|
|
| Specielt farvet udstyr - hvad syntes du? |
| Forfatter:  |
AmigoCjn |
| Dato:  |
25-03-2006 16:02 |
|
Jeg faldt over en masse - efter min mening - specielt farvet udstyr på nettet, da jeg som sædvanlig kiggede løs på diverse sider... F.eks. denne trense: Den er ret speciel, men umiddelbart kan jeg faktisk godt lide den... Hvad siger du? Den ville måske gøre sig godt ud på en hvid hest? Koster ca. 300 kr.  Hvad syntes du ellers om de mere specielle trenser? I blå, hvid, rød, prikket, skinnende el.lign? Jeg er totalt hip på dem, det eneste "minus" jeg umiddelbart kan se, er at de er svære at få til at passe til det øvrige udstyr... Men jeg elsker de anderledes trenser... Andre eksempler:      Der ud over, faldt jeg over det nyeste inden for dækkener/bandager i sætvis. Hehe, det var ret underholdende at se på : Sætvis:   Militærhest!     Glimmerhesten!    Ternet hest!    Prikhesten!   Frøhesten!  Hjertehesten!   Fårehesten!  Blomsterhesten!   Pink ternet hest! Desuden denne form for pandebånd til trensen:    Og det "bedste" af det hele - det meste fåes også i HUNDECOAT! Wauw et sæt man kan lave  Må dog indrømme, at det der militæroutfit er da for sejt... Tror lige jeg skal overveje det lidt nærmere  Men det andet er lidt for ... for mig... Hvad mener du? Og kom gerne med flere bidrag til "anderledes design" til hesten...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Udstyr... |
millesulbæk |
25-03-2006 16:08 |
|
Jeg synes meget af det er ret fedt. Hvad er det foren side du har fundet det på? Kunne man få deres adresse?
Hilsen Mille. - Hus med plads til hest købes nær Jerup, Tolne, Sindal, Frederikshavn.
- Rideudstyr sælges / byttes / købes...Se min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg synes |
|
|
at det er rigtig, rigtig grimt Men hver sin smag. Har redet et sted i Australien, hvor de havde trenser i nylon i lilla, grøn, blå, etc. - troede godt nok ikke, at det var mode, men der kan man bare se.
Mange hilsner fra Sine (med hafferne Havanna & Aslan) Shit happens! ... I just try not to step in it Learning seriously affects your brain -aau.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej... |
|
|
synes virkelig det ser fedt ud... lige som de andre vil jeg GERNE vide hvilke sider du finder dem på 
Vink fra Signe. Min Ronja, jeg er bundet til dig & knuden kan ik gå op. HVIL I FRED SKØNNE KATE 11 feb. 1983 - 26 juli 2005
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| FEDT!!! |
|
|
Hold da op.. Jeg har aldrig set noget sejere  Jeg vil ha^ det hele!!!  Er der ingen her i lille DAnmark, som laver det? Husk På det altid kunne være værre.!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er ret |
|
|
vild med den blå trense (nr. 2 billede). Kunne godt finde på at købe en trense i den farve, men spørgsmålet er om man blir for hurtigt træt af den når den ikke er sort eller brun?? Har selv et dækken i militærfarve, det er ret fedt, men grunden til at jeg købte det, var at det var billigt. Men har ikke fortrudt. Hilsen Pernille
Sommergræs og evt. vinteropstaldning søges i området omkring Brønderslev/Pandrup. Gerne med gode ridemuligheder, enten bane/mark eller muligehed for ture i terrænet. Se mere på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi har... |
|
|
udstyr bl.a. i blåt og det findes skam i DK  Jeg kan ikke huske forhandlerens navn, men de var med i Herning og havde også forhandlingen af en masse "legetøjsheste". Hilsen Anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| farvepjat |
pjemm |
25-03-2006 18:05 |
|
Jeg har jo for sjov fået lavet en trense til Rollo i blå og grøn, men ellers synes jeg alt det der glimmer og mønster er ret meget for meget. Jeg kunne ikke engang finde på at købe noget i postkasserødt, det skal ikke være udstyret der kommer gående med hesten. :Pia 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
Find-Nemon |
25-03-2006 18:11 |
|
Nogle af skridttæpperne er da søde! Specielt dem med fårene!
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Simon Mathew <3 Jeg har Jonatan Spangs øl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjHCKJXHJ |
|
|
Hvor har du fundet det der militær noget?
Hilsen Annecathrine Hende der kopatte-hiver-trækker-slipper assistenten
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja altså |
stinebk |
25-03-2006 18:35 |
|
Det første trense og militær dæknet kan måske gå an, men resten er skrækelig grimt efter min mening. StineBK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er da |
|
|
ualmindeligt grimt... Hverken sødt, stilet, imponerende eller noget.. bare grimt Tina
EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er helt |
AmigoCjn |
25-03-2006 20:09 |
|
Hehe, jeg er helt enig! De fleste af det viste er alt for "pussenussetglimmerfjollet" til mig også... Men camouflage sættet og den første trense er jeg vild med. Til nød det lyserødt ternede sæt vist til sidst. Bare ikke til min hest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
tror Tímon ville flove sig helt extremt hvis jeg gav ham sådan noget udstyr på!
Sandra & Tímon ..med Björk lige om hjørnet! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ¨åhh den røde |
|
|
ja jeg mener også det liiige er lidt for farvet til min smag, men den røde trense eller hva pokker det var den MÅ jeg da bare eje... fås den mon i str KÆMPE? den ville da passe perfekt til ham her:  selv om et par røde gemacher entenlig er øverst på ønskelisten, og umulige at opdrive. Men jeg tror nu min part ned ligger veto hvis jeg prøver at klæde kæmpe ud i rødt. han nuværende røde er hvis lige på grensen til det tilladte 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| militærhesten |
evahestepige |
25-03-2006 20:39 |
|
militærhesten den var bare sej! har vist den til en af mine venner som er soldat han synes også den var rigtig god  ellers er jeg vild med det (sidste?) hovedtøj, det er lyslilla med hjerter på. sådan et ville jeg gerne have hvis det nu skulle være. men seje ting! rigtig fede... hvis man havde rette hest. ville måske helst pakke små tykke ponyer ind i sådan nogle pastelfarver og andet ... undtagen militær - outfittet. det er rigtig godt!
hilsen eva og jessie! - hvem sagde at traver ikke kunne bruges?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heidi og Kæmpe |
AmigoCjn |
25-03-2006 20:42 |
|
Den røde trense er fundet på den engelske Ebay til en pris lige pt. på £10,00 - der er 3 dage tilbage af auktionen. Den her er i str. Cob. Men kan sikkert findes i andre størrelser 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| amigocjn |
|
|
hvis du i din søgen på nettet falder over hvor man kan købe den, så giv mig endelig et prej, sådan en Må kæmpe da bare have...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heidi og Kæmpe |
AmigoCjn |
25-03-2006 21:52 |
|
Skal jeg nok se om jeg kan huske  Lige præcis dén slags, eller bare et rødt?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heh... :P |
|
|
Det der militær noeD, det er da for SEJT, ku være jeg sQ ha noeD til min hest, så min ridelære lader vær med at kalde dem for bøsse...  Bare fordi hyppen har lysselillaen gamacher, underlag og øre, så den da ik bøsse...  Hvor fandt du militær udstyret?? Vil gerne se prisen mm... Kan man få underlag og lign i det også??? Ved du d???
SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Præsident: *Æblet* Vicepræsident: Dums Formand: ¤Hopla¤ Vi driver dig til vandvid!
© Se min elskede hest Tango i min præ. ©
© Savner Tessa. Elskede hende SÅ højt. ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forresten... |
|
|
nogle der har et link til et sted man kan regne valuta om??? UK til DK???
SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Præsident: *Æblet* Vicepræsident: Dums Formand: ¤Hopla¤ Vi driver dig til vandvid!
