Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Verdens bedste lånehest!!
Forfatter: 
Dato:  21-07-2017 22:26

Jeg håber i kan tåle et indlæg hvor janteloven er pakket HELT væk - ellers kan jeg anbefale i hopper væk sådan ca NU.

For jeg har nemlig den sejeste lånehest stående i stalden - og sådan er det bare! PUNKTUM
Jeg har hele tiden vidst G-star var en stjerne og jeg har fra dag 1 været imponeret over hende, taget hatten af for hende og generelt bare været vild med hende fra starten!
Så det kommer som sådan ikke bag på mig hun præstere godt - for hun er bare sej!
Men i onsdags leverede hun virkelig TUREN! og hvilket tidspunkt at trække drømmeridtet frem - vi var nemlig til jysk rideuge i silkeborg. Og efter en LA2 til 65,3%, som blev lidt fald og kedelig og uden noget WAW, men heller ingen nedturer og egentlig en god tur, så trækker hun den fedeste tur frem i LA4!!
Jeg nød turen - HELE turen!
Hun var ikke helt igennem til venstre, men satte ikke en hov forkert, ingen kiks, ingen "vi mangler rutine fejl" - et program hvor tingene kørte. G-star er dog ny på LA4 niveau, og mangler stadig styrke og bæring, så choket var total da procenten kom - 70,1%, og sørme så om det ikke gjorde os til vindere af klassen???
Vi VANDT en LA4 på c-plan!!!
I mine øjene var der rigtig rigtig mange fine ridt i den klasse, og burde jeg have vundet - nok ikke, men dommeren vurderede det sådan, og jeg er bare PAVESTOLT af G-star!! Det skal lige nævnes det er vores kun 3. LA4 sammen og 4. c-stævne

Til dem der ikke kender G-star, så kan jeg fortælle hun er fra 2011, redet til og kåret i 2014, for så først at komme igang igen 1/3-16.
Så hun har kun været ridehest i ca 1½ år. Hun er på intet tidspunkt blevet presset og vi har det bare sjovt og laver også meget andet end at ride dressur
Hvem kan fx sige at de har vundet LA4, startet TREC, været til Landsfinalerne i Pas De Deux og lige om snart også startet distance?

Men min "lille" hest viser bare gang på gang, at hun er den sejeste brune mule!! Og at låne hende er en fornøjelse
Og ja - så har hun taget mit moderløse føl til sig og passer bare super godt på ham!

Billede

 

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

Sammen med en klub kammerart, der også viste sig frem i Silkeborg ved at blive nr. 2 i mandagens LA4 og nr.4 om onsdagen.

Så lige 4 billeder fra landsfinalerne på Vilhelmsborg

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Jeg er og bliver en hammer stolt låner!


Mvh Kathrine

Med 4 smukke stjerner på himlen og tre i stalden

 

Sov godt

Dinna 1983 - 12/12/13

Rainbow 28/01/01 - 17/03/14

Pandora Á Fenris 20/05/09 - 14/04/16

Vestergårdens Madame 13/07/01 - 12/05/17

7
0
Svar på denne tråd
 
 Waaauuu!
Forfatter: 
Dato:  22-07-2017 10:21

For en lånehest.

Stort tillykke. FED følelse også bare tikke med.

 

Der gik lige lidt tid inde jeg fandt ud af at der var TO heste på de underste billeder. Troede først at der måske var fejl ved kameraet eller der var noget galt med mine fortsatsvinduer.

 

Glæder mig til opdatering fra distance og med følbilleder.

 


 

 

~ Anette

 

 

 

vind-alarm-danmark.eu

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-07-2017 13:01

Anette jeg føler mig også ret så priviligeret over, at have fået stillet sådan en hest til rådighed! Godt nok var hun jo nærmest rå da jeg begyndte med hende, men hendes kvaliteter har der aldrig vret tvivl om. (Hun er bla. kåret i RDH som 3 års, og er efter en elite hoppe og Blue Hors Don schufro)
Og ja så er hun udover at være en skøn ridehest, virkelig en kammerart! hun ELSKER at bliive hygget om, og vil rigtig gerne have kys på mulen Kunne hun ville hun gerne med ind på sofaen
Og ja hun er bare NEM! Hun hopper lige op i traileren og hygger sig med at stå i den, så jeg har faktisk altid noget positivt at sige om dagen!

Ja de sidste billeder er det svært at se der er to heste - min makker og jeg var ret gde til at ride i takt Og vores heste var faktisk meget forskellige, men takten kunne de finde!

Der skal nok komme lidt opdatering omkring distance, det er godt nok kun en tur på enten 5 eller 16 km, mest for hyggens skyld sammen med de andre fra klubben, men ikek desto mindre et distancestævne

Følle har sin egen tråd "Velkommen til verden" Hvor der ligger baby billeder og biller fra han var 1-2 måneder


Mvh Kathrine

Med 4 smukke stjerner på himlen og tre i stalden

 

Sov godt

Dinna 1983 - 12/12/13

Rainbow 28/01/01 - 17/03/14

Pandora Á Fenris 20/05/09 - 14/04/16

Vestergårdens Madame 13/07/01 - 12/05/17

1
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-07-2017 15:27

Hvor var det FEDT at læse/se din tråd!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Tillykke med det hele - og lige en til dig, for når hun var tæt på rå, da du lånte hende - må der være nogle evner, du har formået at give videre

 

Distance er sjovt - prøvede det en enkelt gang (da Lucky var min) og det var en god tur!!!

 

Tak for kigget!!!!!!!!!!!!!!!


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke..
Forfatter: 
Dato:  23-07-2017 17:57

Tillykke med det fine resultat, dejlig solstrålehistorie med føllet også.

 

At du tilbyder hesten andet end sandkasseridning, er jeg sikker på den er dig taknemmelig for - så i må også nyde jeres distanceridt.

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider