Ja det er sørme rigtig, det er nu ca. 3 år siden at jeg
)min mor) købte Shirley.
Derfor vil jeg da lave et (lille) indlæg, med lidt billeder igennem tiden -lidt historie 
Jeg fik Shirley da jeg var 11, Hun var på det tidspunkt lige fyldt 10.
Jeg skulle rigtigt have haft en dressurpony, men I kender det vel -Jeg faldt simpelhen for Shirley.
Hun var en fræk hoppe med stort H, springpony og 1,48 (som hun stadig er
.
-Hun havde været hos hestehandleren i 4 uger, og var stadig ikke blevet solgt.
Hun havde orm,og var mager og pelsen var mat.
Den første tid var svær- Meget svær, når man gik med hende, løb hun fra en. Hun var virkelig strid.
Vi var lige ved at sende hende tilbage til hestehandleren (havde hende på prøve i 12 dage).
Og jeg ved egentlig ikke rigtig hvad der fik mig/min mor til at beholde hende.
Men det gjorde vi altså
.
Det næste år, brugte jeg mange timer på hende, red hende hver dag -Sammen med min mor. Nussede om hende, gav hende kærlighed, og ikke mindst stadig vidste hende at det altså var mig der bestemte -Misforstod hun åbenbart tit 
Så gik det hurtigt fremad, vi begyndte at starte stævner, red alene i skoven, red til undervisning (½ time landevejs ridning for at komme derhen).
Og nu, tja, Føler jeg vi har fået et rigtig godt, og helt specielt venskab. Vi starter stævner (la1,2,3,4)
Har redet 7 jagter deriblandt Hubertus.
Og jeg er virkelig glad for hende, og er stadig glad for "den dag idag" at vi beholdte hende 
Så til billeder:
(I har sikkert set mange af dem før, Meeen
).

^^Næsten lige da jeg havde fået hende.
Dengang var jeg jo heller ikke helvedsstor, og dommerne til dressurstævnerne, kom tit med kommentaren; Stor pony til lille rytter
. Aargh.

^^Et mere eller mindre mystisk billede, men synes det er fedt 
Har ikke så mange gamle billeder.
Så begyndte det at gå stærkt fremad.

^^^Vores venskab blev hurtigt stærkere
. Her til en af vores jagter.

^^Kyssebilledet. (Jeg har en laaang arm, som kan tage billeder
)

^^Hun er næsten
som en hund.

^^Og smuk det er hun da, selvom at hun er klippet på det her billede 
2 af de nye dressurbilleder 

Iiih hvor jeg holder af den pige
.
Taktaktak, Fordi at Du kiggede med så langt, Vil du ikke være sød at kigge en kommentar