© Se min elskede hest Tango i min præ. ©
© Savner Tessa. Elskede hende SÅ højt. ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aderrr.. |
Monicasof |
25-03-2006 23:05 |
|
Jeg synes næsten det er at gøre grin med de stakkels heste, noget af det udstyr der  Polkaprikker, mormorblomster og hvad har vi - nej, jeg synes det er grimt - det er altså heste og ikke påklædningsdukker, eller er det bare mig, det er da ok at de bliver shinet op og får matchende udstyr, men alting med måde ... I mine øjne, smagsforvirring af 1. grad det der 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pjemm!! |
|
|
Er lige lidt nysgerrig. Hvor har du fået lavet den trense henne? Og hvilken prisklasse ligger sådan en i? Hilsen Pernille
Sommergræs og evt. vinteropstaldning søges i området omkring Brønderslev/Pandrup. Gerne med gode ridemuligheder, enten bane/mark eller muligehed for ture i terrænet. Se mere på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rollos trense |
pjemm |
26-03-2006 12:17 |
|
En veninde i USA har lavet den til mig. Hun sælger dem også, men jeg synes de er ret pebrede... www.tackatack.com/ :Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heidi.. |
|
|
zoo zity har de trenser i røde...og du kan bestille læder spring gamascher dertil i matchende farve! Prøv at slå på tråden til dem .De er nemlig ikke på nettet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har |
|
|
faktisk overvejet at købe den gule nylon trense de har hos zoo city 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg vil ha |
Shetter |
26-03-2006 12:42 |
|
det der sadelovertræk med frøerne.. det er da alt for kult.. Jeg var ved at kaste op af grin da jeg så det meste af det men det sadelovertræk med frøerne.. gimmiggimmig... Lol..
~ Shetter ~ ** ** Vi bliver alle født som grimme ællinger - men kun få bliver lige så smuk en svane som mig ________________________ *Heste tegnes* | *Passerhest søges i Herning* ______________________
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vilde udskejleser |
|
|
Den første trense synes jeg faktisk er meget pæn til den rigtige hest. De andre ting er da meget søde, men de passer nok bedst til lille Maries hvide 3'er pony. Men jeg indrømmer da gerne, at jeg også er indehaver af en lidt speciel trense. Læderet er nemlig præget så det ligner slangeskind lidt. Man kan ikke se det på mine billeder, desværre. Men jeg synes det giver den et dejligt specielt look uden at det bliver "for meget". Den er også ganske almindelig sort.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
26-03-2006 13:33 |
|
ARGH ervidl med det røde hovedtøj  LINK LINK 
Hennie & Rozita vi er det stædige team Pigen Med Ponyen Som Hun Elsker Ponyen som er en farveskifter ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den røde |
AmigoCjn |
26-03-2006 15:56 |
|
Militærdækkenet koster knap 230 kr. 4 bandager i samme look koster ca. 150 kr. Har ikke set et sadelunderlag, desværre, men det kunne have været fedt. Link: bestturnedout.co.uk/pr...ucts_id=63 Den røde trense er til salg over ebay - altså skal man byde på den for måske at få den. Der er pt. 2 dage tilbage af auktionen og den koster pt. £ 10.00 dvs. 108 kr. Den er i str. COB Link: cgi.ebay.co.uk/RED-COB...dZViewItem Her er et link til omregning af valuta: www.valutakurser.dk/ Uuuuh, det kribler i fingrene for det militærudstyr! Nogen der ved hvad størrelsesfortegnelsen her betyder: 3ft to 4ft = £20.99 4ft 3 to 5ft = £22.99 5ft 3 to 5ft 9 = £28.99 6ft to 7ft = £32.99
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke lige mig |
Lilar |
26-03-2006 16:17 |
|
Alt det der gejlede udstyr er ikke lige mig - jeg er mere til det traditionelle. Dog synes jeg militær dækkenet og bandagerne er ret seje - tror Diablo må have sådan noget engang  Linda.
Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb Medlem af FHK, HGK og pylreklubben hestensurtehave.dk/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej AmigoCjn |
|
|
... hej igen... ved du hvad størelses betegnelserne er i "danske-størrelser".. jeg har en shetter som bare MÅ eje sådan et pink dækken med får, men tror du den er i hendes størrelse??? hmm sådan en 3ft er vel den minste størrelse, eller hvad tror du??
Vink fra Signe. Min Ronja, jeg er bundet til dig & knuden kan ik gå op. HVIL I FRED SKØNNE KATE 11 feb. 1983 - 26 juli 2005
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| noget af |
|
|
det er liiige for meget glitter glitter efter min smag når det er til dyr. Men som mange andre er jeg helt tosset med det militærdækken - det er cool!!! og sej!!!
Mvh Connie og fjordhesten Laban
Tjek www.aesel.dk  og www.wmgalleri.webbyen.dk er bestemt også et besøg værd!!! Hvis du altid gør, som du altid har gjort vil du altid få, det du altid har fået.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
26-03-2006 18:26 |
|
hmm er ikk lige til det med ar byde øv syndes ellers den er fed heh, men hvor køber man de andre farvede hende? LINK alså den blå og den skrig grøne ?
Hennie & Rozita vi er det stædige team Pigen Med Ponyen Som Hun Elsker Ponyen som er en farveskifter ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nøj hvor |
AmigoCjn |
26-03-2006 20:19 |
|
Nøj hvor er i bare krævende!  Nå, først dig signe-mie: Størrelserne er jeg ikke helt sikker på andet end jeg har skreve til dem og spurgt vedr. "min" størrelse. Og størrelse 135 hedder 6ft hos dem  Spørg dem via "Contacts" bare spørg "I need to know which of your rug sizes is the same as my size XXX cm"? De er meget hurtige til at svare. R_Piccard. Den blå og grønne er "desværre" også fundet via Ebay. Der er også disse fra samme "ebayer":    Den grønne du tænker på:  Koster pt. 75 kr. + porto. Men der er også 7 dage endnu af auktionen. Link: cgi.ebay.co.uk/New-Gre...dZViewItem Men denne her slags, i grøn kan du købe uanset hvad for ca. 280 kr + porto.  Link: cgi.ebay.co.uk/NEW-WES...dZViewItem Det samme med den her:  Kan købes for fast pris a ca. 135 kr + porto. Str. Pony eller Full Link: cgi.ebay.co.uk/NEW-BLU...dZViewItem Og så er der den her:  Blåt læder til fast pris a ca. 270 kr + porto Str. Full Link: cgi.ebay.co.uk/Dever-F...dZViewItem Mere blåt læder:      Fast pris på de viste farver a cirka 324 kr + porto Str. Cob Link blå: cgi.ebay.co.uk/BNWT-ZI...dZViewItem grøn: cgi.ebay.co.uk/BNWT-ZI...dZViewItem rød: cgi.ebay.co.uk/BNWT-ZI...dZViewItem lilla: cgi.ebay.co.uk/BNWT-ZI...dZViewItem mørk blå: cgi.ebay.co.uk/BNWT-ZI...dZViewItem Og så er der denne slags:  Fåes i farverne
Black, red, baby blue, pink, lilac, navy or burgundy Og størrelserne: Shetland, pony, cob eller full Til prisen: 270 kr + porto Den her slags: Fast pris på 410 kr + porto Farve lilla eller blå. Str. pony, cob eller full. Link: cgi.ebay.co.uk/NEW-STY...dZViewItem Her er et helt sæt:  Baby blå eller pink. Sættet indeholder: click trense (trense og grime i ét), sadelunderlag, hjelmovertræk, træktov og 4 bandager. Str. pony, cob eller full. Fast pris på: ca. 430 kr. + porto. Link: cgi.ebay.co.uk/PINK-BL...dZViewItem PYYYH alle de oplysninger i kræver! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold da op! |
|
|
Janus vil gerne være militær hyp Han har dog venligst frabedt sig hjerte + polka dækkenet, selvom jeg har ham hemmeligt mistænkt for at være lidt vild med glimmer dækkenerne 
Team Janus Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars Vi savner dig stadig Daisy 04/06-1997-03/01-2005 Sorg er kærlighedens pris Skøn stabil 2'er pony udlånes, tje
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
26-03-2006 20:48 |
|
Uhh er så vild med den røde msn hmm kan man købe den uden at byde? og er den bidløs, ? det ser sårn ud,? og den skal helst være med bid
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| R_Piccard |
AmigoCjn |
26-03-2006 21:05 |
|
Ja, dem jeg lige har fundet hvor jeg har skrevet fast pris, kan købes for den fastsatte pris - altså uden at byde. Og ja, tror den er bidløs. Og dog - de to "karabinhager" på kindstykkerne ligner da noget man kunne klipse et bid fast i?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
26-03-2006 21:10 |
|
Okii,, Hmm vil ikk købe det hvis det er bidløst :/ hmm nogen der kan se om det er eller ikk er, eller det kan bruges til begge dele?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wwooow |
Nanna (Sebastian) |
26-03-2006 21:13 |
|
Må - ha - trense ! 
Hilsen Nanna/OzontheiGDD og Sebastian Dressur er kommunikation mellem hest og rytter Min Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vil vædde |
AmigoCjn |
26-03-2006 21:19 |
|
Jeg vil vædde med at den er til bid...  Prøv selv at se de to "ting" som stikker ud mod højre. De er til at klipse biddet fast i. Nanna - Sebastian, ja den er rigtig flot. Prisen og salgsstedet er: Link: cgi.ebay.de/TRAUM-Reit...dZViewItem Pris, omregnet til dk. kroner: knap 260 kr. Men der skal bydes og der er 4 dage tilbage af auktionen, men til gengæld er der ingen som har budt på den endnu.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
26-03-2006 21:24 |
|
AmigoCjn, jah kan jeg godt se, men hmm syndes ikk rigtig den linder et alm hovedtøj, hvis du ser der ved kæberemmen og det,,, men er det også en slags grime? hvis man ser på billederne af den i andre farver
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| glimmer |
AmigoCjn |
26-03-2006 21:38 |
|
Theis... Glimmer dækkenet er herfra: bestturnedout.co.uk/ R_Piccard, ja - det er grime og trense i ét - ret smart  Lige til jer der er interesseret i dækkener, her er tabel med hvad den engelske størrelse svarer til i den danske: 80 cm = 3ft 9 85cm = 4ft to 4ft 3 95cm = 4ft to 4ft 9 105cm = 5ft 115cm = 5ft 3 to 5ft 6 125cm 5ft 6 to 5ft 9 135cm = 6ft 145cm = 6ft 3 155cm = 6ft 6 165cm = 6ft 9 175 cm = 7ft
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
JackD |
26-03-2006 22:04 |
|
ikke lige min smag...
Smuk og elegant dv hoppe 2 år sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rødt hovedtøj m.m. |
|
|
begynder at overveje, om man skulle lave nogle hovedtøj i rødt. Ja for alt i army farver får jeg ikke lov til at sælge for kæresten 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bidløst.. |
p |
27-03-2006 16:06 |
|
Det lyseblå hovedøj I snakker om er ikke bidløst - de 2 karabiner er ganske rigtigt til at fæste biddet i.. Det er en ret populær type hovedtøj blandt distanceryttere - idet man kan nøjes med at klipse biddet af i pauserne så hesten kan spise og drikke. De er som regel ikke udført i læder men i et helt spcielt plasticmateriale som er blødt (biothane). De kan købes herhjemme blandt andet her: www.mustang.dk/cgi-sys...000&lang=2 hvor dette billede også er lånt fra. Det demonstrerer hvordan biddet sættes på..  Ellers fåes de vist også her - de vises ikke på hjemmesiden, men jeg mener at huske de har dem: www.athorsecare.com/produkter.html Mvh Patricia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|