotteri, og præmierne fik hun fra diverse sponsorer... Det kunne vil være en idé??? Så der var noget for publikum, for det er vel ogs¨å der man skal ud og hente penge ind(nu har jeg ikke været ved jeres stævne, så ved ikke hvordan det er ;) )


En anden god idé, som jeg kan give videre(men det er nok mest til rideskolestævner), det er at få en fotoentusiast, til at tage billeder af alle tøserne... Det fik vi gjort, og så blev de solgt til forældrene bagefter... det var ret populært ;)




Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er en hest der elsker gulerødder


Tjek vores HP

www.camilse.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 ckjbfojår
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 12:59

Det første år lavede vi netop et lotteri, hvilket faktisk også var en stor succes, men desværre har vi de sidste 2 år ikke haft hjælpere til det .


Og det med fotografen har vi også haft oppe og vende, men vores eneste kanon fotograf styrer sekretariatet, så ham kan vi ikke undvære


Men jeg giver dig helt ret i, at det er nogle gode muligheder for at tjene penge ..


Vi har desværre i år haft lidt problemer med at få folk til at hjælpe med planlægningen inden stævnet og det er også en af de grunde til at vi overvejer stævnet næste år, da det er meget arbejde for relativt få personer..



Dressur undervisning tilbydes af voksen underviser. Brugt rideudstyr sælges.

Se min hjemmeside for mere info: www.123hjemmeside.dk/d...nd-nielsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 13:16

I sørger bare for at der er et salgssted til mig, så skal jeg nok fyrer dem af, hihi...


Ellers så kan jeg jo komme og tage billeder(når jeg engang får mig et kamera igen 8-) )




Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er en hest der elsker gulerødder


Tjek vores HP

www.camilse.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 ja det jo det
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 14:06
jeg siger... du må se at få dig et nyt kamera.. Det står sløjt til med nye billeder af Ibber

Dressur undervisning tilbydes af voksen underviser. Brugt rideudstyr sælges.

Se min hjemmeside for mere info: www.123hjemmeside.dk/d...nd-nielsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 14:19

Jeg har heldigvis fået en anden til at hive digicam med til Store Hestedag, så der kan blive taget billeder ham...


Men om et års tid, burde jeg have et ;)


Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er en hest der elsker gulerødder


Tjek vores HP

www.camilse.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 fdpjhåiryhgsr
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 14:26
vi glæder os til at se stjerne billeder af Looksen så

Dressur undervisning tilbydes af voksen underviser. Brugt rideudstyr sælges.

Se min hjemmeside for mere info: www.123hjemmeside.dk/d...nd-nielsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 stævne
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 20:22

Jeg var ikke til jeres stævne i år, men startede både i 2004 og 2005. Og som Helena Graungaard skriver, så har der altså været meget kritik af bunden begge år faktisk. Problemet er at banen er meget hård, og jeg kender flere, hvis heste har fået benskader efterfølgende, så der er nok noget om snakken.

Det, kombineret med bl.a. stævnet i Falsterbo (hvor mange af de dygtige ryttere var), har nok gjort at antallet af starter er lavt. Man kører ikke over 1 time hver vej, for at ride på en så hård bane.

Jeg ved godt I ikke kan gøre så meget ved bundforholdene, da det jo ikke er jeres grund, men det er ærgerligt at det skal være sådan, for jeg synes ellers det er nogle gode stævner i har holdt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Græs...
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 09:46

Jeg har dog aldrig startet hos jer, men vil rigtig gerne have muligheden for det til næste år.

Nu er det jo en græsbane, ikk?

Dem kan man jo ikke ligefrem kalde bløde i forhold til grusbaner??

Men den tørke vi har haft i år, er der jo intet og gøre ved det, især ikke når det ikke er klubbens egen bane.

Jeg har hørt rigtig meget ros fra jeres stævne, håber i finder muligheden for at holde det igen til næste år.

Jeg tror det er hips som haps med rygter ang et stævne, nogle vil altid synes det negativt, hvor andre synes det er fantastisk.

Så bare klø på...



Store lyse bokse udlejes, se præsentation.!

0
0
Svar på denne tråd
 
 dlkhgækygæsdf
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 13:55

chris4: og du skal være så hjertelig velkommen..


Mht. banen så kan vi som sagt ikke gøre så meget ved det andet end at lægge grus i bunden og vande. Især når det har været så varmt som i år er banen helt klart blevet stenhård, men jeg kan ikke forestille mig at andre klubbers baner har det bedre. Men sådanne forhold skal helt klart være i orden(jeg er selv stævne rytter og ved at man vælger de stævner med dårlige forhold fra). Vi må som tidligere nævnt, snakke om det i klubben for hvis der ikke bliver holdt stævne næste år, så kan det jo være lidt lige meget .


Men mange tak for alle jeres kommentarer, især fordi der er kommet noget frem som jeg ikke vidste og det er helt klart en god ting.


Dressur undervisning tilbydes af voksen underviser. Brugt rideudstyr sælges.

Se min hjemmeside for mere info: www.123hjemmeside.dk/d...nd-nielsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Banen..
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 16:50

Nu har jeg kun startet til jeres stævne i år, og ved derfor ikke noget om de foregående år. Men jeg mærkede intet til at banen i år var hård. Derimod var med meget tilfreds med baneforholdene...og håber håber håber der også kommer et stævne næste år, for så er jeg der igen :-)


Hilsen Mette og Lucky Lime

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider