Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Dressur ekvipage JA TAK.
Forfatter: 
Dato:  04-09-2019 22:40

Halløj der ude. Se lige nogen flotte billder af min dressurmule "Wanner be"

LA1 62,99% med nogen dyre fejl, ellers dygtig mule. vi er på rette vej.

 

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

8
0
Svar på denne tråd
 
 Har vist..
Forfatter: 
Dato:  06-09-2019 20:05

sagt det før, men gentager gerne mig selv:

I er et super godt eksempel på, at kemien og viljen til samarbejde er vigtigere end fysiske krav, som "hvor høj/bred/smal skal min hest være, når jeg selv er..."

 

Og ja, I er bestemt på rette vej!

 

/Dorte

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler.....
Forfatter: 
Dato:  07-09-2019 00:06

Tak Dorte,det var en virkelig sød og fin komentar.

Ja det med at størrelsen på ham, kontra på piloten, ikke er helt optimalt, er jo noget, som ikke står til at ændre.

Så jeg må bare gøre mit bedste, og finde ind til "knapperne" på ham aligevel.

Og det går jo heldigvis bedre og bedre. Han er nok min største udfordring, jævnfør dressur ridning,nogen sinde, men måske også den største gave, da jeg jo virkelig lære en hel masse om teknik og indvirkning, på tros af fysik osv hver eneste gang vi træner dressur, jeg kan jo ikke "lægge arm" med 700kg basse, så samarbejde og hårdt arbejde er vejen frem.

Og så er han jo heldigvis en rigtig flink og ret ukompliceret hest, på de fleste andre områder.

Billede

 

Billede

 

Billede

Billede

 

Her er lige nogen flere fine billder. Der var to forskellige fotograferer til stede til stævnet, så jeg har fået en masse skønne billder af min Smuksak.


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider