Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Ny og vil lære ordenligt ...
Forfatter: 
Dato:  22-08-2020 09:32

Har nogen anden her i det Sydfynske, lyst til at lære at køre med hestevogne, og deltage i trivsel af de skønne dyr?

Jeg har ladet et par unge Fjordheste finde over til mit sted I Faaborgområdet > Det er 2 flotte kun 2½ år gamle fjordheste.

Har lavet aftale med erfaren kust i nabolaget, om at lære det af hende. Så nu skal stedet her tilpasses, + ganske roligt skal hestene lære at have med vogne at gøre. og hvad der nu automatisk er del af sådan et spand.

Derfor er jeg interesseret i kontakt med andre, som både holder af fjordheste, og som gerne vil være med til at kunne blive kusk - Muligt bare for din egen skyld, og muligt fjordhestene lystrer dig bedre, så du kan give et par gode råd ...

Nogen jer andre som jeg bør snakke nærmere med?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Spændende
Forfatter: 
Dato:  26-08-2020 22:32

Hej :)

 

Det lyder som et spændende projekt!

Jeg kender ikke meget til kørsel, men synes det ser enormt flot og hyggeligt ud.
Jeg ser fra tid til anden hestevogne her i det sydfynske, faktisk i også i udkanten af Fåborg.

I sommers var der et hestevognsløb (eller hvad man nu kalder det) på og ved Brahetrolleborg. Jeg gik en tur i skoven og så de fleste køre forbi... så flot at se.

Jeg er ikke selv på facebook, men kunne forestille mig at der er nogle lokale grupper derinde hvor du nok kan komme i kontakt med nogle flere der kender køremiljøet i nabolaget :)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lyder dejligt..
Forfatter: 
Dato:  28-08-2020 08:49

...med endnu en fjordhestekusk :)

 

Er du på Facebook, så er der et par grupper, du måske kunne have fornøjelse af:

 

Foreningen fynske fjordheste

Kørsel med fjordheste

Fjordhesten DK

Kørsel med hest og vogn

Fyens Køre-Selskab

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider