|
|
| Måske kommende TINKER ejer!! |
| Forfatter:  |
LineogPiv |
| Dato:  |
12-06-2006 21:28 |
|
Heysa allesammen! Ja nu skal jeg lige af med lidt nerver! Jeg og Anders går og venter på svar fra banken, som vi får på torsdag, svaret går naturligvis på om de siger god for købet af den dejligste tinker hoppe  Nogle kender hende måske Moonlight, den selvsamme hoppe jeg tilred for 3 år siden og har passet efter ejers behov siden !!! Håber bare banken siger god for det!! Så kryds endelig fingre. Moonlight skal primært bruges til terrænridning og springstævner, men også som hygge og trækkehest til Anders, som er helt forgabt i hende Sommetider skulle man tro han elskede hende mere end mig  Anders er ved at gå i spåner af spænding så vi sover som på nåle!! Her er lidt billeder fra en lille ridetur i torsdags, samt et par af de to forhåbentlig kommende Tinker ejere!!! Kommentarer er velkomne, min opstilling er af helvede til, men sådan forbliver den til ryggen er iorden igen  Hvad synes i ellers om hesten??             Og nu til de skrupskøre kugler: Anders 25, og Line 19    
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg håber det |
|
|
ordner sig for jer line, jeg kan lige pludselig godt forstå hvorfor i er så glade for hende, jeg savner helt hende dejlige hovede ude igennem buen i løsdriften, hun er ret hurtigt opfattende og stod der altid når hun kunne høre vores biler køre ind i gården.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Moonie |
pjemm |
12-06-2006 21:49 |
|
Det ville da være dejligt, hvis den drøm kunne gå i opfyldelse! Krydser fingre.  :Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aiii da |
|
|
håber i bliver ejer af denne skønne mule... og havde da slet ikke set du er blevet forlover tilykkke med det 
Hilsner HenrietteDejligt minitura føl sælgesSmukt Hingsteføl SælgesDen, der ler sidst, tænker langsomst Hippo-Logisk Træning
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej alle 3 :) |
LineogPiv |
12-06-2006 22:12 |
|
Berit: Ja hun er bare dejlig, og så hilsr hun ALTID på en!!! Det er så skønt! Kiwie: hehe mange tak, ja jeg er skam forlovet  Og tak for lykønskningen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Så...! |
LineogPiv |
14-06-2006 18:09 |
|
SÅ er det imorgen det sker!! Kryds nu fingre!!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| alt der |
Tralle-trold |
14-06-2006 22:31 |
|
krydset kan er krydset herfra. Held og lykke ønskes herfra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ihhh kan jeg lige nå at... |
|
|
... krydse fingre også? Håber det går igennem for jer:) Hun er altså også bare en skøn og smuk dame:) Håber i har det godt:) Knus Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hejsa... |
team-apache |
15-06-2006 18:25 |
|
dejlig hest ... håber du bliver glad for hende ( hvis drømmen går i opfyldelse ) er selv helt vild med tinkere / irish cob ... men nu har jeg en haflinger i stedet heh ... held og lykke !!! mvh julie
lev nutid red fremtid glem fortid team-apache altonagaarden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nå Line |
Bluckie |
15-06-2006 19:48 |
|
Må vi så høre, skal I have jeres egen Tinker tøs??? Jeg regner med et ja, for har krampe af at krydse alt for at bringe jer alt det held jeg kan - uh bliver skuffet om det ikke giver bonus!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| EJERE ER VI BLEVET!!! |
LineogPiv |
15-06-2006 21:18 |
|
JUHUUU!!! Snakkede med banken kl. 15 ! Og et ja det blev!!! Jeg ringede STRAKS til Lene og sagde de gode nyheder, jeg er lige kommet hjem fra en DEJLIG aften derude, Moonlight stod med en flot rød sløjfe på  Vi børstede dem allesammen og så gik vi en tur, jeg trak Mooni og min lillefis (Pri Madonna) og Lene trak King. Det var en UTROLIG dejlig aften, og en endnu bedre dag  BESTEMT en vi alle vil tænke tilbage på med et stort smil på læben!!! Tak til jer alle der krydsede fingre Det var aldrig gået uden jer!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stort tillykke |
|
|
jeg vil straks fjerne hende fra vores hjemmeside  i ønskes mange gode år fremover
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TILLYKKE!! |
theluny |
15-06-2006 21:23 |
|
Hej ej det var da super godt, at høre at det gik iorden, stort tillykke skal der lyde herfra 
Mvh Heidi ~{hesteløs}~ Søger part på en hest <-klik her hvis du står og mangler en part, i Esbjerg området - gerne Fanø 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej hvor fedt |
Lilar |
15-06-2006 21:43 |
|
Det er da virkelig en nyhed der vil noget Line! Det er jeg godt nok glad for at høre  Knus Linda. P.S. Vi må da snart finde ud af et eller andet med at ses igen! har manden din en bil??
Mor til Freja - født 20/4-06. *** Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb. Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben. *** Nu med hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/LindaVL/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TILLYKKE |
ligach |
16-06-2006 00:07 |
|
Et stort tillykke til dig, Line.  Nu har jeg været væk fra HN i et par uger, og så dropper jeg lige ind i dag og ser dette - hvor er det dejligt ! Både for dig og for Moonlight, og også for Lene. Så kan vi også stadig følge med i hvordan hun har det, den dejlige hest.
Hilsen Line Nogle tager en chance; andre løber en risiko...hvad gør du ? Stald Søgaarden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Velkommen til Tinkerverden |
|
|
Rigtig mange gange tillykke med hende. Hilsen Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejligt |
|
|
Tillykke med hende, hun er rigtig smuk. Held og lykke med hende fremover
Bedækning tilbydes ved smuk, harmonisk & velredet Ox Araber Her forenes skønhed og kvalitet OX Arabere.dk * * * 3 stk. Ox hopper (polsk, egyptisk, crabbet el. russisk) tilbydes GRATIS bedækning Med vilkår
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej alle..! |
LineogPiv |
16-06-2006 15:33 |
|
Tusind mange tak!!! Linda: Ja det har han da, så nævn tid og sted og vi kigger forbi og hilser på  Tusind tak til jer alle! Jeg er så glad for hun er blevet min, og hvem havde troet det da jeg for 3 år siden (næsten 4) tilred hende for Lene Det er ret sjovt!! Mange hilsner fra Anders og Line
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tid og sted |
Lilar |
16-06-2006 16:04 |
|
Ja stedet er Skive hihi, så mangler vi bare at finde en tid *S* Det passer fint med at Diablo flytter tættere på i næste uge, så kan du se både ham og den "berygtede" Verona på samme tid, for så står de samme sted. Håber at vi snart ses! Linda.
Mor til Freja - født 20/4-06. *** Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb. Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben. *** Nu med hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/LindaVL/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har jo godt nok sagt tillykke |
ElseG |
16-06-2006 21:09 |
|
Mkh. Else. Man lugter ikke af hest, man dufter.. HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !! Skype:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Et rigtig |
Tralle-trold |
19-06-2006 00:57 |
|
STORT TILLYKKE