Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

To LA debutter - med hold i nakken
Forfatter: 
Dato:  03-07-2017 12:11

Ja jeg lovede jo at ligge lidt op med ham den langbenede i ny og næ - og selvom det ikke er længe siden sidst, så har jeg bare haft så god en weekend at den bare skal deles!!!

I weekenden skulle Sieg Zack nemlig debutere i LA1!! Når nu det var på hjemmebane og jeg ikke skulle køre så langt kunne vi godt teste os selv lidt

Billede

Lørdag på opvarmningen er han fin og sød, men pludselig er der en nerve i min nakke/skulder der sætter sig fast... AV.. Men ride skal man jo

Jeg var godt nok på nippet til at række lappen i vejret og opgive.. Ikke fordi der var noget galt med Sieg Zack - Men bunden SLUGTE ham... Bunden bar desværre præg af alt det vand der var kommet, så den var som ren sæbe at ride i...

Billede

Og når man kommer der med et skur af en 5 års på 180- så var det sku op af bakke!

Men vi kom igennem, og vi fik endda 67.5% trods jeg ikke kunne vise hverken frem eller tilbage.. Vi kunne vidst kun vise den rigtige ride retning

Billede

Jeg tog beslutningen at hvis de ikke rykkede over på den anden bane søndag, så skulle han ikke gå!

De rykkede heldigvis bane!! Og lørdag eftermiddag fik jeg den skøre ide at sige til dem at hvis jeg kunne få gjort så der kun var en enkelt rytter imellem, så ville jeg gerne ride BÅDE LA1 og LA2 (debut) søndag!!

Det kunne fint lade sig gøre.. Så pludselig skulle han også debutere i LA2

Billede

Søndag morgen var min nakke ret rådden, men ville afsted og se om det kunne lade sig gøre at ride!

Dagen bød på anden dommer og jeg fik redet LA1 programmet.. Han var SÅÅÅÅ fin, og jeg sad og smilede og NØD turen.. Han satte ikke en hov forkert, og vi sluttede med flotte 68.5% og fik en delt 1 plads i klassen

Billede

Så havde jeg lige en kort puste pause.. Og kom så i tanke om at der var en del øvelser i LA2 jeg egentlig ikke rigtig har testet med ham

10 meter volter i trav er ikke liiige noget jeg har fået trænet.

Galop af midten, trav overgang og nyt anspring slet ikke!

Galop volte med afbrydelse af støtten på bid heller ikke rigtig trænet.

Billede

Men hvad skal man med træning, når man bare kan bede hesten om det på stævne banen og den bare GØR DET

Vi kom igennem med 67.5% og en 3 plads i klassen...

Han fik blandt andet i de to programmer 8 for trav øgning og 7.5 for den ene schenkelvigning.. og 7.5 for hans flotte galop volte med afbrydelse af støtten på biddet...

Billede

Nå men jeg har lavet en redigeret video med "højde punkterne".. Men i får sku også begge programmer fra igår uredigerede og rå - For jeg er simpelthen så stolt af min "lille" 5 års mule...! Så der er ikke noget der behøves klippet fra

Mix video:

www.hestegalleri.dk/video/staaevner- og-loeb/359199- sieg_zack_i_to_la_debutter

LA1

www.youtube.com/watch?v=y2mhOIgL3As

LA2

www.youtube.com/watch?v=_D- C7tAak14&feature=youtu.be

Billederne var Diana Klein så sød at tage!!

Idag mandag - Ja der sidder mit hovede skævt, og har smerter ned langs skulderbladet og helt ud i overarmen

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Isabella af mindet... I hjertet gemt og aldrig glemt!! 28/3/2002 - 18/5/2016

8
0
Svar på denne tråd

så seje
Forfatter: 
Dato:  03-07-2017 16:38

Hvod fest hvor er I bare seje!!- og stakkels dig og din nakke.....

Dejligt at få lov til at nyde de fine ridt

Skønt at du lige har overskud til at give ham et klap når noget lykkedes særligt godt for ham. Er altså voldsom spændt på at se hvor langt I to kommer - tror det bliver LANGT

pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

1
0
Svar på denne tråd

Hejsada
Forfatter: 
Dato:  03-07-2017 18:07
Tusind tak 😍😍😍 han skal selvfølgelig have et klap og rosende ord når han gør det godt... Selvom han umiddelbart kommer uproblematisk rundt, så er det svært for så stor en dreng ❤

Er også selv voldsomt spændt på hvad fremtiden bringer... Om jeg er dygtig nok til at uddanne ham 😁😁

Glæder mig til jeg finder rygraden til at tabe de overflødige kilo, det vil pynte lidt på det... Og så håber jeg ikke han tager alt for meget mere i bredden 😂😂

0
0
Svar på denne tråd

Hejsada
Forfatter: 
Dato:  03-07-2017 18:17
Tusind tak 😍😍😍 han skal selvfølgelig have et klap og rosende ord når han gør det godt... Selvom han umiddelbart kommer uproblematisk rundt, så er det svært for så stor en dreng ❤

Er også selv voldsomt spændt på hvad fremtiden bringer... Om jeg er dygtig nok til at uddanne ham 😁😁

Glæder mig til jeg finder rygraden til at tabe de overflødige kilo, det vil pynte lidt på det... Og så håber jeg ikke han tager alt for meget mere i bredden 😂😂

0
0
Svar på denne tråd

smiler
Forfatter: 
Dato:  04-07-2017 01:44

For pokker hvor er i gode

Det er skisme godt gået, med ham der fætter højben.

Du er sgu en dygtig rytter Sandie.

En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

Nu med en smuk blå engel.

0
0
Svar på denne tråd

hejsada
Forfatter: 
Dato:  04-07-2017 18:42

tusind tusind tak

0
0
Svar på denne tråd

Har ikke meget...
Forfatter: 
Dato:  05-07-2017 18:17

at tilføje, ud over at jeg er fuldstændig enig med de 2 ovenstående: Så overbevisende, der er dæleme potentiale - hos jer begge!

Dorte

0
0
Svar på denne tråd

hejsada
Forfatter: 
Dato:  05-07-2017 20:21

Tusind tak

Vi træner videre (når jeg liiiige kan bruge nakken igen)... Har måtte melde fra denne weekend´s stævne, da jeg stadig har vildt hold i nakken / nerve i klemme.. Så har ikke været til hest siden stævnet i søndags

Håber snart at være ridende igen.. For jeg er top motiveret for tiden

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-07-2017 19:43

Kan godt lide at se dine tråde!!! Ridningen er nydelig (og jeg har set dig IRL og ikke kun på fotos) - hesten er fiiiiiiiiiiin

God bedring og ser frem til næste opdatering!!!

Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

1
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider