Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Deltag i spændende interview!
Forfatter: 
Dato:  12-10-2020 18:41

Hej alle!
I forbindelse med mit bachelorprojekt skal jeg foretage interviews af danske borgere om deres overvejelser vedr. organdonation. Jeg håber meget, I har lyst til at hjælpe mig ved at besvare dette spørgeskema og deltage i et efterfølgende, uformelt interview (som anonymiseres). Jeg søger særligt personer, der ikke har taget aktivt stilling til emnet. Linket:
www.survey-xact.dk/ LinkCollector?key=9NR2F6VNL13N

Mange tak for hjælpen!

 

Venligste hilsner fra Lærke, studerende ved Københavns Universitet

0
1
Svar på denne tråd
 
 Du må godt
Forfatter: 
Dato:  23-10-2020 21:36
Du må gerne kontakte mig, men jeg er ikke helt det du søger.

Lige siden jeg var ganske ung, har jeg været afklaret med at være fir organdonation.
Dels - jeg regner ikke med, at skulle bruge dem mere.
Jeg kan godt lide at finde ud af, hvad problemet er, at finde årsagen og hvor er løsningen. Det er da lidt fedt, hvis jeg kan fortsætte med det, efter jeg er død.
Vidste du at et afdød potentielt har organer til at donere til op til 8 personer??

Hvis jeg skulle dø af trafikuheld eller lignende, er det da ret fedt, at en person kan gå 10 gode år med mine lunger, to personer kan blive frigjort fra dialyse 3 x 4 timer hver uge, og så kan en brandsår patient komme sig vha min hud, og en sød gammel dame se igen pga mine hornhinder.
Der er måske en klaphat, der overtager min lever, men man skal jo lære så længe man har en lever, ikk? Og så kunne min lever købe ham/hende en chance til, til at lære noget om at håndtere livet. Om vedkommende udnytter den eller ej - jeg tager jo ingen skade, hvis det kun var et hæderligt forsøg.

:)
Pretty cool, right??

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider