Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Stor opdatering herfra..
Forfatter: 
Dato:  09-07-2018 18:47

Det er meget længe siden jeg har opdateret jer herinde. Tror faktisk det er tæt på, at være et år siden nu.

 

Grunden er mest fordi jeg jo har min egen Facebook side nu (Dressurrytter - Sandra Charlotte Kempf) hvor man kan følge med dagligt med nye opdateringer, billeder og videoer, så derfor har ikke fået lavet de større og mere samlet opdateringer herinde. Alt er næsten gået over på Facebook nu.

 

Nå, men jeg tænkte det måske var på tide, selvom jeg ved der ikke sker så meget herinde mere. Men det er nu alligevel lidt hyggeligt synes jeg. Jeg vil ikke skrive ALT op hvad der er sket det sidste år, for det vil tage rigtig lang tid, men i får nogle større sceaner i stedet.


Vi starter med følle aka Destiny.

 

Sidst i så billeder af hende var hun 1 år og 4 måneder. I dag er hun 2 år og 3 måneder og hun bliver stor. Hun er nu 165 cm. I går havde vi miljø træning på gården og det kom der lidt billeder udaf. Hun laver intet udover at blive striglet, gået ture med og miljøtræning.

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Så går vi videre til Sienna. Sienna har været fantastisk gående. Efter hendes skade da hun blev forkert skoet gik der lige en måneds tid med genoptræning og herefter var hun bare flyvende. Så super fin har hun været. En del placeringer i LA1 og LA2 har hun gået. Og hun har gået nogle flotte procenter (68-69%) i LA4 også. Jeg er ved at gøre hende klar til MB0 og derfor har hun holdt stævnepause siden maj da hun også virkede til at trænge til det. Så skal man lytte :D Så vi får redet en masse dejlige skovture og trænet en masse changementer og diverse MB0 øvelser. Hendes problem er hun bliver så voldsom hysterisk ved changementerne, men jeg håber det pludselig begynder at sive ind. Hun kan dem egentlig godt på hjælpen nu. Men når hun har lavet et brænder hun helt sammen oppe i hovedet og kan ikke lavet andet. Så det skal vi have styr på først :D Hun er ellers så skøn.

 

Blandende billeder får i her:

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Så kom vi sørme til Romse. (First Romance). Det går den helt rigtige vej med hende, selvom det har taget lang tid. Vi startede jo med en kæmpe stor nerveskade i højre skulder og den ser jeg heldigvis ikke det store til mere nu. Hun har udviklet sig SÅ flot. Hun er nu endelig der hvor jeg synes vi skal være og hvor jeg har glædet mig til at være. Hun går nu LA1-LA2 og jeg kæmper for, at få hende ud til stævner nu. Hun har det nemlig med at blive en smule varm oppe i hovedet og det resulterer altså i lidt badut hop og knap så stor fokus. Når hun først når det stadie, så er hun svær at komme i kontakt med. Derfor har jeg redet en masse LC klasser for at få ro på hendes hoved uden hun skulle føle sig presset. Det har gået over alt forventning.

 

Hun har gået over 70-75% og fået en masse flotte placeringer og vi er næsten udklasset af LC nu. Det vigtigst for mig er dog ikke placeringerne, men at hun lader mig ride hende på stævnebanerne uden hun brænder sammen. Vi startede også en LA1 og der gik hun 68% og 2. plads, så det var rigtig godt. Hun har dog også gået nogle LA1 til 63% hvor hun brændte sammen i hovedet i galoppen, men det er okay. Det skal nok komme. Hun er skøn at træne og giver så meget hele tiden.

 

Blandende billeder:

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

 

Billede

 

Tak fordi i læste med. :D


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook:

Konkurrencerytter - Sandra Charlotte Kempf

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

9
1
Svar på denne tråd
 
 Har faktisk...
Forfatter: 
Dato:  09-07-2018 19:24

været inde og lure på din FB side ind imellem, så har fulgt lidt med - men hyggeligt at se dig her alligevel..

Du gør det sgu' godt med de 2 damer - welsh cob'en (sorry, kan ikke huske hendes navn?) var bestemt ikke en one off!

 

/Dorte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Godt....
Forfatter: 
Dato:  10-07-2018 07:46

Godt at høre fra dig igen . Håber ikke der går et år før næste opdatering. Romse er nu en køn en trods farven .

Ikke sikkert følle vokser voldsomt meget mere. Det er ihvertfald begrænset hvor meget min hoppe voksede efter hun blev to. Kun et par cm eller tre.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler....
Forfatter: 
Dato:  10-07-2018 10:47
Sikke mange spænende ting du har gang i. Fine billeder. Tak for update, men ja jeg kigger nok også lidt mere på FB. Men HN er nu hyggeligere, men frygtelig besværligt i forhold til fjæsen.

En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 hhhhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  10-07-2018 11:36

Brava: ja facebook har overtaget en del efterhånden, men hyggeligt du følger lidt med

 

Ditte: vil skyde på følle ender på lidt over 170, men vi må se. Nu vokser stadig og er den ene uge møg høj bagtil og den anden uge helt normal i bygningen. Så det veksler rigtig meget lige nu. Mulen mangler at vokse lidt, den er mega lille haha.

 

Roms er super smuk.

 

Dorte: tak for den søde kommentar. Det er dejligt at få lov til at træne to skønne og talentfulde heste. Savner stadig Lara indimellem, men hun har det skønt. De sidste to år har hun været pensionist hest og går bare og hygger sig på græs.


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook:

Konkurrencerytter - Sandra Charlotte Kempf

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Update
Forfatter: 
Dato:  11-07-2018 20:51

 

Tak for update

 

Og sikke mange skønne billeder

 

Er ret vild med løspringsbilledet af Romse - Hun ligner total sådan en fræser springpony i sit es


Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen


De bedste kys kommer fra en varm mule

0
0
Svar på denne tråd
 
 jjjgggggg
Forfatter: 
Dato:  24-07-2018 01:28

Haha hun har ikke den bedste springteknik, men synes det ret sjovt. Jeg rider hende tit over travbomme og det er hun vild med også.

 


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook:

Konkurrencerytter - Sandra Charlotte Kempf

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bedre herinde
Forfatter: 
Dato:  24-07-2018 06:59

Jeg kan nu bedre lide at læse med herinde, så har man lidt mere samling på det hele. Dejæigt at det går fremad med de to "rødhårede" damer, Sienna er vist rødhåret indvendig.

 

Umiddelbart ser 2-årsen meget færdig ud, ihvertfald sammenlignet med hvad jeg er vant til, vores 2-års begynder først nu at få lidt krop så hun ligner en hest.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 ffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  03-08-2018 20:57

Charlotte: Haha. Ja Sienna er rødhåret indvendigt.

 

Jamen følle har faktisk slet ikke været voldsomt usammenhængende på noget tidspunkt. Nu er hun pt høj bagtil igen, så hun er gået i voksemode igen. Det veksler hele tiden med hende. Så tager hun et stort ryk og så stopper hun lidt igen osv. Satser på hun bliver ca. 168-170 cm, det ville i hvert fald være fin højde til mig.

 

Lige pt er hun 165 cm, så er sikker på hun nok skal tage mere i højde og drøje i hvert fald.

 

Derudover kan jeg stolt sige, at Roms gik flotte 73.33% til stævnet sidste weekend i LA1 og hun var så dygtig.

 


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook:

Konkurrencerytter - Sandra Charlotte Kempf

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider