Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Reg. beslagsmed i Nyk. F
Forfatter: 
Dato:  01-03-2006 08:49
Jeg søger en reg. beslagsmed til min hest, som kører i Nyk. F området. Det skal ikke være Thyge, da det er ham jeg gerne vil skifte fra...

Hilsen Winnie
Zadeek ox 3759
D.S.A.H
Dansk Selskab For Arabisk Hesteavl
0
0
Svar på denne tråd
 
 det kan jeg svare på
Forfatter: 
Dato:  01-03-2006 09:07

Der er en der hedder allan mikkelsen som bor ved tingsted

og en som hedder ole mac som bor ved meelse og så er der en som hedder anders som mange folk bruger ude på travbanen. kan desværre ikke huske hans efternavn. Men han har tit annonce i ugeavisen. håber det hjælper dig lidt ellers må du skrive igen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 nummer
Forfatter: 
Dato:  01-03-2006 09:12

ole mac nummer er 54445082 og træffes mellem 18-19.

allan mikkelsen er 54868338.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Lened!
Forfatter: 
Dato:  01-03-2006 09:31

Tak for hjælpen . Kender du til både Allan og Ole? I så fald, hvem er så den mest tålmodige?





Hilsen Winnie
Zadeek ox 3759
D.S.A.H
Dansk Selskab For Arabisk Hesteavl
0
0
Svar på denne tråd
 
 kender
Forfatter: 
Dato:  01-03-2006 09:47
dem ikke helt så meget, men har brugt ole mac og synes han er ok. men nu har jeg en rolig hest som bare står stille og nyder det, så jeg er aldrig til stede når han er der. men kan da godt anbefale ham. og allan bruger min veninde og ham er hun glad for. så tror at det kommer an på hvem man bedst synes om.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Smed...
Forfatter: 
Dato:  01-03-2006 12:04

allan og ole er reg. det er Anders Helge ikke, men han har uddandelsen, men ikke svende prøven.


jeg har brugt Anders, i den tid kæmpe stod i nykøbing og har været helt utrolig glad for ham, han er dygtig, og meget tolmodig med hesten.


min hest har stald kramper og kan virke lidt voldsom med bagbene, og i sær da han er så stor, men Anders er meget rolig og tager den tid det tager, desuden er han pålidelig og kommer til tiden hvis ikke før.


min nuværende smed i århus har vøæret på skole med ham da de tog uddandelsen og han har også kun pæne ord og sige om ham.

'




Mvh Heidi & Kæmpe-dyret Sir sandro
Hvem sagde det ikke var størrelsen det kom an på?



Nu med hjemme side.......

0
0
Svar på denne tråd
 
 super beslagsmed
Forfatter: 
Dato:  01-03-2006 21:04

Hej der er også jimmy Ærenlund Udby beslagsmed som lige er startet og med sidt egen firma har selv heste og hved hvad han har i hender, er super til dyr han har været udannet et 10 år og er smader tolmodig og laver et super arbejde nr til ham er

28 25 50 07 han bor i lundby

0
0
Svar på denne tråd
 
 super beslagsmed
Forfatter: 
Dato:  01-03-2006 21:13

Hej der er også jimmy Ærenlund Udby beslagsmed som lige er startet og med sidt egen firma har selv heste og hved hvad han har i hender, er super til dyr han har været udannet et 10 år og er smader tolmodig og laver et super arbejde nr til ham er

28 25 50 07 han bor i lundby

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mange tak for hjælpen...
Forfatter: 
Dato:  01-03-2006 21:42

...alle sammen ! Jeg tror jeg prøver at ringe til Allan Mikkelsen. Jeg vil ikke bruge en ikke registreret smed, af hensyn til min forsikring, den vil ikke gå ind af dække en skade på hesten, hvis den kan henføres til smedens arbejde.


Hilsen Winnie
Zadeek ox 3759
D.S.A.H
Dansk Selskab For Arabisk Hesteavl
0
0
Svar på denne tråd
 
 super beslagsmed
Forfatter: 
Dato:  01-03-2006 23:07
Jimmy Ærenlun er regesteret og er en kanon god beslagsmed
0
0
Svar på denne tråd
 
 Paw...
Forfatter: 
Dato:  01-03-2006 23:16

Vores gamle smed, Paw er så vidt jeg husker også registeret.. En knaldygtig smed der tager tiden til at snakke med hestene.. der har aldrig været ballade med ham...


Han er vist nok fra Guldborgsund...




______________________________
~ Shetter ~
*Besøg mit galleri*
*Passerhest søges i Herning*
______________________________
.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har
Forfatter: 
Dato:  01-03-2006 23:40

Hvis noget går i fisk mht. smed, bruger jeg en reg. som kører fra Kbh. hver 2 week-end - bor selv på Lolland, hun er dygtig og takler problemheste supergodt - Så vil du have hendes nr. så bare send besked til mig - Hun hedder Lene




Mange hilsner fra Monica

www.hestenshaab.dk - Gør en forskel!

Dejlig Haflingerhingste plag sælges-

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider