Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Palomino i efterårstøj
Forfatter: 
Dato:  04-11-2017 14:58

SUK - at få 2 efterårspelsede heste til at opføre sig ordentligt foran kameraet er dælme ikke nemt (det havde det nok heller ikke været selvom de var i sommertøjet ...)

 

Men lidt billeder fik jeg da snuppet af dem i det fine efterårsvejr - se venligst bort fra det ualmindeligt sure fjæs røde har groet - hun var NOGET utilfreds med at hun ikke måtte æde græs!

 

Stakkels Maria havde en hård kamp med at styre en sur røde og en vild gule

 

Billede

 

...og så er palominoer tilsyneladende ikke nemme at tage billeder af uden de ser hvide ud

Billede

 

Billede

 

På bedste HN manér skal vi selvfølgelig have et "når enden er god" billede

Billede

 

Dette billede er taget præcis et år før Count kom til verden, synes da hun traver ok af en springhest at være

Billede

 

Dette billede af en højdrægtig røde nåede lige at blive taget 4 dage før hun folede

Billede

 

Fra samme dag - med hendes fine nye trense i brug for 1. gang...

Billede

 

Håber ikke I har gået ondt i øjnene

 

Trine (Faxa)


11
0
Svar på denne tråd
 
 fine heste
Forfatter: 
Dato:  10-11-2017 08:38

Fine billeder med efterårsfarver :-).

Skal den bette også være springhest?


 

Marlene

 

Westerntosse under indlæring

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 WEEEEEEE...
Forfatter: 
Dato:  10-11-2017 11:13

...en der gad skrive noget Var helt bekymret for om jeg havde fået smidt for meget palominospam ind

 

Marlene - du må ikke nævne ordet "springhest" - han skal være "springpony" - selvom han nu som ½ år gammel og 122 cm ser ud til at skal have en skudfuld stråforkorter for at holde mål

 

MEN - næste år i juli skulle der gerne komme en "springhest" til matriklen! Jeps - røde blev efter en lang og bøvlet sæson erklæret i fol i mandags på 80. dagen

 

Jeg vandt jo en bedækning fra Stald Bøgegården - og dernede i det sønderjyske har rød og gul så huseret hele sommeren da der ikke som forventet var gevinst i 1. forsøg Men pyt - vi kom alle i mål - om det så er Bøgegårdens Gladiola eller Bøgegårdens Zidane der ender ud med at komme i passet - ja det må DNA-testen jo vise Sidste forsøg var nemlig med en blanding af de 2...

 

Trine (Faxa)


2
0
Svar på denne tråd
 
 Ifoling
Forfatter: 
Dato:  10-11-2017 12:02
Fedt fedt, tillykke med det.
Her på matriklen er der ikke noget der hedder springning, det er vores quarter horses for tunge i måsen til, eller også er ejerne ikke modige nok :-D

 

Marlene

 

Westerntosse under indlæring

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu er jeg nysgerrig...
Forfatter: 
Dato:  10-11-2017 13:35

Virkelig fin følle!

 

Men nu bliver jeg nysgerrig - så de forsøgte med en blanding af sæden fra to forskellige hingste? Det har jeg aldrig hørt om før. Skulle det gøre det mere sandsynligt, at en lille svømmer bider sig fast?


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

1
0
Svar på denne tråd
 
 skønne billeder
Forfatter: 
Dato:  10-11-2017 16:17

tja hvorfor skal du have det lettere med at få hyppedyrene til at stå og se søde ud end vi andre har :) :)

 

fedt billede hvor hun trækker retur med dem :)

 

Spændende med næste års afkom :)


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Palofølle
Forfatter: 
Dato:  11-11-2017 11:28

Tak for de fine billeder - den røde Dame tager sig nu altid godt ud på fotos, så det kompenserer så rigeligt for babyens bleghed

 

Jeg er også lidt nysgerrig efter at vide, hvad der er kilden til den kommende faderskabssag...

 


Nu med skovtursquarter

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så vågnede HN...
Forfatter: 
Dato:  11-11-2017 11:33

...op igen - FEDT

 

Marlene: Tak for det - jeg er dælme også glad for at det lykkedes - og bare rolig - jeg er heller ikke så modig (mere) at jeg springer nogensteder hen selvom jeg prøver at avle springpony´er/heste

 

Sine: Tak for rosen - jeg tror faktisk også at det eneste der kan gøre mig træt i ansigtet når jeg kigger på ham, det er hvis han render over mål

 

Tricket med at bruge 2 (eller sågar 3) forskellige hingste gør mange gange at man kan skabe lidt konkurrence de små tudser imellem - og eftersom DV-heste jo alligevel skal have taget DNA, så er det ikke forbundet med yderligere omkostninger. Ind imellem skyldes bøvlet jo også at hingst/hoppe ikke kan sammen - og så afhjælpes dette jo også ved at bruge anden hingst i blandingen.

 

Svensen: Det skal da være nemmere for mig fordi alle jo ved at jeg har HN´s ubetingede allermest velopdragne heste host host

 

Trine (Faxa)


1
0
Svar på denne tråd
 
 det går...
Forfatter: 
Dato:  11-11-2017 11:36

...da helt amok nu med indlæg - keep on going!

 

Kirstine: Tak for rosen af den røde Selvom hun er for lille og for kortbenet og en kælling at omgåes til tider, så kan jeg nu alligevel godt lide hende

 

Må se at få Count branket under solen til sommer så han kan få lidt farve

 

Trine (Faxa)


1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider